Van Vriendjes tot Aartsvijanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
xbg6qh.png


Jaja beste mensen, het zag ernaar uit te komen dat er na De Oorlog in het Noorden ook een oorlog ging komen in het Zuiden. Hoe het allemaal begon? Bijna precies een maand geleden "18th July 2012" die dag staat in mijn geheugen gegrift....

"18th July 2012" De val van Discre, de val die iedere w27'er, ex-w27'er zich zeker nog herinnert alsof het de dag van gisteren was. Met als hoofdpersonen GotA, Geswiebelte, arssus en INTD. de laatste 3 gingen richting Nemo., een stam die bestond uit voormalige WaZect leden. De wraak was groot binnen de Discre-Medic'ers, vooral dan bij GotA omdat dankzij arssus hij de naam Stamhopper bestempeld kreeg. De wraak was groot en dus besloten de overige leden naar .Medic te trekken, de stam die het best gelegen was om GF, INTD, arssus van de kaart te vegen.
4399-map-assoc.jpg

De stammen waren verdeeld, nu kon het echte werk beginnen.

"10th August 2012"
Er werden plannen gesmeed om in het zuid-oosten INTD van de kaart te vegen, succesvol verlopen. Maar met heel veel geluk want de inactieviteit op INTD was groot. De slag was geslagen, de buit was binnen, INTD werd van de kaart geveegd.​

"Only the dead have seen the end of the war."

Diezelfde dag hoopte Demolition team ook zijn slag te slaan op Area, een stam bestaande uit vooral subtoppers, pijn aan te doen door Extremez. te pakken. Helaas zonder al te veel succes, erger nog hij kreeg een 'feedback' terug op zijn aanvallen, de oorlog in het zuid-westen brak los.

Ook bij Demolition team sloeg de inactieviteit toe. Welgeteld 3dagen is hij er al niet meer en dat is ook te zien aan zijn dorpenverlies:
2074852


INTD is van de kaart in het zuid-oosten, Demo lijkt ook van de kaart te verdwijnen als er niet snel ingegrepen wordt in het zuid-westen. Beide stammen hebben hun eerste slag succesvol geslaan Nemo. en Area besloten de handen in elkaar te slaan. De oorlog was ontketend.

Ik wens beide stammen geluk toe in deze oorlog. Dat we allen fair-play spelen en klinken op een mooie oorlog!

mhzm95.png

“If you win, you need not have to explain...If you lose, you should not be there to explain!”
 

DeletedUser

Guest
De titel had wel wat duidelijker gekund maar voor de rest vind ik het leuk geschreven.
Uiteraard met een subjectieve tint hier en daar maar dat zou ik ook gedaan hebben ;)

INTD was al weken inactief.
Demo daarentegen niet. De verliezen daar alleen toeschrijven aan inactiviteit is ook nogal makkelijk vind ik.
Uiteraard is de 'hel daar losgebroken' toen we dat in de gaten kregen maar dat was niet de enige factor.
Misschien ook wel interessant is de reden waarom Demo dacht dat hij niet veel weerstand ging krijgen van Area.
Hij had namelijk een soort van NAP (mondelinge overeenkomst, maar ook niet echt uitgesproken als een officieel NAP) met veel spelers daar omdat onze edelrichtingen compleet anders lagen. Hij had gehoopt of verwacht dat wij onze stamgenoot dus niet al te hard zouden verdedigen.
Maar dat stambelang voor eigen belang gaat bij mij had hij wel kunnen inschatten :)
Er was toch ook wel sprake van een zekere onderschatting door Demo & RandomRawr naar Area toe heb ik de indruk.

Nu goed, laten we hopen op een faire en leuke oorlog!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
ER speelde niemand op intd?
 

DeletedUser51575

Guest
Die vv werd hele tijd gekickt door ik weet niet wie :p
 
Reactiescore
2.303
Behalve de vv en jij die af en toe inlogde.

Zelf dat niet :p
Maar ik ga hier geen iritante post neerzetten, ik heb me arrogante zelf nu wel achterwege gelaten.
begon er weer beetje over tegaan besefte ik zelf ook.

Mooi geschreven robin
 

DeletedUser

Guest
Wat ik me wel nog altijd afvraag is waarom jullie niet hebben proberen snipen/dodgen of what ever? Stacken ging niet meer, maar jullie wisten zeker 24u op voorhand dat er inc's kwamen.
 
Reactiescore
2.303
Wat ik me wel nog altijd afvraag is waarom jullie niet hebben proberen snipen/dodgen of what ever? Stacken ging niet meer, maar jullie wisten zeker 24u op voorhand dat er inc's kwamen.

ja dat wisten we :)
Maar ik heb vv afgegeven nadat die plots weg was en het interesseerde me niet meer :)
Ik denk dat het acc redden de bedoeling niet was .

Ik kreeg wel een opmerking van B. dat hij het niet interessant genoeg vond om te snipen qua slechte timen etc...
 

DeletedUser

Guest
Op een mooie oorlog, veel succes aan jullie kant maar ook aan de onze :).
 

DeletedUser10429

Guest
Wat valt er te vertellen?

Hoe ik er al in geslaagd ben meer dorpen van medic af te snoepen ipv omgekeerd? Ondanks dat ik een 360 ° front heb met medic.

Ok, jullie hebben wel mijn dorpjes kunnen edelen die op bb gegaan zijn. Vergeet niet dat dat was omdat ik normaal ging stoppen.


Zijde 1:
Spelers: arssus
Zijde 2:
Stammen: .Medic

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 4
Verschil: 1

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 48,951
Kant 2: 38,956
Verschil: 9,995

chart
 

DeletedUser

Guest
Ja, je hebt inderdaad 5 dorpen gepakt waarvan we 4 backdraften ofzo. Verder waren die van Calleeuwer, dat acc had nog amper troepen omdat ie in fusie ging.

Maar dit heeft totaal niets met de oorlog te maken lijkt me?
 

DeletedUser10429

Guest
Ja, je hebt inderdaad 5 dorpen gepakt waarvan we 4 backdraften ofzo. Verder waren die van Calleeuwer, dat acc had nog amper troepen omdat ie in fusie ging.

Maar dit heeft totaal niets met de oorlog te maken lijkt me?

Misschien moet je dan ook zeggen huidig nemo tegen medic, ipv "van vriendjes tot aartsvijanden".
 

DeletedUser

Guest
Hoe ik er al in geslaagd ben meer dorpen van medic af te snoepen ipv omgekeerd? Ondanks dat ik een 360 ° front heb met medic.

Ok, jullie hebben wel mijn dorpjes kunnen edelen die op bb gegaan zijn. Vergeet niet dat dat was omdat ik normaal ging stoppen.


Zijde 1:
Spelers: arssus
Zijde 2:
Stammen: .Medic

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5
Kant 2: 4
Verschil: 1

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 48,951
Kant 2: 38,956
Verschil: 9,995

chart

heb je gelijk in dat je er 1 meer hebt :p

maar calleeuwer speelde al niet meer erop en we waren hem aan het internen, dan is het ook niet heel moeilijk om een paar dorpjes mee te snoepen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan