Van oud naar nieuw

DeletedUser23778

Guest
Jullie zijn veel te vinden in de top 3's. Maar gezien de feiten die ik aanvoer vind ik dat redelijk onterecht. Jullie zijn echt geen slechte stam hoor, daar niet van, maar er zijn stammen die hetzelfde of zelfs meer gepresteerd hebben die (vrijwel) niet genoemd worden. Daarbij, jullie bestaan pas 2 maanden, en dat zijn toevallig de laatste 2 maanden van het jaar. Als jullie in maart-april dit hadden gedaan waren jullie waarschijnlijk nergens genoemd. Omdat, juist, het zo'n korte periode is en deze awards gaan over een heel jaar. Daarom verwonder ik mij erover dat jullie relatief vaak genoemd worden.

Dat jullie als verrassing van 2013 worden genoemd kan ik mij goed voorstellen. Maar in 2012 hebben jullie echt niet zo veel gepresteerd tov andere stammen.
 
Reactiescore
1.142
nee oke snap je punt ik zelf zit er ook nog niet hele jaar bij
maar voor zo ver ik weet zijn de 4 spelers van team al het hele jaar een stam
die alleen als groepje van 4 het bij ns geprobeert heeft maar daarna toch weer voor de oude groep heeft gekozen ;)
verder kun je als stam kort bestaan maar als spelers al een reputatie of status hebben dus vind dat ook een stam van 2 maanden genoemt mag worden
moet dit uiteraadt wel terecht zijn :p
maar dat is aan de spelers die beoordeeld hebben :)
 

DeletedUser49913

Guest
Als je dat wilt, moet iedereen is een lijstje maken, zonder modus/fear(-leden) :p
 

DeletedUser27049

Guest
maar het is ook heel persoonlijk, ik speel met mensen van Fear! en Modus en ik ken gewoon geen anderen, als ik tegen TIP! zou liggen zou ik meer over hen kunnen zeggen, maar ik heb geen ervaring met hun :)
 

DeletedUser58964

Guest
Team! gaat denk ik niet zozeer over de stam zelf, maar de combinatie van de leden die erin zitten ;)
 

DeletedUser23778

Guest
Natuurlijk beoordeel je een stam op haar leden. Maar wat maakt die 4 leden dan zoveel beter tov alle andere? Statsgewijs kom ik in ieder geval niet uit. Bovendien is het volgens mij alleen cruiseman, want de rest wordt vrijwel nergens genoemd in spelerlijstjes. Dus dat is ook tegenstrijdig D.I.A.

@Vanq: Die 4 zaten lang niet het hele jaar alleen bij elkaar in de stam. Eerst was daar II, daar zaten nog andere spelers in. Toen kwam NS, daar zaten heel veel andere spelers in. En nu sinds 2 maanden Team!, en daar is nog niet zo gek veel gepresteerd, zoals ik eerder al zei.

Ik heb niets tegen Team!, maar de beoordelingen hier mogen ook wel beargumenteerd worden. Binnen Fear/Modus spreekt het vaak voor zich (wanderke, TMO, vorteks, lisse etc), maar voor mensen daarbuiten zie ik nauwelijks tot geen argumenten.
 

DeletedUser59349

Guest
Natuurlijk beoordeel je een stam op haar leden. Maar wat maakt die 4 leden dan zoveel beter tov alle andere? Statsgewijs kom ik in ieder geval niet uit. Bovendien is het volgens mij alleen cruiseman, want de rest wordt vrijwel nergens genoemd in spelerlijstjes. Dus dat is ook tegenstrijdig D.I.A.

@Vanq: Die 4 zaten lang niet het hele jaar alleen bij elkaar in de stam. Eerst was daar II, daar zaten nog andere spelers in. Toen kwam NS, daar zaten heel veel andere spelers in. En nu sinds 2 maanden Team!, en daar is nog niet zo gek veel gepresteerd, zoals ik eerder al zei.

Ik heb niets tegen Team!, maar de beoordelingen hier mogen ook wel beargumenteerd worden. Binnen Fear/Modus spreekt het vaak voor zich (wanderke, TMO, vorteks, lisse etc), maar voor mensen daarbuiten zie ik nauwelijks tot geen argumenten.

Hij bedoelt dat we met onze groep van 4 altijd samen gebleven zijn, en altijd voor dezelfde stam gekozen hebben. En als je eens kijkt naar de statistieken van alle leden dan kun je toch wel concluderen dat er wat gepresteerd is. Onze ODD (als voorbeel) als stam is dan ook niet bepaald laag, en gezien wij nog niet bij de grote mannen horen qua punten zowel individueel als stam in het geheel, maar wel tegen die grote mannen moeten strijden begrijp ik het wel als mensen vinden dat wij iets presteren, en als je kijkt naar de verhoudingen van de stammen tegenover elkaar, tja...

Je hebt gelijk dat Team! nog niet zo lang bestaat, maar alles wat de 4 leden het hele jaar door gedaan hebben, hebben ze samen gedaan. Dat de stam dan niet de naam Team! gehad heeft ligt diplomatiek, en oke we hadden in huh? en NS meer def ter beschikking, het was er gezellig en alles, maar de actie op accounts hebben we toch echt zelf gedaan, omdat we alsnog afgezonderd waren van de rest van de stam... Ik denk dat wij daarom zo in het nieuws komen.
 

DeletedUser60448

Guest
1 stam wordt over het hoofd gezien en dat UWS :)
Net een massa gepasseerd hier maar geen haan die er naar kraait
 

DeletedUser23778

Guest
Niemand kraait naar ons, zelfs al staan we op meerdere fronten achter Fear en Modus en hebben we meer geslaagde aanvallen dan Team en NS bij elkaar lol. Maar dat vinden wij niet erg, ik zelf ook niet. Verwonderde me enkel over dat er bij Team niet beargumenteerd werd.

@Cruise: Bedankt voor je uitleg, daar heb ik tenminste wat aan LOL. Maar als je gemiddeldes bekijkt staan jullie zeker niet ver boven andere stammen behalve Modus/Fear. Juist redelijk gelijkwaardig aan stammen als TNW/UWS/e.d. , maar goed, we zullen zien wat 2013 brengt. In ieder geval bedankt voor de uitleg. :)

Mijn lijstje:

Beste speler van 2012:
1: Vorteks
2: AnToe
3: The Rots

Beste stam van 2012:
1: Fear
2: Modus
3: UWS (trotsheid mag natuurlijk, statistieken liegen er niet om)

Beste farmer van 2012:
1: Atomic
2: Antoe
3: Eleane

Beste aanvaller van 2012:
1: Wanderke
2: TMO
3: Lost.Cause

Beste verdediger van 2012:
1: Vorteks (sowieso)
2: Cruiseman
3: ppja4/Betty Blue

Beste edelaar (geen interns/barbarendorpen) van 2012:
1: AnToe
2: The Rots
3: Eleane

Beste teamspeler van 2012:
1: Wanderke
2: Betty Blue (al had die vaak geen goed Team om zich heen)
3: Robert96

Beste tactische speler van 2012:
1: Sharbelsz (planning op Modus right?)
2: Lissecity (aanvalsplanner van modus dacht ik, vergeef me als ik het mis heb)
3: -

Beste rimmers van 2012:
1: UWS
2: TNW
3: Strong

Beste stamleider van 2012:
1: Gup/Sharbelsz
2: The Widowmaker. Ik weet me god niet wat daar gebeurd is, maar feit is dat niemand Modus verlaten heeft ondanks de tegenslagen
3: The Rots, de motor achter TNW

De man van 2012 (waar je echt van kan genieten als persoonzijnde)
1: Vorteks zijn comeback vind ik het meest noemenswaardige, dat duidt op grote daadkracht.
 

DeletedUser27049

Guest
UWS moet dan eens wat meer propaganda maken want ik hoor amper wat van hen ;)


stuur jullie leden naar het AF en laat ze het hier mee gezellig komen maken, zo leert de rest ze ook wat kennen :)
 

DeletedUser59942

Guest
2012 awards:
Beste speler van 2012:
1: Wanderkezanderke
2: Vorteks
3: -lissecity-

Beste stam van 2012:
1: Modus
2: Fear!
3: Team! (voor de zeikwijven over stats, houd maar eens met z'n 4en stand tegen zo'n overmacht)

Beste farmer van 2012:
1: Atomic Skull
2: AnToe
3: .Lost Cause./-lissecity-

Beste aanvaller van 2012:
1: Atomic Skull
2: Wanderkezanderke
3: TMO/IamFamous.

Beste verdediger van 2012:
1: Wanderkezanderke
2: Vorteks
3: Bubbaisagod

Beste edelaar (geen interns/barbarendorpen) van 2012:
1: Vorteks
2: Wanderkezanderke
3: AnToe

Beste teamspeler van 2012:
1: Wanderkezanderke
2: Gup21
3: Er zijn binnen andere stammen vast ook geweldige teamspelers, maar die krijg ik niet mee:p

Beste tactische speler van 2012:
1: Sharbelsz
2: -lissecity-
3: Verder krijg ik er weinig van mee

Beste rimmers van 2012:
1: Team!
2: ~TNW~
3: Ik zal vast nog wel iemand vergeten.

Beste stamleider van 2012:
1: Gup21/Sharbelsz
2: Krijg verder geen leiders mee
3: Zie 2

De mannen van 2012 (waar je echt van kan genieten als persoonzijnde)
1:paul en Jordi



2013 awards:
Toekomstige ster van W22 in 2013:
1: IamFamous
2: xXx Extreme
3: D.I.A.

Wie zal ons gaan verassen in 2013:
1: Geen idee, daarom heet het een verassing
2:
3:

Wie gun je in 2013 de beste tijden:
1: Spelers die netjes blijven in een gesprek en plezier hebben in het spel
2:
3:
 

DeletedUser62448

Guest
Beste speler van 2012:
1: Cruiseman56
2: bubbie
3: famous

Beste stam van 2012:
1: Fear!
2: Team
3: Modus

Beste farmer van 2012:
1: Antoe
2: hansgaaltje
3: the rots

Beste aanvaller van 2012:
1: /
2: /
3: /

Beste verdediger van 2012:
1: Cruisemen56
2: wonderkezonderke
3: bubbie & vorteks

Beste edelaar (geen interns/barbarendorpen) van 2012:
1: /
2: /
3: /

Beste teamspeler van 2012:
1: /
2: /
3: /

Beste tactische speler van 2012:
1: /
2: /
3: /

Beste rimmers van 2012:
1: cruiseman56
2: ababwa
3: ruinited

ouwe viespeuken

Beste stamleider van 2012:
1: Gup
2: ramenmaker
3: /

De man van 2012 (waar je echt van kan genieten als persoonzijnde)
1: MickD
 

DeletedUser

Guest
Beste tactische speler van 2012:
1: Sharbelsz (planning op Modus right?)
2: Lissecity (aanvalsplanner van modus dacht ik, vergeef me als ik het mis heb)
3: -

Als je het eigenlijk niet weet hoef je heus geen namen in te vullen. Blanco, of iemand waarvan je wel weet waar die voor staat is net zo goed.
 

DeletedUser23778

Guest
Braafjes, ik heb die dingen zo nu en dan gelezen op het forum, daar baseer ik het dan ook op. Maar aangezien het niet altijd even betrouwbaar is zeg ik erbij dat ik het niet zeker weet. Ik zit immers niet in die stammen.

@Cruise: Idd, en wat heeft hij gepresteerd? Vertel het maar hoor. (@Mlicka) Sommige dingen zijn echt barslecht onderbouwt LOL.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
Braafjes, ik heb die dingen zo nu en dan gelezen op het forum, daar baseer ik het dan ook op. Maar aangezien het niet altijd even betrouwbaar is zeg ik erbij dat ik het niet zeker weet. Ik zit immers niet in die stammen.

@Cruise: Idd, en wat heeft hij gepresteerd? Vertel het maar hoor. (@Mlicka) Sommige dingen zijn echt barslecht onderbouwt LOL.

Meer als jou & mij
 

DeletedUser23778

Guest
Op wereld 22? 'Doe toch eens normaal man' xD
nee maar, das dus weer een van de redenen dat hier niet veel nieuw volk meer komt ;) Totaal onbeargumenteerde bla bla
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23778

Guest
Nee maar serieus Mlicka. Leg uit? :eek: Ik lag namelijk bij ababwa in de buurt hiero.
 
Bovenaan