Van mod tot gerespecteerd forumganger

senne

Guest
Ik wou al een wikipedia pagina oprichten maar om 1 of andere reden weigeren ze het.
Haha baas :)

Overigens wel grappig om te zien hoe beinvloedbaar de mods zijn tegenwoordig. Als je iemand die irritant is een ban wilt aansmeren hoef je alleen maar al zijn posts te reporten, dan gebeurt het vanzelf. Nu ook weer, topic bestaat al maanden, niks aan de hand, Slaro gaat klagen dat het verplaatst moet worden (waarom is me onduidelijk, als het je stoort blijf dan weg) en hopla, het wordt verplaatst.

Sorry hoor maar wat een slap gedoe is het daar. Boeit me niet in welk forumonderdeel dit topic staat, al staat het bij Vragen, maar dit is wel frappant.

..Selena Gomez...

Guest

Overigens wel grappig om te zien hoe beinvloedbaar de mods zijn tegenwoordig. Als je iemand die irritant is een ban wilt aansmeren hoef je alleen maar al zijn posts te reporten, dan gebeurt het vanzelf. Nu ook weer, topic bestaat al maanden, niks aan de hand, Slaro gaat klagen dat het verplaatst moet worden (waarom is me onduidelijk, als het je stoort blijf dan weg) en hopla, het wordt verplaatst.

Sorry hoor maar wat een slap gedoe is het daar. Boeit me niet in welk forumonderdeel dit topic staat, al staat het bij Vragen, maar dit is wel frappant.
Het topic past zelf nog niet eens in het echt vrij forum. Als je dit topic gaat vergelijken met topics als het grootste aantal bedankt-topic ‎en de the battle of nominaties ‎ben je toch wel ziek bezig. Tegenover dat is dit een pareltje van een topic. Als dit topic in het echte vrije forum moet, moeten al die etenswaren topics dat zeker.:(

Slaro

Guest

Het is juist een van de weinig goede beslissingen die ik de laatste tijd heb gezien.
Respecteer deze beslissing Senne.

DeletedUser13565

Guest
Nee het staat niet goed het moet in het echt vrije forum.

Het maakt me geen drol uit over wie het gaat, het gaat me om een bepaalde vorm van verafgoding, die je de kop in moet drukken zo.
Het genootschap der Slari0ns is een ernstige vorm van verafgoding.
Jij begint zelfs persoonlijk met een fanclubje, senne is daar zelf niet mee begonnen maar het komt allemaal vanzelf.

That's the difference. :D
Niet dat ik ooit zo'n topic zou openen, maar .. /care, we zitten in een maanden-oud topic te praten :eek:

Slaro

Guest
Jij begint zelfs persoonlijk met een fanclubje, senne is daar zelf niet mee begonnen maar het komt allemaal vanzelf.

Jij bent een Slari0n :eek: :eek: :eek: :eek:.

..Selena Gomez...

Guest

Niet dat ik ooit zo'n topic zou openen, maar .. /care, we zitten in een maanden-oud topic te praten :eek:
+1
Ik vindt een fanclubje toch wel veel erger dan een topic. Het topic is trouwens door iemand anders dan senne gemaakt. Terwijl jij zelf je eigen fanclubje opricht. Ik heb niets tegen jou maar omdat je gaat klagen omdat senne een topic krijgt. Dat vindt ik toch maar een beetje belachelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:

jobeh

Guest
eigenlijk moeten we al onze oude accounts op Runescape nog een keer uit het slob trekken om met z'n allen te gaan ownen in de wildernis ofzo

DeletedUser24056

Guest
eigenlijk moeten we al onze oude accounts op Runescape nog een keer uit het slob trekken om met z'n allen te gaan ownen in de wildernis ofzo
Mijn account is verbannen van het spel nadat mijn klasgenootjes het account hackten, waarop wij het ww weer achterhaalden en het account weer in bezit hadden. Toen zij het account weer kregen was de pret echter over.

jobeh

Guest
Mijn account is verbannen van het spel nadat mijn klasgenootjes het account hackten, waarop wij het ww weer achterhaalden en het account weer in bezit hadden. Toen zij het account weer kregen was de pret echter over.
sinds wanneer denk jij dat jij onder "we" wordt verstaan in mijn ogen :eek:

DeletedUser24056

Guest
sinds wanneer voel jij je zo groot :eek:

Rukurt op zijn teentjes getrapt?
Sterke vraag, kan hem niet beantwoorden.
Je tweede vraag overigens wel! Ik ben namelijk helemaal niet op mijn teentjes getrapt.

DeletedUser22681

Guest
Sterke vraag, kan hem niet beantwoorden.
Je tweede vraag overigens wel! Ik ben namelijk helemaal niet op mijn teentjes getrapt.
Jawel hoor, je probeert er nu laconiek overheen te gaan maar je teentjes deden wel degelijk zeer.

DeletedUser24056

Guest
Omdat ik 'sinds wanneer voel jij je zo grappig' zeg voel ik me op mijn teentjes getrapt? Laat me dat zelf even uitmaken svp.