Van mod tot gerespecteerd forumganger

Jongen, toen hij op basisschool zat, bestond dat filmpje niet.
Oh ja, tuurlijk. Wij hadden op school altijd zo'n site waarop je drie opa's zag douchen en die kon je niet weg klikken. Dus als je naar de wc ging wist je al hoe laat het was wanneer je terug kwam:p

senne

Guest
Krijg ik een eigen topic, verandert het in een Runescape-topic, fml :D. Maar aan de andere kant:

Runescape blijft een bazenspel. Of je het nou kinderachtig vind of niet. Als je dat in je jeugd niet gedaan hebt heb je echt wat gemist :p.

Haha, goede oude tijden.
+1

Senne!! Tuurlijk ben jij een goede forumganger altijd netjes ;) met je motivatie voor pokémon :)

speel je trouwens nog W1, of is dat iemand anders op het moment? :)
Haha dankje, speel nog W1 ja :). Niet meer zo actief maar nog altijd top 10.

arbeitman

Guest
Krijg ik een eigen topic, verandert het in een Runescape-topic, fml :D. Maar aan de andere kant:

+1

Haha dankje, speel nog W1 ja :). Niet meer zo actief maar nog altijd top 10.
Ik kreeg laatst een PM van een speler die beweerde dat hij op het accout Senne speelde op w1. Best raar

senne

Guest
Er heeft in al die jaren maar 1 iemand op dat account gespeeld en dat ben ikzelf.

Die gozer heeft half TW gepmd ja, de loser.

Slaro

Guest
Kan dit topic niet naar het andere forum echt een overbodig en achterlijk topic!
Waar zijn de moderators als ze echt nodig zijn?

Slaro

Guest
Nogmaals, al was het voor jou of wie dan ook Arbeitman, het gaat me er om dat er weer zo'n kontenlikkertopic wordt geopend waar je toch een partij niet goed van wordt. Van Svennieboys had ik dit niet verwacht maar kennelijk is hij ook voor dat gedrag gevallen.

Kan dit topic niet naar het andere forum echt een overbodig en achterlijk topic!
Waar zijn de moderators als ze echt nodig zijn?
Volgens mij staat dit echt op de juiste plek: Vrij forum / ditjes en datjes, en daar gaat dit dus over ;) Ditjes & datjes :)

Nogmaals, al was het voor jou of wie dan ook Arbeitman, het gaat me er om dat er weer zo'n kontenlikkertopic wordt geopend waar je toch een partij niet goed van wordt. Van Svennieboys had ik dit niet verwacht maar kennelijk is hij ook voor dat gedrag gevallen.
Niet om af te kraken hoor, maar senne is toch niet zo erg? Kontenlikkers van amakro schenen veel irritanter te zijn ;)

Slaro

Guest
Volgens mij staat dit echt op de juiste plek: Vrij forum / ditjes en datjes, en daar gaat dit dus over ;) Ditjes & datjes :)
Nee het staat niet goed het moet in het echt vrije forum.

Niet om af te kraken hoor, maar senne is toch niet zo erg? Kontenlikkers van amakro schenen veel irritanter te zijn ;)
Het maakt me geen drol uit over wie het gaat, het gaat me om een bepaalde vorm van verafgoding, die je de kop in moet drukken zo.

..Selena Gomez...

Guest
Je moet ook vaak wel meer dan twee woorden kunnen invoeren.
Als je dat lukt.

Meer dan 2 woorden.

Als ik wil kan ik wel serieus schrijven. Maar daar doe ik gewoon geen moeite voor. Waarom lange teksten schrijven in een vrij forum? Als ik lange, onderbouwde teksten wil schrijven zal ik die wel in het serieuze forum posten.

Laatst bewerkt door een moderator: