Van mod tot gerespecteerd forumganger

Slaro

Guest
Svennieboys, je zakt echt met de dag dieper en dieper weg, walg van jezelf als je zo doet.

DeletedUser34772

Guest
Ik heb het ooit is heel kort gespeeld. Was te zwaar voor ons internet. En snapte er toch niet veel van :s

DeletedUser31224

Guest
Ik durf toch wel te zeggen dat ik dankzij Runescape veel beter Engels ben gaan begrijpen.

Mr Lisandro..

Guest
Runescape... mooie tijden waren dat. XD En IDD runescape heeft mij ook zeer veel Engels geleerd.

Maar goed het zou beetje zielig zijn als je Runescape een kinderachtig spel noemt maar dan wel zelf Tribalwars speelt. Overigs 4 jaar geleden gestopt op Runescape.

senne

Guest
Cool topic.
Ik weet nog dat ik senne kende van Runescape xD
Haha, dat moet dan wel heel lang geleden zijn want ik heb dat al jaren niet meer serieus gespeeld. Ben dan waarschijnlijk nog eens ingelogd ofzo, was wel een mooi spel ja. Vroeger.

Ja maar ik neem aan dat dat zo vanzelfsprekend is dat dat niet eens meer genoemd hoeft te worden. Kaas en melk bij elkaar zetten vind ik altijd zo jammer.

:eek:. Vet :p
Sorry :(, ik wilde het gewoon nog even duidelijk maken.

Reactiescore
85
Haha, dat moet dan wel heel lang geleden zijn want ik heb dat al jaren niet meer serieus gespeeld. Ben dan waarschijnlijk nog eens ingelogd ofzo, was wel een mooi spel ja. Vroeger.

Sorry :(, ik wilde het gewoon nog even duidelijk maken.
Ja toen ik zeg maar hier kwam op het acc Lord Hommie, ik kijk wel ff wanneer dat was.

edit: 9 oktober 2008

bik en rode trap

Guest
Runescape blijft een bazenspel. Of je het nou kinderachtig vind of niet. Als je dat in je jeugd niet gedaan hebt heb je echt wat gemist :p.

Haha, goede oude tijden.