Van mod tot gerespecteerd forumganger

DeletedUser18987

Guest
We gaan even terug in de tijd om ons prachtige brein een welverdiende opfrissingsbeurt te geven.

Een paar jaar geleden was onze geliefde Senne, we wisten toendertijd nog niet dat het een jongen was maar dat mag de pret niet drukken nog hard aan het zwoegen om respect om te dwingen bij onze grote vriend Duckje.
Actiefoto!

Een aantal jaar was hij druk bezig om 1ste kolonel-generaal van Sir Duck te worden maar na een zonnesteek te hebben gehad in de zomer van 2010 besloot Senne op zoek te gaan naar respect en glorie en diende tot grote spijt van Duckje die hem net wou promoten tot metgezel voor het leven zijn ontslag in.
Officieel Persbericht!

Aanvankelijk moest Senne nog een beetje wennen aan zijn nieuwe rol waarbij hij frank en vrij alles kon doen en laten wat hij wou.
Hij was toen ook nog niet helemaal getraind in mooie topics te maken met een mooie openingspost.
Voorbeeldje!

Maar de laatste tijd ziet Senne het levenslicht met behulp van de echte forumkanjers als Anthraxxis, Lieflap en Bappos.
Hij weet zijn genieuze ideeen nu ook om te zetten in kwaliteitstopics van formaat.
Geniaal!
Briljant!

Respect voor deze forumganger.

Hulde aan Senne!

DeletedUser3750

Guest
Senne heeft dan ook inspiratie op kunnen doen op een topwereld:cool:

Toch is het nog altijd tof dat de mod die mij waarschijnlijk de meeste bans gegeven heeft, nu hier mee loopt te kletsen^^

DeletedUser13565

Guest
Van mod tot gerespecteerd forumganger. That means! simeco... is geen gerespecteerd forumganger.

Ode aan senne btw!

Lieflap

Guest
Senne was ook al gerespecteerd als mod. Toen hadden we tenminste een mod hier die in staat was het alfabet op te zeggen en de wortel van 49 uit kon rekenen. Nu betwijfel ik dat.

Ik gaf altijd gewoon alle posts van Olivier101 aan en dan bande Senne hem een uur later. Those were the days.

Hoewel Senne de laatste maanden wel wat losser wordt ja. Zeker een van de parels hier. Anders zou hij immers geen plek in Heligdom der Helden krijgen :)

DeletedUser16768

Guest
Ik kan me nog goed herinneren dat Senne hier moderator was.
Ik maakte de post als WvW leider, want Senne kon ze toch aanpassen. Heldenstructuur!

Reactiescore
537
Senne

Laatst bewerkt:

Lieflap

Guest
Ik kan me nog goed herinneren dat Senne hier moderator was.
Ik maakte de post als WvW leider, want Senne kon ze toch aanpassen. Heldenstructuur!
Inderdaad ja, makkelijk was dat.

Of wat te denken van WvW ronde 2, waar Oortjes de Ziener in het wit alle wolven onder zijn post neerzette. Daar kon de Wolfmod mooi even ingrijpen :D

DeletedUser974

Guest
Laatste fatsoenlijke mod op het W2 forum ^^

Alleen jammer dat hij Ajacied is :(

Lieflap

Guest
Altijd die nare Amokro die onze gezelligheid weer moet verstoren :(

DeletedUser51974

Guest
Niet voor niets was Senne mijn alleerste BM-stem waard. :cool: