Van je bondgenoten moet je het hebben...

DeletedUser

Guest
Toen wij een van onze bondgenoten om hulp vroegen kregen wij het volgende antwoord

"Hiermee kan ik u ten eerste al niet steunen want heb zeer goeie banden met *****.

Ten tweede ik wil geen verbindenis met jullie stam meer. Soory maar onze vriendschap is gedaan!"

naast het feit dat het bijzonder onprofesioneel is dat zoiets op een dergelijke manier moet worden meededeeld is het ook nog eens in tegenspraak met eerdere uitspraken. Zeker gezien zijn reactie op de volgende vraag. een vraag die gesteld werd toen ze ons om een bondgenootschap verzochten.
"hoe hecht zou een dergelijk verbond worden?"

BKS reageerde

"Als ik een bondgenootschap bedoel wil ik ook samen sterk staan en elkaar helpen in goeie en kwade tijden!
Geen leden van de ene naar de andere stam en geen aanvallen op elkaar! Een goed contact."


Ik moet zeggen dat ik bijzonder teleurgesteld ben in BKS. Dat ze ons veraden is tot daar aan toe, dat hun woord niet veel waard blijkt is nog te overzien. Maar dat dat op zo'n onprofesionele manier "even" word mede-gedeeld is TW onwaardig. Dit getuigd niet van kunde, dit getuigd niet van respect.
Zonde


Athius
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zou om een reden vragen, als ze die niet hebben verklaar je ze gewoon de oorlog :p.
 

DeletedUser

Guest
sorry hoor kan je niet op de ranglijst vinden, maar van welke stam ben je? Ik kan je niet vinden

P.S. ik ben van BKS en wil toch wel weten wat er aan de hand is.
 

DeletedUser

Guest
Hij is van [MIB].

gewoon weinig bondgenoten nemen, heb je er ook geen last van. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
sorry hoor kan je niet op de ranglijst vinden, maar van welke stam ben je? Ik kan je niet vinden

P.S. ik ben van BKS en wil toch wel weten wat er aan de hand is.

dat je dat niet kan vinden :-/
Athius is van [MiB]

Maargoed ik vind dit inderdaad raar dat ze het op die manier mededelen.
Dit getuigt van erg weinig respect en als je al je bondgenoten zo behandelt zal je er wienig overhouden.
Steun aan Athius en [MiB]!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
sorry hoor kan je niet op de ranglijst vinden, maar van welke stam ben je? Ik kan je niet vinden

P.S. ik ben van BKS en wil toch wel weten wat er aan de hand is.

dit is er aan de hand:

BKS stuurde ons het verzoek op een bondgenootschap, toen hierop niet werd gereageerd stuurde ze een herinnering. Hier is ons antwoord:

"ik ben bang dat jouw bericht verzande tussen alle andere request van stammen. Met als verschil dat de rest pas opgerichte n00b stammen zijn, en die van jouw een heuze top 20 ganger.

We zijn zeker geintreseerd in een bondgenootschap, maar voordat we die aangaan wil ik je een paar vragen stellen:

-, hoe hecht zou een dergelijk verbond worden?

-, bevinden jullie je al op vijandige voet met iemand?"

BKS stuurde reactie:



"Hier antwoord op je 2 vragen:

1.
Als ik een bondgenootschap bedoel wil ik ook samen sterk staan en elkaar helpen in goeie en kwade tijden!
Geen leden van de ene naar de andere stam en geen aanvallen op elkaar! Een goed contact.

2.
Wij bevinden ons op vijandelijke voet met *Y-M* omdat deze stam leden op sluwe manieren probeert weg te trekken! Dit is wel maar een kleine vis dus dit zou geen probleem mogen vormen!

Groeten Martinitje
Graag antwoord."

[MIB] vond het een goed antwoord en nam het bondgenootschap aan. BKS leek een betrouwbare stam.
Totdat [MIB] een serie aanvallen van een aantal leden van een andere stam te voorduren kreeg en de hulp van haar bondgenoten inriep. BKS reageerde:

"Hiermee kan ik u ten eerste al niet steunen want heb zeer goeie banden met *****.
Ten tweede ik wil geen verbindenis met jullie stam meer. Soory maar onze vriendschap is gedaan!"


toen wij onze verontwaardiging over de gang van zaken uitte was dit hun reactie:

"Hallo,
Njah onze stam heeft iets hogere doelenen dacht dat het met de stam evengoed ging toen Cerebres aan de macht stond.. Nu zie ik gewoon dat sinds Cerebres weg is, niemand je een goeie leider vind en dus allemaal vertrekt...
groeten"


Naast het feit dat dit onzin is (ik zal niet ontkennen dat mensen vertrekken, maar dat is niet omdat ze aan mijn leiderschap twijfelen. Zeker gezien het feit dat ik ten tijde van de leave's feitelijk nog steeds cerebres zijn beleid uitvoerde) lijkt het mij dat je dan een mail verstuurt waarin je je bezwaren uiteenzet en ons om opheldering vraagt. Om een bondgenootschap nu zo luukkraak en op bassis van een gerucht te beëindigen...

Jammer, ik heb er geen andere woorden voor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat BKS in zo'n situatie centraal staat is meer dan begrijpelijk aangezien het 2 bondgenoten van hen betreft.
Naar mijn mening is het dan eigenlijk de taak van BKS om te bemiddelen tussen [MiB] en die andere stam.

Maar ipv van de verschillen op te lossen droppen ze zomaar hun allies, een goede reden zal op zijn plaats zijn.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet hoor, maar [MIB] is toch een beetje aan het kapotgaan. En ik weet niet hoelang die bondgenootschap was maar zeker niet meer dan 10 dagen. Als jullie in oorlog zijn en pas reageren als jullie het nodig hebben dan vind ik dat ook niet echt super.
 

DeletedUser

Guest
Oh Martinitje, dat is toch die pannenkoek met zijn gecentreerde posts?:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik weet niet hoor, maar [MIB] is toch een beetje aan het kapotgaan. En ik weet niet hoelang die bondgenootschap was maar zeker niet meer dan 10 dagen. Als jullie in oorlog zijn en pas reageren als jullie het nodig hebben dan vind ik dat ook niet echt super.

Wat weet jij nou van [MiB]? weet jij hoe het er intern aan toe gaat? wat er allemaal gebeurt?
Volgends mij niet.

En natuurlijk vraag je pas je bondgenoten om hulp als je het nodig hebt. Je gaat ze er toch niet bij betrekken als het nodig is!

Als je niet met een goede beargumentatie komt post dan liever niet.
 

DeletedUser

Guest
Nee dat weet ik niet. wat is er dan met ze aan de hand?

Een grote groep leden heeft onze stam verruilt voor Tr.G. Een stam die door een aantal ex-leden is opgericht. Op het forum hebben ze benadrukt dat het niets met [MIB] te maken heeft, maar dat ze een keer iets anders wilden.
Hun afscheid is natuurlijk spijtig, maar vond onder een goede sfeer plaats.

BKS had er blijkbaar andere conclussies aan verbonden, en besloot het bondgenootschap te beïndigen zonder dit te verifieren
 

DeletedUser

Guest
BKS heeft het bondgenootschap beeïndigt;


"Hiermee kan ik u ten eerste al niet steunen want heb zeer goeie banden met *****.

Ten tweede ik wil geen verbindenis met jullie stam meer. Soory maar onze vriendschap is gedaan!"

Als deze handelswijze door BKS als acceptabel word gezien willen wij niets meer met hen te maken hebben.
 

DeletedUser

Guest
we hebben zeer goeie banden met ******. stamnamen mogen heus wel hoor en hier wordt niks duidelijk uit. Natuurlijk is het zo dat als je bondgenoot bent met zowel de een als de ander dat je zelf niks kan doen. Dat is toch redelijk logisch. Het is het 1 of het ander.
 

DeletedUser

Guest
we hebben zeer goeie banden met ******. stamnamen mogen heus wel hoor en hier wordt niks duidelijk uit. Natuurlijk is het zo dat als je bondgenoot bent met zowel de een als de ander dat je zelf niks kan doen. Dat is toch redelijk logisch. Het is het 1 of het ander.

Kdeb ten eerste ben jij geen diplomaat van BKS, dus probeer aub niet BKS te vertegenwoordigen hier.
Ten tweede schijn jij de situatie nog steeds niet door te hebben. Als je er niets van snapt reageer dan niet.

conclusie: bemoei je er gewoon niet mee.
 

DeletedUser

Guest
we hebben zeer goeie banden met ******. stamnamen mogen heus wel hoor en hier wordt niks duidelijk uit. Natuurlijk is het zo dat als je bondgenoot bent met zowel de een als de ander dat je zelf niks kan doen. Dat is toch redelijk logisch. Het is het 1 of het ander.

het gaat ons ook om de manier hoe ze ons hebben laten vallen. Zo gaan bondgenoten niet met elkaar om. Het getuigt bovendien niet van professionaliteit , iets wat wij vond onze bondgenoten verwachten.

Bovendien gaat het hier niet om het "een of het ander" , we vroegen ze niets meer dan hulp, "zij het in de vorm van millitair ingrijpen, zij het in de vorm van diplomatieke druk." zoals letterlijk in ons bericht stond.
Ik sluit mij dan ook geheel bij Syrniachick aan.
 

DeletedUser

Guest
Het is waar dat ik geen diplomaat van BKS ben en er ook niet alles van weet. Maar ik snap wel dat [MIB] opeens zwaar gekrompen is dat ze in 10 dagen na het bondgenootschap hulp willen (weet nog steeds niet wat voor hulp). En dat ik het persoonlijk logisch vind dat je een bondgenootschap weghaalt als er geen wederzijdse hulp geboden kan worden.
 

DeletedUser

Guest
Het is waar dat ik geen diplomaat van BKS ben en er ook niet alles van weet. Maar ik snap wel dat [MIB] opeens zwaar gekrompen is dat ze in 10 dagen na het bondgenootschap hulp willen (weet nog steeds niet wat voor hulp). En dat ik het persoonlijk logisch vind dat je een bondgenootschap weghaalt als er geen wederzijdse hulp geboden kan worden.

Kun jij een keer je niet overal mee bemoeien, want je zet jezelf constant voor schut met je posts.:rolleyes:
 
Bovenaan