Vamps vs BOS and LIPPE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
111
Jullie hadden amen/mlv ook bijna om zeep geholpen met jullie Aesthetician rekruteer actie, als mlv nu niet winnende was, waren het mijn woorden geweest. Allicht is het zinnetje passend jegens juvy, maar niet jegens mlv.

Ik dacht al waarom recruteren jullie Lousiane. Die als tactiek heeft. 1 aanval = 4 cf's terug.
En dan kom jij vertellen dat jullie respect hebben voor de vijand? :D :D

Verder moet ik zeggen dat MLV de wereldwinst 10x zoveel verdient dan Juvy :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik dacht al waarom recruteren jullie Lousiane. Die als tactiek heeft. 1 aanval = 4 cf's terug.
En dan kom jij vertellen dat jullie respect hebben voor de vijand? :D :D

Je dacht toch niet dat heel MLV de speelstijl van Louisiane accepteerde? Integendeel, we hebben louisiane zelf wel eens aangevallen en een pakket dorpen genomen. Louisiane was in de start nogal een pp smijtster, edelde barbaren en groeide met ieder dorp 1000 punten per dag. Nogal vervelend om te zien dat ik mijn mooie top 10 plekkie moest afstaan aan iemand die er pps doorheen pompte. En dan nog niet te beginnen over de dreiging van een pp smijter die drie maal harder groeide dan jij. Louisiane en ik hebben nog ruzie gehad omdat ik dwarsboomde dat louisiane in de stam kwam, gezien ik de speelstijl niet accepteerde. Maar wat al Vlemis al zegt, weerstand krijgen we niet meer, en louisiane heeft afgelopen maanden geholpen met die weerstand uit de weg ruimen. Waarom zouden we nu een eventuele wereldwinst gaan verslomen door een externe hulpbron te gaan 'verslaan' - eigenlijk internen met zo een overmacht.. we hadden louisiane ook best buiten de stam kunnen houden en nog altijd de hulp met open armen aannemen, het enige verschil is; dat het ze niet schriftelijk deel uit maakt van de stam..
 

DeletedUser65921

Guest
Aha we hebben een winnaar, slotje dus.
Hou de discussie over louisiane (hopelijk juist geschreven maar in het wereldoorlogtopic verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan