Val van Quiem

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser

Guest
Eerst zeg je dat Quiem geen leider nodig had en nu kom je daar ineens op terug :eek:

Misschien een goed idee om de oud leden er is over aan te spreken in plaats van alle fouten naar Castiel. toe te werpen.

Je gaat me toch ook niet vertellen dat Castiel. alle commando's moest geven en dat jullie die als hersenloze automaten opvolgde, het wordt tijd dat jullie Castiel. zijn handje loslaten en een keer voor jullie zelf denken.
 

DeletedUser51575

Guest
Castiel, weet dat je je reputatie trouwens geen goed doet door deze discussie te voeren. Jij hebt jouw visie, maar soms komt die duidelijk niet overeen met de werkelijkheid ^^
 

DeletedUser

Guest
Misschien een goed idee om de oud leden er is over aan te spreken in plaats van alle fouten naar Castiel. toe te werpen.

Je gaat me toch ook niet vertellen dat Castiel. alle commando's moest geven en dat jullie die als hersenloze automaten opvolgde, het wordt tijd dat jullie Castiel. zijn handje loslaten en een keer voor jullie zelf denken.

Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik niet alle schuld naar Castiel wijs :eek:

En natuurlijk waren we geen hersenloze automaten die alleen naar hun leider luisterden. Toch blijft er een leider nodig voor sommige dingen. Zonder leider gaat een tijdje goed, maar als de leider zo lang weg blijft als dat Castiel weg is geweest dan gaat het op een gegeven moment fout.
 

DeletedUser

Guest
Eerlijk is eerlijk, met de val van Quiem is w27 ten onder gegaan. Ik zie niet veel mensen meer die nog gedreven spelen op w27, en zeg nou eerlijk, er is momenteel niets om nog gedreven voor te spelen. Quiem was de heersende macht op w27 en veel mensen zagen het als hoofddoel om de overheersende macht op w27 ten val te brengen. Het is uiteindelijk gebeurt, maar er is nooit een alternatief voor terug gekomen. UA1 staat eerste, maar is helaas totaal geen dominerende partij en ik geloof niet dat er mensen zijn die puur spelen om UA1 ten val te brengen, simpelweg omdat daar geen eer aan te behalen valt.

Voor mij persoonlijk is w27 dood en zal het nooit meer hetzelfde niveau behalen als ten tijde dat Quiem aan de top stond en we moesten vechten voor ons bestaan. Had het aan mij gelegen was w27 al afgerond. Mijn enige reden voor het spelen op w27 is nog het niet in de steek willen laten van mijn co, maar voor mij is het vermakelijke gehalte gezakt naar een 0 punt.

Over de val van Quiem zelf ga ik geen waardeoordelen geven, het is gewoon jammer dat het zo moest eindigen. Voor de Quiemleden zou ik nog willen zeggen, het is misschien een stuk leuker om niet naar elkaar te wijzen over wie of wat de oorzaak is geweest, maar om samen terug te kijken op een heel mooi tijdperk waar jullie trots op mogen zijn.
 

DeletedUser68032

Guest
Voor mij persoonlijk is w27 dood en zal het nooit meer hetzelfde niveau behalen als ten tijde dat Quiem aan de top stond en we moesten vechten voor ons bestaan. Had het aan mij gelegen was w27 al afgerond.

Agree ;)
 

DeletedUser70503

Guest
Respect voor castiel ;)
w27 was men lievelings wereld waar ik ooit heb opgezeten, zonder Castiel was het niks geworden..
Bedankt man voor de leuke tijden in Quiem :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Sommige dingen slaan totaal nergens op, als Quiem weg is, is W27 weg

Rot op man de spelers die in Quiem zitten bestaan nog dus W27 is en blijft hier
 

DeletedUser

Guest
Sommige dingen slaan totaal nergens op, als Quiem weg is, is W27 weg

Rot op man de spelers die in Quiem zitten bestaan nog dus W27 is en blijft hier

Ik weet niet of je op mij reageerde, maar ik neem nu even aan van wel. Mij zie je niet zeggen dat w27 weg is, ik zeg dat w27 dood is en nooit meer hetzelfde zal zijn als vroeger. Met dood bedoel ik dat de activiteit er niet bepaald van af spat, op spelersniveau en op stamniveau niet. En ook zal de wereld niet meer hetzelfde zijn, ook al zijn er nog de spelerrs van het oude quiem. Quiem lag voorheem dwars door heel de wereld en was voor ieder een gevaar, maar in de huidige situatie hebben alle stammen hun eigen gebied waar zij het voor eht zeggen hebben en focussen zich maar op een klein dele van de wereld. Ik hoop dat t nu wel ergens op slaat wat ik zeg.
 
Bovenaan