Val van Quiem

DeletedUser52513

Guest
Beste AF-ers,

het is ondertussen toch wel duidelijk dat de stam Quiem aan het vallen is.
Spelers stoppen er mee en accs leaven de stam links en rechts.


6skDKSt.jpg


Hoe komt dit toch?
Dit komt door een combinatie van inactiviteit, demotivatie en gebrek aan leiderschap.

Inactiviteit:
Sinds de ban van GetItTogetherMan was Quiem nooit meer hetzelfde, verschillende co-spelers stopte er mee en nieuwe co's moesten gezocht worden. De oude garde van Quiem verdween grotendeels, dit was de reden voor het andere grote deel van de oude garde om ook te leaven, nu is er nog slechts een deel van over. Door de toename aan co's en de fusie met Gminds kreeg Quiem zo veel nieuwe gezichten erbij waar door de oude (en nieuwe) spelers maar moeilijk plezier konden beleven, want het kost natuurlijk tijd voordat je echt lol kunt hebben, je gaat natuurlijk niet met ieder nieuw gezicht al gelijk een gesprek beginnen als er elke week 3 nieuwe spelers zijn. Hierdoor gingen meer spelers stoppen en krijg je dus een vicieuze cirkel.

Demotivatie:
Door hevige verliezen in het noorden (Smokey Eye Psyko.Punkz 1??1 Opstandig Xanthippus) en zuiden (GOTA TAOT en nu ook Master) liep de oorlog met de rest van de wereld niet al te best. Dit zorgt voor enorme demotivatie binnen de stam, zeker aangezien we nog steeds dorpen verliezen en er geen verandering lijkt te komen, hierbij krijg je natuurlijk weer het gevolg dat er mensen stoppen. Verder kwam het probleem dat niemand een vv wilde draaien, de kleine groep van mensen die al vv’s wilden draaien kromp omdat ze de vv niet kwijt konden, hierdoor werden de verliezen nog groter.

Gebrek aan leiderschap:
heel lang heeft Quiem geen leider gehad want die kreeg het te druk met RL en W30, dit is een grote reden voor de val van Quiem. Toen Castiel. nog de touwtjes in handen had ging Quiem beter dan ooit, maar Castiel. begon langzaam maar zeker inactiever te worden, een stam heeft een leider nodig en die hadden ze niet, ook doordat Xanthippus er mee stopte. In begin Mei heeft Legendary Lunaman het geprobeerd om de touwtjes in handen te nemen. Maar zoals iedereen gezien heeft is Legendary Lunaman uit de stam gegaan en een eigen stam begonnen. Ofterwijl, Quiem zit (alweer) zonder actieve leider...

Zonder Quiem? hoe zal de wereld er nu uit zien?!
Ongetwijfeld zal de stam van LL ([OATH]) meer leden krijgen van Quiem, maar niet genoeg om in de top 3 te komen.
Hierdoor zal UA1 op de #1 plaats komen te staan met SF. op #2 en Trill. op #3.
maar dan nu de geheimen, want UA1 moet nog 2 geheimen terwijl SF. en Trill. er nog 9 moeten verzamelen, UA1 heeft meerdere malen aangegeven deze wereld niet te willen winnen op deze manier, maar houden zij hun woord wel want de schreeuw in UA1 wordt steeds groter om gewoon alle geheimen te pakken en de wereld te beëindigen.


Geschreven door Lord Dwerg en LuckyLuukmans
 

DeletedUser

Guest
De enige echte vraag, wanneer zal Quiem nu écht opgeheven worden :p
 

DeletedUser52513

Guest
dat voorlopig nog niet, er zullen waarschijnlijk een paar spelers in de stam blijven
 

DeletedUser49029

Guest
de oude gminds zullen daar mss blijven, het is toch een tijdperk van w27 die wegvalt
 

DeletedUser

Guest
Enige info over spelers zijn die er helemaal genoeg van hebben P.? Of wordt het geen barbarenzee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jammer dat et zo moet gaan. Ik had in het begin tog wel het idee dat Quiem. niet geheel kansloos was tegen zoveel tegenstanders. Maar helaas brak inactiviteit jullie op. Succes verder voor leden die stoppen of doorgaan ;)
 

DeletedUser68032

Guest
Zat er al een tijdje aan te komen.
Maar nu het zover is zullen er wel nieuwe kampen ontstaan net zoals in de 1e post is vermeld.
Dus ik ben benieuwd :D
 

DeletedUser

Guest
Zal wel de enige zijn, maar ik vermaak me nog steeds prima in Quiem :)
 

DeletedUser66217

Guest
^^
UA1 tegen de rest van de wereld? :p

Lol, dus eerst bondgenootschappen opbouwen tegen een stam en daarna die keihard stabben zodat niemand wint? Zo kan ik ook nog wel even bezig blijven. :D

Hoor net dat heel veel de wereld willen herverdelen, tot welk einde? Zodat jullie weer allemaal een doel krijgen, en dan? Weer de wereld herverdelen? En daarna weer? DE oorlog van W27 is al gevochten en blijkbaar verloren door Quiem, een nieuwe oorlog beginnen zou slechts een amateuristische kopie zijn van wat W27 ooit was designed door de spelers aan de top..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66036

Guest
Lol, dus eerst bondgenootschappen opbouwen tegen een stam en daarna die keihard stabben zodat niemand wint? Zo kan ik ook nog wel even bezig blijven. :D

Hoor net dat heel veel de wereld willen herverdelen, tot welk einde? Zodat jullie weer allemaal een doel krijgen, en dan? Weer de wereld herverdelen? En daarna weer? DE oorlog van W27 is al gevochten en blijkbaar verloren door Quiem, een nieuwe oorlog beginnen zou slechts een amateuristische kopie zijn van wat W27 ooit was designed door de spelers aan de top..

Volledig mee eens! Het is toch raar om het spel aan een soort infuus te houden...
Hoe kan je een eigenlijk al gewonnen spel door blijven spelen?
 

DeletedUser

Guest
Lol, dus eerst bondgenootschappen opbouwen tegen een stam en daarna die keihard stabben zodat niemand wint? Zo kan ik ook nog wel even bezig blijven. :D

Hoor net dat heel veel de wereld willen herverdelen, tot welk einde? Zodat jullie weer allemaal een doel krijgen, en dan? Weer de wereld herverdelen? En daarna weer? DE oorlog van W27 is al gevochten en blijkbaar verloren door Quiem, een nieuwe oorlog beginnen zou slechts een amateuristische kopie zijn van wat W27 ooit was designed door de spelers aan de top..

Jij denkt dat dit de oorlog al was?
Dat moet toch wel een grap wezen als jij denkt dat na 1 oorlogje heel een wereld voorbij is.

Een eerlijke herindeling zal er niet komen.
Maar ik acht de kans ook zeer klein dat stammen zoals SF. & Trill., ongeacht bondgenoot, jullie zomaar laten winnen.
 
Bovenaan