Val van Quiem

DeletedUser

Guest
Voor de mensen die beweren dat nieuwe spelers een account niet in ere houden, dat vind ik maar wat ondankbaar tegenover de mensen die er wel moeite in steken, ik ben rond februari op het account mrbman gekomen, en het sindsdien zo goed mogelijk verzorgt (solo) tot de oude speler terug zou komen na een periode van afwezigheid, deze heeft dat geprobeert en is na een tijdje semi-actief te zijn er toch mee gestopt.

Ik heb me zeer goed geamuseerd en welkom gevoeld in Gminds, en toen de keuze uiteindelijk werd gemaakt om Quiem/gminds samen te voegen heb ik me ook wel degelijk in quiem geamuseerd, echter vind ik het belachelijk dat er mensen zijn die beweren dat pepijn niet genoeg moeite erin gestoken heeft , dit heeft hij wel degelijk gedaan, maar indien er grote beslissingen moesten worden genomen stuiten we inderdaad steeds op het feit dat castiel er niet was, en pepijn zelf deze beslissingen niet mocht maken van castiel.

Dit op zichzelf is nu eenmaal belachelijk, als je een wereld gaat achterlaten vanwege RL, moet je ook niks achterhouden.
Vooral gezien het feit dat ik castiel zelf niet éénmaal heb (kunnen) spreken sinds bij quiem kwam.

Dit is natuurlijk niet de enige reden voor de val van quiem natuurlijk, er zijn ontelbare even belachelijke redenen.

Nu ja, ik zou graag even de mogelijkheid aangrijpen om iedereen van quiem eventjes te bedanken,
vooral robjes, werkelijk een zeer amusante en kundige speler, die altijd wel even wou helpen ^^

en gota natuurlijk, die jongen weet niet van ophouden >.<


<3 yall.

T.

Er werd nooit gezegd dat het om alle nieuwe spelers ging.
Slechts zo'n 95% ging het over.
 

DeletedUser65908

Guest
castiel nog bedankt voor de fijne tijd in quiem en dat je het mij hebt gegunt om uit te groeien tot de speler die ik nu ben geworden, ik hoop dat ik in de toekomst nog een met je zou kunnen samenwerken of wellicht tegen je zou kunnen strijden om te laten zien wat er van me geworden is
 
Bovenaan