Vakantievervanging

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52360

Guest
Ik heb een vrij algemene vraag omtrent vakantievervangingen.
Bij mijn weten (dat was vroeger toch zo) kan je zo lang als je wil iemands vv doen (ja er komen dan wel bepaalde restricties, maar je kunt wel de vv gewoon blijven doen). Zo heeft mijn account op w3 bijvoorbeeld eens een jaar onder vv gestaan.

Maar blijkbaar zijn er hier nu andere regels rond gekomen? Ik heb gehoord dat als je vv hebt van iemand, dat die vv na bepaalde tijd automatisch afgebroken wordt en dat die account dan op delete gaat. Ik heb hier overal informatie over proberen vinden, maar kan nergens iets vinden. Is er iemand die me hier wat meer info over kan geven? Klopt dit? Na hoeveel tijd wordt die vv automatisch afgebroken? En hoe lang duurt het dan nog tegen dat die account verdwijnt?
 

DeletedUser

Guest
Vanaf 120 dagen onder vv kan een account verwijderd worden, maar dit gebeurt niet automatisch. Moet door mods gebeuren.
Regel bestaat sinds loop van 2013, eens zien of ik er een link van kan vinden.

Afkomstig uit de regels:
Permanente vakantievervangingen zijn niet toegestaan. Accounts die over een periode van 120 dagen meer dan 80% (96 dagen) in vakantievervanging hebben doorgebracht zullen geblokkeerd worden.
--
Correcte informatie sowieso via support te verkrijgen.
 

DeletedUser52360

Guest
Hmm, en als die acc dan geblokkeerd wordt, na hoeveel tijd verdwijnt die acc dan?
 

DeletedUser

Guest
Het account staat enkele dagen geblokkeerd alvorens verwijderd te worden. Dit is een aanvalbare blokkering.
 
Reactiescore
7
Hmm, en als die acc dan geblokkeerd wordt, na hoeveel tijd verdwijnt die acc dan?

In principe komt er na 96 dagen vv een ban op het account en kan de vv-er niet meer inloggen
Bij 120 dagen vv wordt het account dan verwijdert.

De modjes zijn alleen niet zo consequent.
Zo waren er accounts die na 96 dagen vv idd meteen een ban kregen, maar het komt ook regelmatig voor
dat een account langer dan de 96 dagen bespeelbaar onder vv staat en dat er pas veel later een ban volgt.
Dit is wat ik zelf gemerkt heb bij diverse vvtjes die ik gehad heb en ook wat ik van andere spelers van bijv. MT gehoord heb.
't Hangt er volgens mij maar net vanaf wanneer een wereld weer door de modjes bekeken wordt op te lange vv-accounts ;)

Je kunt de ban en het acc-verwijderen voor zijn, door - als dat mogelijk is - de eigenaar te vragen weer in te loggen.
Op het moment dat die weer inlogt, staat het acc niet meer onder vv en vervalt de vv-regel.
 

DeletedUser5148

Guest
Who needs vakantievervanging when you have Markske & Sera?
 

DeletedUser65921

Guest
Dit is Markske, kijk maar een aflevering van FC de Kampioenen :)
7DCCDD375F0BBEDF7B99EA19C656.jpg
 

DeletedUser34690

Guest
Antwoord is gegeven, in het vervolg kun je dit bij 'vragen' plaatsen.
Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan