VakantieVervanging

Reactiescore
972
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag en die is als volgt:

Is het mogelijk dat ik een VV aanneem en vervolgens een edelman verstuur vanaf dat account, die 5.53 uur loopt en vervolgens een kleine 40 minuten later, een edelman vanuit mijn eigen dorp een edelman verstuur, die dan 5.13 uur loopt en vervolgens 2 uur later vanuit beide accounts OS naar het overgenomen dorp verstuur? Zijn er dan geen problemen?

Ik hoop op een spoedig antwoord!
Gr. Maks
 

DeletedUser

Guest
24 uurs regel. Er kunnen geen acties plaatsvinden op hetzelfde target.

Even opgezocht:
Pas 24 uur na het beëindigen van de vakantievervanging zijn deze interacties weer geoorloofd.
Meer informatie:

  • Het is toegestaan met de vakantievervanging dorpen te veroveren.
  • Het is verboden met je vakantievervanging een speler op jouw internetverbinding aan te vallen, te ondersteunen of met grondstoffen te bevoorraden.
  • Het is verboden een speler te ondersteunen zowel vanuit jouw account als vanuit het account waarvoor je een vakantievervanging hebt aangenomen.
  • Het is toegestaan twee verschillende spelers uit dezelfde stam aan te vallen zowel vanuit jouw als vanuit het account van de vakantievervanging die je hebt aangenomen.
  • Permanente vakantievervangingen zijn niet toegestaan. Accounts die over een periode van 120 dagen meer dan 80% (96 dagen) in vakantievervanging hebben doorgebracht zullen geblokkeerd worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan