V7.0

DeletedUser50484

Guest
Ik krijg alleen mijn politieke kaart op het 15 x 15 veld niet meer aan de gang.. Daar baal ik echt van :mad:
 

DeletedUser

Guest
Bij mij gaat deze versie sneller,..
Het enige wat ik wel heb is mega veel bugs
 

DeletedUser

Guest
Nou ik vind er niks aan en juist slomer al helemaal met aanvallen sturen :(
 

DeletedUser

Guest
Bij mij lijkt TW alleen maar sneller te zijn nu
Wel jammer van die diplo kaart :(
 

DeletedUser

Guest
Heeft dit zin, TW luistert toch niet naar de spelers die het spel spelen dit is in verleden al gebleken ze hebben schijt aan iedereen die TW speelt en wat hun meningen zijn.
+1 , maarja is al langer bekend.
Volgens mij is het gewoon een questie van wennen aan de nieuwe looks en feature's zeg maar.
Dus niet meteen gaan zeuren dat het een slechte versie is!
Kan je ook wennen aan lag?
 

DeletedUser

Guest
Heeft dit zin, TW luistert toch niet naar de spelers die het spel spelen dit is in verleden al gebleken ze hebben schijt aan iedereen die TW speelt en wat hun meningen zijn.

zullen we gaan in meerdere wereleden allemaal stoppen ?:D moet je eens zien hoe snel dat terug gedraait word hoor :eek:
 

DeletedUser23322

Guest
ja serieus. :(

Normaal zou je de pm van TW over de update toch ook gehad moeten hebben? 26/01 om 16:10 met titel: Update 7.0 op alle werelden actief!

daarin kan je dat terugvinden:
....
De politieke kaart doet het niet op de grote kaart!
Dit is geen bug, deze is verwijderd uit het spel voor performance redenen. Er zijn momenteel nog geen plannen om dit terug in te voeren.
....
We hopen dat deze update in de smaak valt en wensen jullie nog heel veel plezier op TribalWars!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
 

DeletedUser50484

Guest
ja serieus. :(

Normaal zou je de pm van TW over de update toch ook gehad moeten hebben? 26/01 om 16:10 met titel: Update 7.0 op alle werelden actief!

daarin kan je dat terugvinden:

Die heb ik meteen gedeletet :rolleyes:

Maar goed .... Ik zal er mee moeten leren leven :mad:
 
Bovenaan