V7.0

DeletedUser

Guest
Even een vraagje.
Wat vinden jullie van Versie 7.0
Ik vind het jammer want het lagt nogal:(
 

DeletedUser43405

Guest
Ik ben voor de mogelijkheid om te kunnen kiezen tussen deze versie en de vorige, want ook al zijn er enkele verbeteringen, de vorige versie spreekt me toch meer aan.
 

DeletedUser

Guest
Staat bij discussie gedeelte al dat voorstel ;)

Vind het wel goed nu
Plaatjes heb ik wel op de oude ingezet maar lay-out en alles al gewend

Bugjes eruit halen en scriptjes aanpassen en knalle maar weer :p
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is het gewoon een questie van wennen aan de nieuwe looks en feature's zeg maar.
Dus niet meteen gaan zeuren dat het een slechte versie is!
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is het gewoon een questie van wennen aan de nieuwe looks en feature's zeg maar.
Dus niet meteen gaan zeuren dat het een slechte versie is!

Wat een slechte versie zeg! Ik doe er 2 x zo lang over om in een dorp te geraken...:mad:
 

DeletedUser

Guest
Speciaal voor jullie.
Ga naar Instellingen -> Instellingen -> Pad voor de CSS:
Typ: /oldstyle.css
igg dat rooie weg :)
 

DeletedUser

Guest
Mee eens, het is compleet ruk

Dit boeit TW toch niks wat men ervan vind, de maffia is nog beter georganiseerd dan het hele TW team bij elkaar.
Het enige wat ze willen is dat wij PA betalen en de meningen dien men heeft doet er niet toe.
 

DeletedUser45560

Guest
Sommige zaken trekken inderdaad op niet veel bv de icoontjes die je krijgt bovenop je dorpen. Maar schuiven van de kaart en de stammenoorlog vind ik dan wel weer handig ....
 

DeletedUser

Guest
Sommige zaken trekken inderdaad op niet veel bv de icoontjes die je krijgt bovenop je dorpen. Maar schuiven van de kaart en de stammenoorlog vind ik dan wel weer handig ....

je weet dat die icoontjes uitgezet kunnen worden he
 

DeletedUser

Guest
Sommige zaken trekken inderdaad op niet veel bv de icoontjes die je krijgt bovenop je dorpen. Maar schuiven van de kaart en de stammenoorlog vind ik dan wel weer handig ....

Jaaa, dat slepen van de kaart is echt een natte droom! En hij is zeer aangenaam afgesteld: hij schuift met een snelheid die groter is dan de snelheid van de muis wat het toch extra plezierig maakt. Dit op zich maakt het toch allemaal weer waard.
 
Bovenaan