UWS vs B2B + Modus

DeletedUser55041

Guest
Re: UWS vs B2B

Ik vind het gewoon een flauwe tactiek, al is het natuurlijk gewoon toegelaten en dus oke.

11h6i4k.jpg


*Bedanken dus;)*
 

DeletedUser

Guest
Re: UWS vs B2B

Jij bent wel een plaatjes man heb ik gemerkt :)
 

DeletedUser55041

Guest
Re: UWS vs B2B

Het forum moet toch een beetje opgefleurd worden soms :rolleyes:
En bij sommige dringt een plaatje beter door als woorden:D
 

DeletedUser

Guest
Re: UWS vs B2B

dat plaatje over ons met die leden aanemen was wel grappig
 

DeletedUser55041

Guest
Re: UWS vs B2B

Dat vond ook niet iedereen;)

Maarja dat is de bedoeling van spotprenten. Op een leuke, respectvolle manier iemand of een groep te kakken zetten :p

Ik zal zodra er zich een kans voordoet af en toe een spotprent plaatsen;)
 

DeletedUser69434

Guest
Re: UWS vs B2B

Meerendeels van de mensen die hier hebben gereageerd, hebben een (slechte) mening over B2B. We zijn nu al een tijdje in oorlog met hun, en behalve inactieve leden van B2B hebben we er toch onze handen aan vol.

Hiervoor toch mijn respect.
 

DeletedUser

Guest
Re: UWS vs B2B

Dat vond ook niet iedereen;)

Maarja dat is de bedoeling van spotprenten. Op een leuke, respectvolle manier iemand of een groep te kakken zetten :p

Ik zal zodra er zich een kans voordoet af en toe een spotprent plaatsen;)

ik kan daar prima tegen.
 

DeletedUser

Guest
Re: UWS vs B2B

Ik sta vrij neutraal in de oorlog hoor, dus overtuig me welke kant beter is ;)

Weet ik eigenlijk ook wel maar ik gun ze nog een kans!
 

DeletedUser64112

Guest
Re: UWS vs B2B

Het is dan ook aan de accounts die geclusterfucked worden om dit niet toe te laten!!
Als er geclusterfucked wordt haal je die clusterfucks neer. Wordt er massaal gestacked? Dan is hun hoofdcluster minder sterk en doe je daar toch een massa op?
Dus als de speler die geclusterfucked wordt zou reageren is dit geen voordeel voor diegene die daar aan clusterfucks doet. Hij haalt daar dan enkel wat dorpen weg die door farmgeilers niet meer gefarmed kunnen worden.

In theorie is dat een strak plan, maar je moet het nog kunnen uitvoeren ook.

Meerendeels van de mensen die hier hebben gereageerd, hebben een (slechte) mening over B2B. We zijn nu al een tijdje in oorlog met hun, en behalve inactieve leden van B2B hebben we er toch onze handen aan vol.

Hiervoor toch mijn respect.

Ik weet niet veel over beide stammen, maar zag daarnet dat UWS toch wel (tijdelijk?) aan de winnende kant is. Zoals hierboven wordt gezegd is het aan B2B om het tegendeel te bewijzen ^^
 

DeletedUser64109

Guest
Re: UWS vs B2B

In theorie is dat een strak plan, maar je moet het nog kunnen uitvoeren ook.

hoezo zou dit niet uit te voeren zijn? Zoals al gezegd: als de dorpen in je cluster liggen neem je ze over of gooi je ze plat. Als ze full stacked staan dan betekent dit dat een hoop def uit het main cluster verdwenen is (kan je daar dus makkelijker gaan aaanvallen.


Ik weet niet veel over beide stammen, maar zag daarnet dat UWS toch wel (tijdelijk?) aan de winnende kant is. Zoals hierboven wordt gezegd is het aan B2B om het tegendeel te bewijzen ^^

+1
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Idd laat ze maar het tegendeel bewijzen. Ik denk dat ze wel wat kunnen, maar zoals gezegd gewoon met te weinig actieve mensen over zijn.
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Volgens mij komt dat ook doordat wij nogal wat spelertjes oprollen..
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Kunnen wij het helpen dat iedereen die wij aanvallen op Betty na direct niet meer online komt? :/
 

DeletedUser

Guest
Re: UWS vs B2B

Verder hebben jullie als rim-stam troepen te over aan de achterkant, dat maakt jullie sterker. Over de pure kwaliteiten van alle spelers in UWS kan ik niet helemaal oordelen maar iets zegt me dat dat anders ligt. Ookal waren er in B2B ook wel zwakke punten en pikte jullie deze er mooi uit.

Ik zat nog even wat terug te lezen....

Is dat niet jullie eigen schuld dat hun nu een rim-stam zijn ???
Jullie hebben met de opbouw van het spel en de stam zelf de rim vrij gegeven ipv te volgen.

Heb al vanaf begin dat wij begonnen gezegd tegen de leden geef die rim niet uit handen en blijf hem volgen.
Daar pluk je nu de vruchten van.:cool:
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Is ppja nu ook al gestopt of wordt er gewoon belabberd verdedigd? Er kwam trouwens pas nog tegenactie van Meistershizzle. :)
-blaast topic weer leven in-
 

DeletedUser59349

Guest
Re: UWS vs B2B

Ik vraag me af, waarom staat "lily1970" op ppja's profielpic :confused:
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Omdat de persoon die eerst op Lily in TNW speelde nu op Ppja speelt.
 
Bovenaan