UWS vs B2B + Modus

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Aghhhja is ook zo. Robert is lekker bezig. :) Maar waarom ontken je het dan Afeda? :p
 

DeletedUser62038

Guest
Re: UWS vs B2B

Ah zo nu snap ik het :p
Dikke donskop verliest dorpen ja, omdat er niemand opzit :cool: Anders had Robert er geen gepakt;)
 

DeletedUser

Guest
Re: UWS vs B2B

Ofja er zit wel iemand op maar die heeft amper tijd ivm examens (wat een onzin ook die examens:p)

VV is niet nodig, hebben we onze redenen voor:D

Ja jullie zijn met genoeg natuurlijk om zonder hem verder te gaan...
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Als ze nog moeten beginnen snap ik niet dat hij nu druk is met examens LOL.
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Dan zetten ze in Belgie niet de antwoorden op internet neem ik aan? Doen ze hier (NL) wel direct na het examen, daarom heeft iedereen dus ook tegelijk examen.
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Alleen tijdens de examens lol, als het goed is ken je de stof toch onderhand wel. Enkel even opfrissen voor het examen 1, 2 of 3 dagen van tevoren zou voldoende moeten zijn. Al gaan we hier nogal of-topic. :p

Haha in elke school zijn er toch andere examens

Centraal examen is overal hetzelfde. Tentamens of SE's zijn natuurlijk voor iedereen anders en op een ander tijdstip, maar dan praten we over een ander onderwerp.
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Update.

Zijde 1:
Stammen: UWS
Zijde 2:
Stammen: B2B

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 141
Kant 2: 0
Verschil: 141

chart




Behalve Whiskerz gaan nu ook Weaksine en Ppja niet erg lekker meer. Ik stel geen vraagtekens bij de kwaliteiten van de overgebleven mensen (Shizzle+voka, Betty, Wilde, Rejoin). Met 4 volwaardige accounts en 1 intern over zit je gezien de ligging toch met een probleem. Men ligt immers allemaal verticaal op een rijtje.

Reactie van B2B kant? :)
 

DeletedUser

Guest
Re: UWS vs B2B

Als 1 van de aanspreekpunten binnen B2B, mijn reactie

Ten 1ste vind ik het jammer dat jullie plots een enorme air krijgen over jezelf. Tot voor kort ging deze oorlog rustig zijn gangetje en delen jullie het uitstekend. Dat laatste hoor je mij nooit ontkennen. Jammer dat jullie zich nu verleiden door dit soort dingen. Stats plaatsen kan ik best wel begrijpen hoor, ze zijn dan ook in jullie voordeel en ze horen hier ook. Echter was jullie manier van handelen tot enkele weken terug veel sympathieker en dat sierde jullie. Maargoed dit forum zorgt automatisch voor een soort van propaganda voor de 'beste' stam. Fijn dat het lang geduurd heeft voordat sommige jongens binnen jullie stam zich arrogant beginnen te gedragen. Dan gaat het niet alleen over enkele reacties op dit forum en heb ik het ook niet over jou Beb.

Verder hebben jullie als rim-stam troepen te over aan de achterkant, dat maakt jullie sterker. Over de pure kwaliteiten van alle spelers in UWS kan ik niet helemaal oordelen maar iets zegt me dat dat anders ligt. Ookal waren er in B2B ook wel zwakke punten en pikte jullie deze er mooi uit.

Om niet teveel te gaan zagen. Altijd respect gehad voor UWS en voor sommige nog altijd. Enkel verliest deze oorlog hetgene wat hem zo mooi maakte. Sympathie langs beide kanten
 

DeletedUser23778

Guest
Re: UWS vs B2B

Sympathie is er wat mij betreft nog steeds hoor. Enkel met de recruit van M. had je zoiets kunnen verwachten, mits je natuurlijk fatsoenlijke research had gedaan naar het verleden. Dat is namelijk het kantelpunt in de oorlog geweest, vergeet niet dat er nog heel wat persoonlijke (haat)gevoelens zijn daarover in verband met het verleden. Ik kan me niet voorstellen dat er negatieve communicatie is geweest tussen Betty, Shizzle of jou (Wilde) en iemand van ons. Mocht het toch het geval zijn, zie ik daar geen (terechte) aanleiding voor. En van arrogantie is niet heel veel sprake volgens mij, niemand prijst zichzelf de hemel in in ieder geval, als je bij jullie de profielen eens naloopt kom je nogal wat arrogantie tegen trouwens.

Wij hebben het strategische voordeel van een rim-stam, en proberen dit ook zo goed mogelijk te benutten. Vergeet niet dat aan onze werkwijze al geruime tijd een piekfijne planning vooraf gaat. Denk daarbij aan recruitering, sfeer, samenwerking en clustering.

Iedere stam heeft zwakke punten, wij ook, alleen ligt bij ons de ondergrens hoger. Een compleet account zal immers nooit verloren gaan, iets wat bij B2B wel het geval is, en vandaar mijn vraag richting het lage ledenaantal wat zich voordoet. Jullie kunnen dit nu niet oplossen op de Team!-manier, vanwege het kwetsbare cluster. Ik ben vooral benieuwd hoe jullie zoiets gaan opvangen. Mij lijkt het immers erg lastig.
 

DeletedUser59349

Guest
Re: UWS vs B2B

Sympathie is er wat mij betreft nog steeds hoor. Enkel met de recruit van M. had je zoiets kunnen verwachten, mits je natuurlijk fatsoenlijke research had gedaan naar het verleden. Dat is namelijk het kantelpunt in de oorlog geweest, vergeet niet dat er nog heel wat persoonlijke (haat)gevoelens zijn daarover in verband met het verleden. Ik kan me niet voorstellen dat er negatieve communicatie is geweest tussen Betty, Shizzle of jou (Wilde) en iemand van ons. Mocht het toch het geval zijn, zie ik daar geen (terechte) aanleiding voor. En van arrogantie is niet heel veel sprake volgens mij, niemand prijst zichzelf de hemel in in ieder geval, als je bij jullie de profielen eens naloopt kom je nogal wat arrogantie tegen trouwens.

Wij hebben het strategische voordeel van een rim-stam, en proberen dit ook zo goed mogelijk te benutten. Vergeet niet dat aan onze werkwijze al geruime tijd een piekfijne planning vooraf gaat. Denk daarbij aan recruitering, sfeer, samenwerking en clustering.

Iedere stam heeft zwakke punten, wij ook, alleen ligt bij ons de ondergrens hoger. Een compleet account zal immers nooit verloren gaan, iets wat bij B2B wel het geval is, en vandaar mijn vraag richting het lage ledenaantal wat zich voordoet. Jullie kunnen dit nu niet oplossen op de Team!-manier, vanwege het kwetsbare cluster. Ik ben vooral benieuwd hoe jullie zoiets gaan opvangen. Mij lijkt het immers erg lastig.

Welke manier? :)
 

DeletedUser

Guest
Re: UWS vs B2B

Over welke van onze profielen gaat het dan? Ik kan nergens enige onterechte spot vinden naar jullie toe? En de lijstjes hier op het forum over jullie eigen stamleden zegt anders wel voldoende. En dan spreek ik nog niet over jullie profielen sinds kort. Je weet wel waarover ik het heb.

Maargoed, ik ga hier niet verder over uitweiden.
Veel succes nog ;)
 
Bovenaan