UW toelichting over nieuw-lid met een verleden.

DeletedUser74404

Guest
Ik weet ook niet of je daar speelde, weet wel je er op het AF zat te posten in de startfase in weliswaar een ... stabtopic. Je mengde je in de discussie tegen de stabbers. Ben het net nog gaan checken.

Wat een hypocriete loser is hij toch, stabben verpest het spel.
 
Reactiescore
3.539
Ik had het over andere posts. In ieder geval zie ik snel in wanneer iets zinvol is en wanneer niet.

Dus ga er niet verder op ingaan. Fijne dag verder, komen elkaar IG wel eens tegen. Dan blikken we terug op dit moment :D
 
Reactiescore
660
Vervelend dat je denkt dat ik me verstop achter mijn stam. ik zet mij hard in voor mijn stam, en bijna alles gaan democratish! zo ook het besluit die ik hierboven vermeld heb..
Wanneer de copy paste knopjes niet aanwezig zijn krijg je dit dus?
 
Reactiescore
853
Wanneer de copy paste knopjes niet aanwezig zijn krijg je dit dus?
I lolled :D

Gewoonweg triest dat je dit goedkeurt. Als je een PBG afspreekt kun je niet voor die ander bepalen dat je zijn dorpje even pakt, dan had je geen afspraken moeten maken. Nu heeft betrokken speler informatie gedeeld in de veronderstelling dat het geen kwaad kon gezien ze samenwerkten en betaalt hiervoor met zijn dorp. Dat je dit als stam zou goedkeuren zegt genoeg over de spelers in deze stam, lachertjes, maar wat verwacht je anders in deze fase.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik zou me ook gestabbed voelen als iemand beweert zichzelf wel te kunnen redden en dan keihard geowned word.
Vieze stabber die Aeroliner
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Reactiescore
328
Aeroliner verloor inderdaad zijn troepen nadat hij een stamlid van Terra overnam, waarna hij er vrij kansloos was. Meerdere leden van onze stam hebben hem compleet leeg gefarmd en er voor gezorgd dat hij niet meer terug kon komen.

Beatykees is door Terra nog benaderd toen de edels liepen, met de vraag of hij wilde backtimen. Ook daar stond die niet onwelwillend tegenover, maar 'helaas zijn troepen waren op rooftocht'.

Zelfs al was Aeroliner zijn troepen niet kwijt geweest, dan had Beatykees hem wel gebacktimed als het kon.
7d80094ac9d6d52961c835f5f853aee4.png
 

DeletedUser80191

Guest
TheVoster je bent echt een lachertje.

Eerst allemaal pm's sturen dat je samen wilt werken met Terra.

Vervolgens wordt er een stamlid van Terra. geedeld door een stamgenoot van jou....

Hierdoor stuur ik je een pm met een soort van "boodschap" dat dit niet echt de juiste manier is om samen te gaan werken in de toekomst.

Helaas moet ik het doen met een simpele "oh".

Je gaat er verder ook niet meer op in. Want ja, je kop in het zand steken en je verstoppen achter je stammies is de makkelijkste weg.

- TheVoster heeft zich uit je vriendenlijst verwijderd.....

Jullie komen er wel stelletje toppers!
 
Reactiescore
3.539
Aeroliner verloor inderdaad zijn troepen nadat hij een stamlid van Terra overnam, waarna hij er vrij kansloos was. Meerdere leden van onze stam hebben hem compleet leeg gefarmd en er voor gezorgd dat hij niet meer terug kon komen.

Beatykees is door Terra nog benaderd toen de edels liepen, met de vraag of hij wilde backtimen. Ook daar stond die niet onwelwillend tegenover, maar 'helaas zijn troepen waren op rooftocht'.

Zelfs al was Aeroliner zijn troepen niet kwijt geweest, dan had Beatykees hem wel gebacktimed als het kon.
7d80094ac9d6d52961c835f5f853aee4.png

Als je BG er kansloos bijligt en je wilt zijn dorp kan je kiezen uit 2 opties.


Optie 1: Je legt de situatie uit en vraagt of het niet mogelijk zou zijn om zijn dorp te krijgen.
Optie 2: Je verbreekt de BG, wacht de opzeg uit en probeert hem dan te edelen.

De optie die je absoluut niet kan nemen, namelijk: Je bent zo goed als dood ik edel je nu ondanks onze BG is een optie die nooit kan en mag geaccepteerd worden.

Er zijn geen omstandigheden om dit goed te praten.
 
Reactiescore
3.452
Beautykees heeft zich maar laten internen door de stam?

Wat mij opvalt is dat er behoorlijk wat nieuwe accounts zijn gejoined in Uw,en dat met de reputatie als stam die een stab heeft goedgekeurd?
 
Reactiescore
460
Tja, tw is al lang verneukt, stabben gebeurde vroeger ook maar is nu meer een mentaliteitsprobleem dat spelers zich er minder en minder van aantrekken
 

DeletedUser61134

Guest
Spelers zullen wel anoniem ergens anders spelen :eek:
Zo kwam ik ook gewoon nog in topstammen telkens ^^
1 persoon wil je en houdt t geheim wie je bent en voilá :eek:
 

DeletedUser77113

Guest
ik heb dit niet zo goed gevolgd.
is Aeroliner in deze de stabber?
 
Bovenaan