UW toelichting over nieuw-lid met een verleden.

DeletedUser79464

Guest
Hallo allemaal,!

De afgelopen dagen is er veel gaande geweest binnen de Stam UW door het toelaten van een speler die wordt beschuldigd van een Backstab,
en daardoor verschillende dreigementen naar ons hebben gekregen.. Waarop het ons ook verstandig leek het volgende hier te melden!

Na verder onderzoek, overleg en een stemming hebben we besloten om BeautyKees terug in de stam te nemen en te houden. Wij als stam zijn absoluut tegen stabs!!, maar zijn wel van mening dat je zelf ook rechten hebt in een PNAP, zo vinden wij het perfect kunnen dat een verloren speler, tevens buur, mag worden overgenomen voordat eender wie anders jouw edelruimte inneemt.
UW zal daarom met kritisch oog Kees een 2de kans geven, zoals iedereen verdiend.

Groet,
Quinten - Stamleider/oprichter - UW
 

DeletedUser80470

Guest
Gisteren ging je nog akkoord omdat de bewijslast overduidelijk was. Vandaag weegt het puntenaantal van de stabber duidelijk op tegen het vertoonde gedrag blijkbaar.

We zijn ver gekomen als zelfs gamemods stabs goedkeuren. Wordt vervolgd!
 

DeletedUser80471

Guest
Gisteren ging je nog akkoord omdat de bewijslast overduidelijk was. Vandaag weegt het puntenaantal van de stabber duidelijk op tegen het vertoonde gedrag blijkbaar.

We zijn ver gekomen als zelfs gamemods stabs goedkeuren. Wordt vervolgd!

Wij hebben als stam deze beslissing herroepen. TheVoster heeft hier weinig persoonlijke inbreng in gehad.
Volgende keer het bericht misschien eens goed lezen, dan wie je dat deze motivatie niet om punten draait.
 

DeletedUser80470

Guest
Correctie, je leider verstopt zich achter zijn stam om geen verantwoording te moeten afleggen. Beauty hangt aaneen van de leugens. Getuige het pm verkeer wat aan je leiding is bezorgd.
 

DeletedUser79464

Guest
Correctie, je leider verstopt zich achter zijn stam om geen verantwoording te moeten afleggen. Beauty hangt aaneen van de leugens. Getuige het pm verkeer wat aan je leiding is bezorgd.
Vervelend dat je denkt dat ik me verstop achter mijn stam. ik zet mij hard in voor mijn stam, en bijna alles gaan democratish! zo ook het besluit die ik hierboven vermeld heb..
 

DeletedUser80472

Guest
Veel lees plezier, alle nutteloze informatie er even uit gehaald. Mocht iemans alles willen zien, stuur me even een pm.

Aeroliner 17.01.19 23:52
Beste,

In onze nabije omgeving is het mij opgevallen dat wij eigenlijk de enige 2 concurrenten zijn. De rest zit een stuk bij ons vandaan.

Om voor ons beide het beste ervan te maken heb ik een voorstel;
- We richten zelf geen stam op maar we gaan met zijn tweeën wel op hetzelfde niveau samenwerken. Mocht er een interessante stam langskomen kunnen wij hier ons altijd aanmelden.

- zoals eerder gezegd een goede samenwerking en dagelijks contact

- toekomstige edel richtingen. Ik de zuidelijke richting op jij noordelijk. (Mocht je een ander idee hebben hoor ik het graag)


Mét vriendelijke groet,

Aeroliner

beautykees 18.01.19 01:17
Laten we inderdaad maar even dagelijks met elkaar contact hebben

beautykees 18.01.19 01:18
Ik moet nog even mijn doelen voor deze wereld stellen en de strategie bepalen voor de komende dagen/weken

Aeroliner 18.01.19 10:41
Ik denk dat we met zn tweeën er al heel wat moois van kunnen maken. Tenzij jij hier alleen komt voor pp farmen hahah


Aeroliner 20.01.19 18:49
Jaa joh dat maakt echt een enorm verschil! Wat dacht je ervan om een stammetje op te richten? Waar iedereen dezelfde rechten heeft

beautykees 20.01.19 19:06
prima wat mij betreft

Ik heb alleen niet heel veel tijd om van alles voor een (grote) stam te gaan regelen

Aeroliner 20.01.19 19:34
Ik ook niet, naar daarom open totdat er een goede stamleiding is

Aeroliner 21.01.19 08:14
Ga m vanmiddag aanmaken! Heb jij nog potentials die mee kunnen?

beautykees 21.01.19 08:43
Uit mijn stam is [player]gele hesjes[/player] de enige echt goede speler


Aeroliner 25.01.19 17:20
Hoe erg vind jij het als ik iemand aanval van je huidige stam? Hahaha

Ik heb voor de rest nog wel een mooi dorpje op t oog

beautykees 25.01.19 17:30
ik vind dat niet erg (zolang ik het maar niet ben :joy:)

beautykees 25.01.19 17:35
ik heb de aanmelding even stopgezet van mijn kant uit. Zullen wij gewoon even zelf afspraken maken over de te edelen dorpen en elkaar niet lastig te vallen.

Aeroliner 25.01.19 17:45
Jaa dat is sws een mooi plan! Zijn we gewoon bondgenoten? Inclusief ondersteuning?

beautykees 25.01.19 17:50
voorlopig eerst maar even bondgenoten. Maar zet het maar niet het profiel

Aeroliner 25.01.19 17:53
Oke check. Ik ook niet


Aeroliner 27.01.19 19:09
Pak jij ondertussen [coord]475|541[/coord] maar

beautykees 27.01.19 19:14
Met ondersteuning ga ik te veel verliezen. Als het alleen die eerste zou zijn, dan zou ilk het wel doen.
Liever blijf ik even buiten de ruzie met een hele stam. Zij lopen mij ook al af en toe te vragen of ik je niet over kan nemen. Ik heb gezegd dat ik dat niet doe omdat ik met jou afgesproken heb je niet aan te vallen.

beautykees 27.01.19 19:16
Ik pak eerst nog even het grotere barbarendorpje onder me en bouw mijn troepen uit tot een vokke clear en een hele goede reden de. Daarna ga ik tot echte actie over.

Aeroliner 27.01.19 19:38
Ahh oke nice!

beautykees 27.01.19 19:40
Weer snel even troepen bouwen. Gelukkig hebben ze geen kata's, anders wordt het vervelender

Aeroliner 27.01.19 19:41
Ja inderdaad

beautykees 28.01.19 13:33
Ik kom even bij je kijken, maar als al je troepen dood zijn heeft het geen zin meer om elkaar niet aan te vallen.

Aeroliner 28.01.19 15:28
Uhmm waarom?

Aeroliner 28.01.19 15:30
Wat is dit voor n ontiegelijke backstab?

beautykees 28.01.19 15:30
Sorry, maar jij hebt geen legers meer en wordt de hele tijd aangevallen. Dan neem ik je liever nu over dan dat ik straks een nieuwe buurman krijg

Aeroliner 28.01.19 15:34
Wie zegt dat ik niks meer heb?

beautykees 28.01.19 15:36
Jijzelf in je doorgestuurde bericht van gisteren

beautykees 28.01.19 15:38
Mededeling van 19.06.
Al je troepen dood en een paar buiten het dorp

Aeroliner 28.01.19 16:21
Ja wat maakt dat uit? Beetje support en dan komen we er prima doorheen

Aeroliner 28.01.19 17:00
?

beautykees 28.01.19 17:01
Sorry, maar ik pak je dorp. Dan kan ik er zelf iets van maken

Aeroliner 28.01.19 17:08
Fine may the best win

beautykees 28.01.19 17:10
Thx, misschien niet de beste, maar degene die het geluk aan zijn zij had

beautykees 28.01.19 18:07
nice
 
Reactiescore
3.537
Vervelend dat je denkt dat ik me verstop achter mijn stam. ik zet mij hard in voor mijn stam, en bijna alles gaan democratish! zo ook het besluit die ik hierboven vermeld heb..

Als je u inzet voor je stam kan je maar beter het beste voor hebben met je stam. Het enige wat je nu bereikt is dat serieuze stammen geen afspraken gaan maken met jullie wat op de lange termijn niet goed zal uitpakken, evenals toon je aan je spelers dat stabben oke is en is je bijdrage als leider vrij negatief te noemen.


Als ik het gesprek zo lees hierboven, duidelijk een stab.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
Als je u inzet voor je stam kan je maar beter het beste voor hebben met je stam. Het enige wat je nu bereikt is dat serieuze stammen geen afspraken gaan maken met jullie wat op de lange termijn niet goed zal uitpakken, evenals toon je aan je spelers dat stabben oke is en is je bijdrage als leider vrij negatief te noemen.


Als ik het gesprek zo lees hierboven, duidelijk een stab.

Als ik naast jou lag zou ik tzelfde doen.
Binnen notime hebben jullie vast wel 2-3x de clear doodgelopen. Geen eenheden = farmdorp!

Idd een duidelijke stam

Mee eens, is duidelijk een stam.
 

DeletedUser60292

Guest
Pas allemaal maar op voor Jannes weer een stabtopic begint te maken :x
 
Reactiescore
3.452
Bondgenoot afsluiten en wanneer de 1 troepen verliest meteen maar aanvallen? Lol dikke dikke stab dus.
 

DeletedUser78389

Guest
Niet zo huilen, het is maar een stab man. @Serratus Anterior Je hebt idd gelijk, stabs houden het spel interessant!

Precies door al die stabs hebben die moraalridders tenminste iets om over te praten en te laten zien dat ze beter zijn dan de rest en dat terwijl het gewoon een browser spelletje is waar je gewoon lekker moet doen wat je wilt. Prima als je met gelijke munt terugbetaalt btw, maar gewoon niet zo zeiken.
 
Reactiescore
3.537
Precies door al die stabs hebben die moraalridders tenminste iets om over te praten en te laten zien dat ze beter zijn dan de rest en dat terwijl het gewoon een browser spelletje is waar je gewoon lekker moet doen wat je wilt. Prima als je met gelijke munt terugbetaalt btw, maar gewoon niet zo zeiken.

Als stabben gewoon onderdeel van het spel is, is zeiken over stabs dat ook.

Het 1 vind je kunnen het andere niet. Daar bestaat een woord voor dat begint met de letter H.
 

DeletedUser74404

Guest
Wat is er tussen w62 en 66 gebeurd je zo van mening bent veranderd?

W62 zat je nog tegen stabbers in te gaan, nu moedig je het aan. Het contrast valt mij daarin wel op.

Wil je erover praten?

Hij moedigt stabben niet aan, hij vind alleen dat je niet zo moet zeiken als het gebeurt, het is een onderdeel van het spel, kata de stabber maar ofzo als het je dwarszit.
 

DeletedUser78389

Guest
Wat is er tussen w62 en 66 gebeurd je zo van mening bent veranderd?

W62 zat je nog tegen stabbers in te gaan, nu moedig je het aan. Het contrast valt mij daarin wel op.

Wil je erover praten?

Jahoor wil er graag over praten. Ik ben gestopt met spelen na w62. Weet eigenlijk niet eens of ik speelde die wereld. Als dat mijn laatste wereld was was ik daar trouwens ook niet anti stabben.
 
Reactiescore
3.537
Hij moedigt stabben niet aan, hij vind alleen dat je niet zo moet zeiken als het gebeurt, het is een onderdeel van het spel, kata de stabber maar ofzo als het je dwarszit.

Wie geen gezeik wilt over stabs moedigt het redelijk aan wat mij betreft.

Jahoor wil er graag over praten. Ik ben gestopt met spelen na w62. Weet eigenlijk niet eens of ik speelde die wereld. Als dat mijn laatste wereld was was ik daar trouwens ook niet anti stabben.

Ik weet ook niet of je daar speelde, weet wel je er op het AF zat te posten in de startfase in weliswaar een ... stabtopic. Je mengde je in de discussie tegen de stabbers. Ben het net nog gaan checken.
 
Bovenaan