Discussie Updates discussietopic

Reactiescore
1.139
Vraag me toch wel af in hoe verre er nog active spelers zijn binnen het team wat dit soort beslissingen neemt.
Misschien dat NL de uitzondering is maar op basis van de tw Cup van al weer meer dan 5 jaar terug denk ik inmiddels.
Is edelspamm juist al veel langer een probleem op andere servers dan NL.

Dus je zou verwachten dat als er iemand binnen het team is die ook zelf nog speelt en dan bedoel ik echt actief spelen inclusief endgame, dit natuurlijk gelijk ingezien was.

Als die er inderdaad niet meer in zitten wil ik me overigens best beschikbaar stellen voor een analyse . :biggrin:
Uiteraard heb ik vaak een mening over dingen maar dat kan ik wel los laten en me puur op de voor en nadelen focussen van een wijziging dan kunnen ze aan de hand daarvan hun conclusies wel trekken.
Ik weet ongeveer van elke systeem binnen tw wel hoe die werkt dus kennis genoeg.

Denk dat er naast mij nog genoeg andere binnen NL rondlopen die ook zo zijn dus een soort Panel met ervaren spelers waaraan nieuwe functies voor gelegd worden hier op het forum lijkt me nog mooier maar goed is maar een ideetje. :engel:
 
Reactiescore
21
Eens met bovenstaand bericht. Als de functionaliteit er toch al inzit, waarom dan niet gelijk die ondersteuningsknop ernaast zetten? Ik kan je garanderen dat T-train vaker voor os dan voor fakes werd gebruikt. Wordt er überhaupt gekeken naar feedback vanuit de community of staat de mening van .nl haaks op die van andere markten?

Aug 25, 2021
Er is momenteel een ingame-functie om maximaal 5 edelen uit een dorp te sturen als een aanvalstrein.

Er is echter geen huidige manier om dit in het spel te doen voor ondersteuning of voor andere aanvallen met troepsnelheid.

Suggestie:

- Voeg dezelfde treinfunctie toe aan elke troepsnelheid (omdat het moet overeenkomen met de snelheid van het eerste commando, misschien alle troepen met de verkeerde snelheid grijs maken om de codering te vereenvoudigen?)

- Voeg dezelfde treinfunctie toe voor ondersteuning

- Sta elke aanval toe in een trein om zijn katapultdoel af te stellen om verschillende gebouwen te raken.

Dit zou meer strategie-opties opnemen in een ingebouwde spelfunctie.

Dit is het vertaald (Google) idee van op de .net server Heeft het gehaald 31 voor 15 tegen stemmen. Er is dus wel gestemd denkend dat dit ook gebruikt kon worden als ondersteuning.
 
Reactiescore
2.489
wij hebben zelf ook gevraagd voor de OS functie hoor … dit is helaas de huidige implementatie. Community managers lobbyen voor een improvement :)

Duckje
 
Reactiescore
21
Op de .works is dit getest.
Zelden dat men iets op het forum post. vertaald door Google.
donderdag om 8:38 PM
Hoeveel spelers waren er eerder op de server? en hoeveel spelers hebben er op het forum geschreven?! en nu??!!

Ja, we gaan hierheen om het nieuws te zien - wat ons in de volgende versies zal verbazen, zijn geen slimme ontwikkelaars en schrijvers van evenementen!
bijvoorbeeld de nieuwste innovatie!

https://c2n.me/4dJCJ6L
https://c2n.me/4dJCLnx
en hoe wordt dit begrepen? Dus, verbied je de add-on Tribal War Thunder, maar geef je officieel toestemming om treinen vanaf het plein aan te vallen? voor elke eenheid!
Waarom is er dan niet zo'n mogelijkheid voor versterking?!!
Voor balans in het spel?!!

Weet je eigenlijk wel wat je doet?
nu, met massale aanvallen, zullen neptreinen massaal gaan rijden, dit is wat de spelers eerder probeerden te VECHTEN, en nu geef je officieel toestemming voor dergelijke willekeur!?
Het spel wordt steeds betekenislozer, niet HANDIG, zoals je schrijft in je releases, maar BETEKENISLOOS!

eerst automatische edelen, nu automatische neptreinen!

https://clip2net.com/s/4dJCRF3
MAAR we kunnen niet automatisch support sturen! dit is belachelijk, het zal leiden tot nog meer onbalans in het spel!! omdat de spelers er niet alleen in aanvallen, maar ook hun steden moeten verdedigen. En wat kan een speler doen als 100.000 nep-aanvallen hem raken?!!! Stop gewoon met spelen!



Vandaag om 11:37 AM
Bedankt voor de feedback, we zullen er rekening mee houden.


Nu ben ik wel blij. Bovenstaande betekend zeker dat ze het toch niet gaan invoeren.
 
Reactiescore
1.228
@Duckje met welke reden heeft INNO de lay out niet overgenomen van het oude treinsysteem, een knopje naast de aanval knop?

Also ook een foutje in hun translations, beide knoppen zijn niet translated naar Nederlands. :)

1635253485615.png
 
Reactiescore
67
Is de fake train update een verstandige geweest met steeds minder spelers?

Nu dus nog makkelijker dan ooit om onbeperkt faketrains te sturen, wanneer je wil & hoeveel je wil.

In mijn ogen slechte keuze met een krimpende playerbase..
 
Reactiescore
300
Dr moet gewoon asap een OS functie ook bijkomen op deze manier. Lijkt me niet erg moeilijk, de code ligt er al. Vind het nogal apart dat je ze niet allebei tegelijk ook zou introduceren.

Overigens sluit ik mij aan bij de reacties hierboven, volgens mij had het prima zonder gekund en is dit een beslissing die genomen is door mensen die geen TW meer spelen.

Maar even, moet straks alles vol automatisch of blijven we zelf ook dingen doen?
 
Reactiescore
127
Hele slechte update. Hiervoor zorg je ervoor dat je niet meer als team kan deffen/offen en zal je altijd alles solo moeten doen. Iedereen weet dat deffen via telefoon niet te doen is en totaal geen overzicht heeft. Al helemaal als je meerdere fronters heb waar je edelspam van krijgt.

Bijzonder & jammer dat dit gebeurd, de community word al sinds dat alles weer open mag kleiner omdat er veel stoppen, nu je zelfs niet met z'n 2 kan spelen zal dit nog wel kleiner worden.


Jammer dat dit spel steeds meer solo moet ipv als team, maak t minder leuk en is de pret er snel vanaf.

Groet,
Robert

de slager van TW.NL
 

DeletedUser84257

Guest
@Duckje om misverstanden te voorkomen: na de update is het niet meer mogelijk om tegelijk één iemand op steam ingelogged te hebben en één iemand op browser?
 
Reactiescore
5.600
Dit geloof je toch niet..
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
@Duckje om misverstanden te voorkomen: na de update is het niet meer mogelijk om tegelijk één iemand op steam ingelogged te hebben en één iemand op browser?

Wat een kutspel is 't ook he.
 
Reactiescore
1.918
dus niemand heeft nog een reden om steam te gebruiken

wel echt top dat steam er uiteindelijk gekomen is dan

Knap staaltje vooruitschrijdend management
 
Reactiescore
5.600
Is er ook maar één iemand die dit een goed idee vindt en dat kan onderbouwen?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Vind het wel bijzonder hoe ze bij InnoGames altijd exact het tegenovergestelde van de wens van de klant weten te doen. Eigenlijk is het gewoon cyberpesten?
 
Reactiescore
119
Niet te geloven weer...
 
Reactiescore
383
Nog meer redenen om niet meer terug te hoeven komen, wat heeeerlijk. Oprecht lachwekkend die steam/browser sessie update.

De os verstuurtijd van 0,6 dag naar 24uur is wel een prima update, was altijd zeer verwarrend
 
Bovenaan