Discussie Updates discussietopic

Reactiescore
20
Van deze kaart krijg je enge oog ziektes :rolleyes::rolleyes:
 
Reactiescore
273
Ik snap niet zo goed waarom de optie is weggehaald om de vorige kaart te gebruiken.
Je kunt overal aan wennen maar fijn is het niet.
 
Reactiescore
29
Krijgt nu soms echt het gevoel alsof je in je ogen moet wrijven, of dat je met je bril terug moet naar Specsavers. Nou had je al de fout gemaakt om daar überhaupt je bril te gaan halen :biggrin:
 

DeletedUser69389

Guest
Toch mooi dat inno de community helpt om meer te kunnen genieten van de aankomende vakanties. Als die optie van een andere kaart niet komt kan ik net zo goed gaan stoppen.
Dat zeiden mensen ook bij het invoeren van de pp functies en het spel bestaat nog steeds....
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Typisch gevalletje van alles dat nieuw is vervloeken, de vorige map was veel lelijker dan deze hoor. Akkoord dat de optie voor de andere kaartversies er had moeten blijven inzitten maargoed, deze kaart is echt niet zo erg.

Niet zo negetief doen, straks biedt duckje jullie aan om de nieuwe kaart te tekenen en doet weer niemand een inzending. Aanstellertjes
 

DeletedUser69389

Guest
Typisch gevalletje van alles dat nieuw is vervloeken, de vorige map was veel lelijker dan deze hoor. Akkoord dat de optie voor de andere kaartversies er had moeten blijven inzitten maargoed, deze kaart is echt niet zo erg.

Niet zo negetief doen, straks biedt duckje jullie aan om de nieuwe kaart te tekenen en doet weer niemand een inzending. Aanstellertjes
Mwa, wanneer ik voor mijzelf spreek dan is dit een verslechtering in plaats van een verbetering. Net zoals dat ik de nieuwe lay-out van het AF verschrikkelijk vind/vond. Ik was dan ook blij dat ik de Default Style van Xenforo kon instellen, omdat ik anders gewoon helemaal gek werd van de achtergrond. Iets wat ingame ook het geval is bij het nieuwe uiterlijk. Vooruitgang is niet altijd beter. Maargoed smaken verschillen. De ene houdt van Coca Cola, de ander van Pepsi en weer een ander houdt van First Choice, Freeway, River of een ander (merk) cola. Alleen dan kun je kiezen en dat heb ik hier liever ook.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik vind 'm best nice. Al wel mee eens dat je gewoon een vinkje aan moet kunnen zetten wat voor kaart je wil.
 

Deleted User - 487938569

Guest
Voor de mensen die de nieuwe kaart niet leuk vinden is er een script gemaakt om zelf te kiezen welke kaart je wilt gebruiken. Deze staat nu in keuring zodra deze goedgekeurd wordt zal hij publiek te verkrijgen zijn. Het script is van @dvdbrander en zal misschien op het forum komen(ligt aan hem als hij dat wil) maar hij komt zeer zeker op twscripts.nl onder de naam: Custom map icons. Hiervoor is al toestemming gegeven en het is dus af wachten tot hij gekeurd wordt. Het script heeft zo wel de klassieke als normale versie en ook nu de nieuwste van de update.

Ik hoop dat deze oplossing voor velen als geroepen komt. Dus wil je hem hebben ga dan vooral even zeuren bij duckje om hem snel te keuren :p En mocht je het een geweldig script vinden, of er een goed idee voor hebben dan mag je natuurlijk altijd @dvdbrander een bedankje of feedback sturen.
 
Reactiescore
2.489
Ik begrijp jullie feedback over de kaart en deze is ook doorgegeven richting InnoGames. De keuze ligt bij hun of ze al dan niet een terugdraaiing/keuze optie voorzien.

IN ieder geval is dit de nieuwe standaard versie voor de kaart. een kaart afbeelding die consistent is met het onderliggende dorp en voor nieuwe spelers dus coherenter is.

Met betrekking tot de scriptkeuring:
Deze is reeds goedgekeurd en kan gepubliceerd worden, let er wel op dat het script gebruikt maakt van afbeeldingen gelokaliseerd op de servers van InnoGames. Zij kunnen deze op elk moment verwijderen waardoor de script volledig onbruikbaar wordt.
in theorie zal de script provider dit dus zelf moeten hosten op zijn server (en dus ook opdraaien voor gebruik ervan).
Duckje
 

Deleted User - 487938569

Guest
Voor iedereen die hem wilt gebruiken hier is het script (Custom map icons). Bij bugs of missende plaatjes zo spoedig mogelijk aanspreken. snelheid is van belang
 
Bovenaan