Discussie Updates discussietopic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Shieeet
 
Reactiescore
2
De kaart is veel te donker inderdaad, om hoofdpijn van te krijgen. Precies of het de nachtbonus is. Je kunt donkere kleuren gebruiken maar niet allemaal donker aub, heb bijna een bril nodig om het verschil tussen mijn dorpen en een barbarendorp te zien. Ik was al geen fan van het laatste kaartbeeld, gelukkig was er de optie om de klassieke kaartweergave te krijgen. Die optie is nu ook weg helaas.
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Deze kaart is veel té gedetailleerd, ik hoef op een kaart niet elk gebouw te zien staan.
Kunnen we een petitie doen om dit ongedaan te maken? :D

Ik had Duckje er al eens over aangesproken maar het zou niet mogelijk zijn. Moesten er veel negatieve reacties over zijn kan hij het hopelijk wel eens bekijken.
 
Reactiescore
1.468
Legacy code onderhouden in een nieuwer iets is mega vervelend voor devs denk ik. Ik meen mij ook te herinneren dat dat ooit de reden is geweest om o.a. graphische pakketten niet meer toe te staan.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Het is gewoon even wennen, over 2 dagen vindt niemand dit meer lelijk. Zeuren om te zeuren dit, stel jankers.
 
Reactiescore
215
Wat een drama, spelbederft in zijn beste vorm wordt nog liever gestabt dan kan ik een andere wereld met plezier spelen.
LELIJKE MAP UPDATE GEEF ME MIJN GAME TERUG.
TRAP DIE VENT DIE DIT BEDACHT HEEFT ONDER ZIJN HOL.
 
Reactiescore
38
Dit is niet te doen. Beter geven jullie ons 3 opties om aan te vinken: Deze, de vorige en de klassieke kaartweergave. Dan is iedereen tevreden lijkt me :)
 
Bovenaan