Discussie Updates discussietopic

Reactiescore
1.278
Moet eerlijk zeggen dat ik er niet helemaal een beeld van kan krijgen. Maar klinkt als een handige functie om backtimes mee te dodgen.
 
Reactiescore
1.089
Ik wil nog even feedback geven op versie 8.192 van 26/11

Je kon altijd een titel geven aan je stamgenoten, en deze kon openbaar gemaakt worden. Dit is dankzij update 8.192 volgens mij verdwenen. Althans ik zie het alleen als ik naar leden overzicht ga wat je alleen kan zien als je in de stam zelf zit nu.

Rapporteer dorpsnamen
Net zoals spelersnamen en profielen kan je nu ook dorpsnamen melden aan het support team als je van mening bent dat deze ongepast is en de spelregels breekt.
De meld dorpsnaam knop kan gevonden worden op het dorpsinformatie scherm van elk dorp.

Dank trouwens voor dit, nog verrassend veel ongepaste namen tegen gekomen afgelopen wereld. Alleen wat mij dus was overkomen is dat een tegenstander vlak voordat ik het dorp overnam zijn dorpen naar ongepaste namen ging hernoemen. Ik neem aan dat het dus nog steeds mogelijk blijft om dorpsnamen via support te melden, want dat moet in dat soort gevallen denk ik wel!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.089
Bump, moet ik dat eerste melden als een bug op het Bugs, Fouten & Serverproblemen subforum?
 
Reactiescore
2.489
Update naar versie 8.196

Beste spelers,

Het spel zal op dinsdag 28 januari geüpdate worden naar versie 8.196 en we brengen het volgende:

Wijzigingen en Verbeteringen



Wijzigingen aan de Afteltimer
Een kleine wijzigingen die desalniettemin regelmatig op andere communities gevraagd werd:
Alle eindspel aftelklokken bevatten nu ook de exacte datum en tijd wanneer de tijd zal afgelopen zijn. Let erop: Enkel "Dominantie" en "Rune-oorlogen" die de behoud periode gebruiken zullen dit hebben.
Afhankelijk van het eindspel is het of als tooltip of meteen eronder te bekijken.

We hopen dat je dit helpt om je eindspel beter te plannen!

Feedback

Als je je feedback wil delen met ons kan dat in het feedbacktopic: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/updates-discussietopic.174692/page-67#post-6353283

Jouw
Tribal Wars Team
 
Reactiescore
2.489
Een nieuwe update!

Mochten jullie nog dit in een zinvolle Nederlandse zin kunnen vertalen ben ik jullie dankbaar:

Village name wrapping is now always activated
On village lists, going forward from the last appearing village will now always wrap around to the first one again.
 
Reactiescore
579
Mijn voorstel zou zijn (tussen haakjes kun je net zo goed weglaten):
Het doorlopen van (de) dorpsnamen is voortaan altijd geactiveerd.
Als u vanaf het laatste dorp (van de dorpslijsten) naar het volgende dorp gaat, komt u weer terug bij het eerste dorp van de lijst.

Misschien is dat wat? Het is in ieder geval veel duidelijker.
 
Reactiescore
2.489
Mijn voorstel zou zijn (tussen haakjes kun je net zo goed weglaten):


Misschien is dat wat? Het is in ieder geval veel duidelijker.

Bedankt! het is inderdaad die functie.

Het doorlopen van je dorpsnamen is nu automatisch doorlopend
De instelling om van je laatste dorp naar het eerste dorp te gaan en vica versa is nu automatisch geactiveerd.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik vind de nieuwe update m.b.t. die kerken wel een goede meerwaarde.
Imo een van de betere updates over de laatste periode gezien!!
 
Reactiescore
2.370
Simpele maar handige update idd.
 

Deleted User - 24028

Guest
Heb daarnet de laatste update even getest... Mooie update, iets waar altijd veel vraag naar geweest is en tot nu toe via externe websites gedaan werd.

Maar ik mis wel enkele zaken aan de uitvoer. Dit is ideaal als je wat extra terrein hebt gewonnen en je zoekt naar de beste locatie voor een extra toren. Maar wanneer ik een toren wereld speel ga ik om de zo veel tijd heel mijn toren plan herbekijken om alles zo ideaal mogelijk te maken en zo min mogelijk torens te hebben. Dit is met de ingame functie niet mogelijk, want je kan maar 1 virtuele toren zetten en als je een volgende doet verdwijnt die weer.

Daarom mijn voorstel: Werk dit uit meer zoals de aanvalsplanner op de ingame kaart, zodat er een kaart verschijnt met je eigen dorpen op waar je verschillende torens op kan plaatsen en die altijd behouden blijft zodat je later makkelijk je toren plan kan aanpassen.

En misschien voor mij persoonlijk nog wel belangrijker: Kan deze functie er ook ineens komen voor torens? Dat is 100% hetzelfde maar dan met ronde cirkels en andere radiussen en zou zo hard helpen om toren plan te maken / een ideaal cf'je uit te zoeken voor een toren!
 
Reactiescore
1.367
Massa annulatie van transporten
Spelers suggereerden dat we een optie zouden toevoegen om transporten te annuleren in bulk.
Gelijkaardig aan het annuleren van meerdere bevelen in het bevelenoverzicht kan je nu ook dezelfde optie zien in het transportenoverzicht. Dit zou he moeten helpen om je transporten onder controle te krijgen!


Eindelijk :D
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.324
geen problemen meer als je perongeluk 5miljoen ijzer aanvraagd op je vlag dorp, omdat je hout en leem uitgevinkt stonden :p
 
Reactiescore
1.367
geen problemen meer als je perongeluk 5miljoen ijzer aanvraagd op je vlag dorp, omdat je hout en leem uitgevinkt stonden :p

Huilen was dat
 

DeletedUser77632

Guest
Update naar versie 8.201



Vlag afkoelperiode wijzigingen
Veel spelers kennen de situatie: Je stelt een vlag in, je gooit alle waarschuwingen van de 24 uur limiet in de wind en - oeps - realiseert je dat je de verkeerde vlag aangezet hebt. Dit is soms "een beetje" vervelend en soms kost het je je dorp....

We hebben de interface daarvan een klein beetje getweaked zodat het nu zeker en vast duidelijk is!

  • Nadat je de de vlag kiest die je wenst te activeren zal het gehighlight worden in het selectiescherm en krijg je de optie om te activeren of te annuleren.
  • Je kan nog steeds op een andere vlak drukken en deze zal dan geselecteerd worden.
  • Enkel als je nog eens drukt op "activeer" en je keuze nog een keer bevestigt zal de vlag ingesteld worden en kan je deze pas na 24 uur wijzigen. Als je al een vlag actief hebt zal het deze, zoals gewoonlijk, vervangen.
Update_8201.png

Worden er ook wijzigingen gebracht bij de manier waarop de toewijzing plaats vindt van massa vlaggen? Groepen -> ontwikkeling -> massa toewijzing.
 
Reactiescore
0
Hallootjes,

Super nice, die nieuwe versie van de app.
Mij viel het alleen op dat de resterende bouwtijd boven het hoofdgebouw niet meer werkt, de recruiter tijd boven de kazerne ook niet en als je je rapporten allemaal verwijderd krijg je een popup error: zie bijlage

Screenshot_20200404-212943_Tribal wars.jpg
 
Reactiescore
2.370
Nieuwe app is ook nog niet beschikbaar op Huawei klopt dat?
Neen, ik heb de app al (en zelfs bij een van de eersten precies). Huawei P10 lite.
 
Reactiescore
2.370
Hahaha damn, rich kid
 
Bovenaan