Discussie Updates discussietopic

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zeker nu de waarde van premiumpunten verkracht is, wie steelt er tegenwoordig nog premiumpunten. Ze liggen toch voor het grijpen.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Same. Ben ook geen fan.

Ik snap de achterliggende gedachte en het klinkt ook heel mooi, maar nu moet je per sé in bezit zijn van de email om pp over te dragen. Als iemand even om 100 pp vraagt ga ik niet helemaal via de eigenaar vragen of die het stort, zeker niet als die niet op die wereld speelt.
 
Reactiescore
2.177
Kwestie van vertrouwen. Je lost hiermee niks op, maakt het enkel moeilijker voor de eerlijke speler. Sommige hebben meerdere accs verdeelt over werelden omdat ze waarde aan naam hechten bijvoorbeeld. Ga maar elke mail af.
 
Reactiescore
853
Ik snap het probleem niet, je kan meerdere accounts per mail hebben
Ja, maar zodra je dus op mail van een ander speelt kan je vrijwel niets. Ik speel zelf nooit op mijn eigen accounts bijv. zo zijn er nog tientallen die gewoon van account naar account hoppen om leuke werelden (voor zover die er nog zijn) te spelen.
 
Reactiescore
1.367

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Ik snap de functie van de meerdere edelmannen niet goed.

Ik denk dat je nu in je 2e, 3e, 4e en 5e edelaanval ervoor kunt kiezen om 2 of meer edelmannen mee te sturen. Tot op heden kon je alleen in je 1e aanval meerdere edelmannen selecteren, als je erna besloot om met die ingebouwde edeltrein-functie meerdere aanvallen te sturen hadden de eropvolgende aanvallen altijd 1 edelman.
 
Reactiescore
111
Je kunt maar 1 account hebben per mailadres, voor meerdere accounts heb je dus meerdere e-mailadressen nodig.

Nee hoor, je kan meer accounts per email hebben
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Gewoon in je email-adres tussen twee letters een "." (<= punt) zetten en dat werkt, mails komen ook in je inbox terecht. Ik heb zo'n 10 accounts op dezelfde mail staan geloof ik.

Werk zo met gmail, idk of dat met andere mails ook werkt.
 
Reactiescore
1.018
Gewoon in je email-adres tussen twee letters een "." (<= punt) zetten en dat werkt, mails komen ook in je inbox terecht. Ik heb zo'n 10 accounts op dezelfde mail staan geloof ik.

Werk zo met gmail, idk of dat met andere mails ook werkt.
Met hotmail ook volgens mij
 
Reactiescore
2.489
Gewoon in je email-adres tussen twee letters een "." (<= punt) zetten en dat werkt, mails komen ook in je inbox terecht. Ik heb zo'n 10 accounts op dezelfde mail staan geloof ik.

Werk zo met gmail, idk of dat met andere mails ook werkt.

voor gmail werkt ook een +

bv. Duckje+kwakkwakaccount@gmail.com

Op deze manier is het nog duidelijker vanwaar eventuele spam komt ;)

Verder komt deze update enkel de veiligheid ten goede. Ik wijs jullie graag op het volgende:
  • Als co-speler ben je geen eigenaar van de account, je hebt dus ook geen recht om de eigendom op de premium punten op te eisen.
  • Als je als 'co-speler' toch graag je eigen pp koopt kan je een alternatieve (eigen) account aanmaken en die gebruiken voor de aankoop van punten.
  • Dit voorkomt elk toekomstig dispuut over een overdracht. (Bv. Jij die na 6 maanden inactiviteit terugkomt en je zelf aangekochte pp weg ziet van je account)
 
Reactiescore
972
Ja, maar zodra je dus op mail van een ander speelt kan je vrijwel niets. Ik speel zelf nooit op mijn eigen accounts bijv. zo zijn er nog tientallen die gewoon van account naar account hoppen om leuke werelden (voor zover die er nog zijn) te spelen.

Om hieraan toe te voegen: als jij je wachtwoord deelt met een ander persoon, geef je impliciet al toestemming aan diegene om ook de PP te gebruiken die op het account staat. Zoals altijd, je moet je wachtwoord geven aan mensen die je vertrouwt, daarvoor is immers een wachtwoord. Wat een gigantisch frustrerende en nutteloze update.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Een ander probleem is dat het systeem meteen in werking treed zodra je de overdragen pagina al bezoekt. open die pagina en de email-houder heeft meteen een spammailtje in zijn inbox.
 

Deleted User - 24028

Guest
Een ander probleem is dat het systeem meteen in werking treed zodra je de overdragen pagina al bezoekt. open die pagina en de email-houder heeft meteen een spammailtje in zijn inbox.
Hier ben ik het mee eens. Elke keer je (onwetend) naar die pagina gaat krijgt de eigenaar een mail er van... dat moet toch anders beter kunnen.

Verder heb ik nog wat ontdekt. Eenmaal je de mail heb gekregen en code ingevuld krijg je die melding niet meer de volgende keren je de pagina bezoekt. Al zeker voor een paar dagen, want kon vanochtend nog pp overmaken zonder mail te moeten krijgen etc.

Voor hoe lang kan je dit ? Is die bevestiging maar 1malig ? Is dat een maand ? 3 dagen ?
 
Reactiescore
2.489
Update naar versie 8.182

Beste Community,

Onze update naar versie 8.182 zal op dinsdag geïnstalleerd worden en bevat het volgende:

Wijzigingen en verbeteringen


Dynamische groepen
Er is een nieuwe filter toegevoegd in de dynamische groepen die je toestaat te filteren op basis van bevolking.

Farm Assistent
Paginanummers zijn bovenaan toegevoegd op de pagina.

Berichten
De muiscursus hoveren over een bericht zal nu een het bericht laten zien in een preview-scherm.

Muur
Er is een beschrijving toegevoegd voor de muur.

Mijlpalen
De optie om mijlpalen te verbergen voor gesloten werelden is nu toegevoegd.

Ranglijsten
"Grondstoffen geroofd in 1 dag" is nu toegevoegd aan de "in één dag" ranglijst.

Inventaris
De inventaris bevat nu specifieke groepen om makkelijker te sorteren.


Bugs en fixes

  • Een bug verholpen in de simulator die eenheden toonde zelfs als alle verkenners overleden.
  • Een bug opgelost in het rooftochten scherm die het scherm veroorzaakte te verspringen als een knop werd aandrukt.

Feedback


Feedback mag altijd hier: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/updates-discussietopic.174692/page-66
Jouw
Tribal Wars Team

Eveneens zal je nu ook pas een mail krijgen als je effectief premium probeert over te dragen, bedankt voor jullie feedback! :)
 
Bovenaan