Discussie Updates discussietopic

Deleted User - 24028

Guest
Vraag die hierbij hoort:

Gaat tw richting het verbieden van scripts?

Hoe meer scripts ingevoerd worden in het spel hoe makkelijker de stap om scripts buiten te sluiten wordt. Zou betekenen dat iedereen dan dezelfde middelen krijgt wat op zich als een goed idee klinkt.
Een volledig verbod van scripts denk / hoop ik niet dat er komt, een verbod van userscripts echter verwacht ik in de toekomst wel. Dat kan ofwel nog op .nl of op de moment dat servers samen gaan naar .net zoals RA al zei. Snellijstscripts zullen denk ik blijven omdat het daar vooral gaat om kleine scripts die zaken uitvoeren die specifiek voor een gebruiker zijn, iets dat ze niet altijd kunnen voorzien in het spel zelf.

Indien ze meer grote script(ideeën), userscripts dus, gaan implementeren in het spel zou de overgang naar enkel snellijsscripts veel eenvoudiger verlopen en mogelijk zelfs zeer goed zijn. Ik denk bv ook aan het feit dat snellijstscript makkelijker te controleren zijn en zo botters / illegale scripts enorm zouden minderen.

Voorwaarde is enkel wel dat de nieuwe functies goed worden toegepast zodat er niet opnieuw een script nodig is om het deftig te laten werken, kan niet wachten om te zien morgen hoe deze deze ingevoerd hebben :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Jammer inderdaad. Langs de andere kant beter dat ze een weekje extra nemen en nieuwe zaken dan goed implementeren dan dat ze half werk implementeren en vervolgens nog 3 updates moet doen om het te fixen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Update is ingevoerd :)

  • De massa vlaggen plaatsen werkt zeer goed, kleinigheidje dat me nog een beetje stoort is dat er geen optie is om van eenzelfde soort meerdere vlaggen te zetten. Nu moet je als je in een groep allemaal recruit vlaggen wilt zetten het in meerdere keren doen.
  • Er zijn helaas nog geen verbetering doorgevoerd aan de grondstoffen aanvragen pagina ?
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
88
Alsof 1 wereld waar de premiumbeurs 2 maand later geactiveerd wordt een faillissement gaat veroorzaken.
Innogames zwemt in het geld, je moet niet denken dat dat veel zal veranderen.

Daarbij geef je de mogelijkheid voor latere starters om heel snel terrein goed te maken, terwijl de eerste starters een tragere en tactischere start hebben.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Snel terreinwinst boeken voor latere starters kan nu ook. Naarmate de wereld vordert kun je steeds meer GS krijgen voor evenveel premium punten. Met een maand later starten in de rim kun je dus veel sneller starten voor hetzelfde aantal premium punten dan vanaf het begin van de wereld. En InnoGames verdient vooral veel geld aan de eerste 3 weken van de wereld.
 
Reactiescore
88
Snel terreinwinst boeken voor latere starters kan nu ook. Naarmate de wereld vordert kun je steeds meer GS krijgen voor evenveel premium punten. Met een maand later starten in de rim kun je dus veel sneller starten voor hetzelfde aantal premium punten dan vanaf het begin van de wereld. En InnoGames verdient vooral veel geld aan de eerste 3 weken van de wereld.

Dit is net wat de start fuckt imo.
T zijn alleen de echte no-lifers die de eerste maand met PP smijten voor 5k gs...
Hierdoor zijn er veel farm-starters gekwit met tw..

Zou gewoon een optie moeten zijn om af en toe een wereld een vertraagde premiumbeurs te geven.

Nu heb je na 5 dagen mensen die noblen op snelheid 1.
Oudere werelden was je snel als je na 3 weken full nuke met AH had.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Dat zou ik ook graag weer zien inderdaad, een wereld zonder premium functies is veel leuker. Als InnoGames een no-profit organisatie zou zijn, zou zoiets zeker kunnen. Alleen ik denk dat ze daar dusdanig verblind zijn door geld, dat ze zoiets niet meer gaan doen.
 
Reactiescore
853
Blijf het herhalen, als je zo graag een non-PP wereld wil, de Duitse server start 2 werelden per keer waarvan 1 met PP gezeik en 1 zonder. Gewoon .NL laten varen en met zn allen naar .de, kijk maar hoe snel dit dan klaar is :D
 
Reactiescore
1.367
Blijf het herhalen, als je zo graag een non-PP wereld wil, de Duitse server start 2 werelden per keer waarvan 1 met PP gezeik en 1 zonder. Gewoon .NL laten varen en met zn allen naar .de, kijk maar hoe snel dit dan klaar is :D

Als ik nu duits kon... :/
 
Reactiescore
2.489
Update naar versie 8.165

Beste Community,

Onze nieuwste update naar versie 8.165 zal op maandag 8 april geïnstalleerd worden.

Deze update brengt voornamelijk verbeteringen in levenskwaliteit alsook enkele voorstellen van de Community. We geven ook graag enkele wijzigingen mee die met voorgaande updates geïnstalleerd werden.

Wijzigingen en verbeteringen

Bolwerk aanvallen *Ingediend door .NL*
Aanvallen van een bolwerk nemen nu niet meer de ratio verdediging voor kleine spelers in acht. Dit heeft geen invloed op de moed of andere beschermingssytemen zoals de beginnersbescherming.

Massa leveringen *Ook op .nl opgebracht*
De markt heeft nu de mogelijk om een massa-aanvraag te doen van al je dorpen naar het bolwerk.

ds_8165_request.jpg


Stamleiding controle
We hebben de teksten in-game aangepast om te verduidelijken dat een bolwerk gebouwd kan worden door alle leden van de stamleiding.

Filteren op toestemming
Toestemming kan nu gebruikt worden als filter in de dynamische groepen.
ds_8165_loxalty.jpg


Push-notificaties voor opdrachten
Het spel staat nu toe om push-notificaties te versturen voor stamopdrachten.

ds_8165_questpush.jpg


Bugfixes


Nederlands graag!
We hebben een probleem verholpen dat kon zorgen voor opdrachten in een andere taal.


Voorgaande patches

Zoals vermeld lichten we jullie graag in over enkele extra, kleinere wijzigingen die in voorgaande updates al meegekomen zijn:


Bolwerk simulator
Het is nu mogelijk de data van een bolwerkbevel te importeren in de simulator. De simulator kan zowel moed als moraal behandelen.

Bonus transfer
Permanente dorpsbonussen blijven nu als een dorp verplaatst wordt naar de casual wereld.

Edel tijden
Als er niet genoeg grondstoffen beschikbaar zijn om een edel te bouwen zal het spel nu dezelfde (en juiste) tijd overal geven.

Feedback

Feedback is natuurlijk altijd welkom in dit forumtopic:

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/updates-discussietopic.174692/page-64#post-6303776

Jouw
Tribal Wars Team
 
Reactiescore
60
Net na de sluiting van casual wordt massa rekruut voor edels toegevoegd. Goede toevoeging, jammer dat we er zo lang op hebben moeten wachten.
 
Reactiescore
693
  • Je kan vanaf nu rooftochten opnieuw versturen met dezelfde eenheden. (vanuit het berichtje)
Deze update is minder goed dan ik dacht, want als je naar berichtje gaat en je klikt op "met dezelfde eenheden nog eens roven" dan blijf je in je huidige dorp en worden de troepen ingevuld. Echter is dit onlogisch aangezien je in defdorpen vaak geen off hebt en vice versa.
De troepen die thuiskwamen van het roven behoorden misschien tot je 5de dorp, maar de nieuwe functie laat je in je huidige dorp. Onhandig voor miljoen accounts
Ook ga je dan naar de rooftochten pagina en moet je zelf nog selecteren welke van de 4 rooftochten je wil versturen. Het zou misschien beter zijn om tw zelf de functie te laten nemen die voorheen werd gebruikt.

Mijn input:
Stel Dorp 217: je rooft met 100 speer bij slimme speurders, dan krijg je x uur later een bericht dat je rooftocht klaar is.
X uur later log je, je zit automatisch in dorp 001, je opent het bericht/rapport, je klikt op "met dezelfde troepen nog eens roven" en gaat naar het volgend bericht.

- Je bent dus niet naar rooftochten scherm gegaan
- Je moest niet meer slimme speurders selecteren
- Je moets niet meer van dorp veranderen
-Je troepen werden niet vanuit 001 verzonden, maar uit 217
 
Reactiescore
2.489
  • Je kan vanaf nu rooftochten opnieuw versturen met dezelfde eenheden. (vanuit het berichtje)
Deze update is minder goed dan ik dacht, want als je naar berichtje gaat en je klikt op "met dezelfde eenheden nog eens roven" dan blijf je in je huidige dorp en worden de troepen ingevuld. Echter is dit onlogisch aangezien je in defdorpen vaak geen off hebt en vice versa.
De troepen die thuiskwamen van het roven behoorden misschien tot je 5de dorp, maar de nieuwe functie laat je in je huidige dorp. Onhandig voor miljoen accounts
Ook ga je dan naar de rooftochten pagina en moet je zelf nog selecteren welke van de 4 rooftochten je wil versturen. Het zou misschien beter zijn om tw zelf de functie te laten nemen die voorheen werd gebruikt.

Mijn input:
Stel Dorp 217: je rooft met 100 speer bij slimme speurders, dan krijg je x uur later een bericht dat je rooftocht klaar is.
X uur later log je, je zit automatisch in dorp 001, je opent het bericht/rapport, je klikt op "met dezelfde troepen nog eens roven" en gaat naar het volgend bericht.

- Je bent dus niet naar rooftochten scherm gegaan
- Je moest niet meer slimme speurders selecteren
- Je moets niet meer van dorp veranderen
-Je troepen werden niet vanuit 001 verzonden, maar uit 217

Je hebt helemaal gelijk, echter is dit eerder een bug dan iets wat anders moet. (Want zo werkt de functie net zo goed voor stuur opnieuw vanuit een berichtje voor een normale aanval.

Als ik zo de bugfixes zie dan zit dit in de aankomende update. Mocht het nadien nog niet volledig opgelost zijn gooi ik het op naar InnoGames.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Dus om nu pp over te dragen moet je mail eigenaar zijn / de mail eigenaar moet die laatste stap zetten?

Hmm, PP jatten zal niet snel meer gebeuren maar transacties zullen lastig geregeld kunnen worden door co-spelers.
 

DeletedUser17472

Guest
Nu nog een emailbevestiging als het e-mail wordt aangepast :)

Super dat dit er al komt, voorkomt al problemen.
 
Bovenaan