Discussie Updates discussietopic

DeletedUser72496

Guest
Pas gedeeld via Skype. Al meteen boze reacties binnen :p
Waar gaan we toch weeral naartoe zeg...
 
Reactiescore
1.367
Wijzigingen aan het Premium Credit Systeem
Vanaf de volgende update zullen we het Beurstegoed systeem deactiveren. Dit betekent dat lopende transacties met de Premium Beurs zullen verloren gaan als je dorp overgenomen wordt.

Om dit te voorkomen raden we je aan niet te handelen met de Premium Beurs als je je dorp riskeert te verliezen.

Vanaf 3 Juli zullen we alle overgebleven beurstegoed verwijderen van het spel. Spelers die nog credits hebben zullen deze tegen die tijd opgebruikt moeten hebben. Nadien is deze permanent verdwenen.


@Duckje
Kun je deze eens uitleggen? Premium beurs weg of hoe gaat het er uit zien?
 

DeletedUser17472

Guest
Gaat de premium uit de game? :eek:

Nee! Premiumbeurs gaat niet weg!
Laat ik dat meteen uit de wereld helpen.

Ik verwacht dat @Duckje hier nog juist op zal reageren, zodat jullie de goede informatie krijgen. Maar nog even geduld hierop, want het zijn drukke tijden atm.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Kun je deze eens uitleggen? Premium beurs weg of hoe gaat het er uit zien?

Ik denk het feit dat PP niet meer naar een dorp komt als je hem overneemt nadat GS verkocht is.

Soms neem je een dorp over en dan komt er nog pp binnen van een pp farmer. Dat gaat stoppen, denk ik. Als ik het zo lees.
 
Reactiescore
746
incorrect. Je krijgt geen krediet meer (als je dorp veroverd werd kreeg je een krediet, en kreeg de nieuwe eigenaar de pp. Het ligt iets complexer dan dat maar dat is het basisidee erachter). Het kredietsysteem verdwijnt morgen, en bestaande kredieten verdwijnen op 3 juli.

Voordat iemand boze reacties begint te geven zonder dat iemand weet waarover het gaat laat ik jullie alvast even weten dat er op dit moment op NL slechts een twintigtal mensen zijn met een dergelijke krediet. Het is dus geen mega-groot probleem dat we de pannen van het dak moeten schreeuwen. (99% van de spelers, inclusief mods, weten niet eens van het bestaan van dit systeem af)
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser73657

Guest
Een dude van mijn school had een bug in het spel om dagelijks 40k pp te maken via dit systeem. Denk dat ze het daarom verwijderen :D
 
Reactiescore
693
Is dit niet nog van oude werelden? Het krediet systeem?
Zoals velen al werelden na elkaar doen, het pp farmen op de beurs is sinds mijn weten al van de werelden van voor in de 50.
Maar toen ik nog speelde in mijn noob jaren (en nu misschien nog ben) kon je pp op de beurs zetten en dan ruilen met een speler die je aanbod aannam.
Zo verkreeg ik mijn allereerste pp. Aangezien deze werelden al heel wat ouder zijn kan ik best geloven dat slechts een stuk of 20 spelers dit maar gebruiken.
Het was net als de gewone markt die je nu kent.
ik bied 1000 hout aan voor 1 pp
ik bied 1000 leem aan voor 1000 ijzer
zoiets


Ofwel heb ik het nog totaal verkeerd en gaat dit over iets anders
 

DeletedUser17472

Guest
Is dit niet nog van oude werelden? Het krediet systeem?
Zoals velen al werelden na elkaar doen, het pp farmen op de beurs is sinds mijn weten al van de werelden van voor in de 50.
Maar toen ik nog speelde in mijn noob jaren (en nu misschien nog ben) kon je pp op de beurs zetten en dan ruilen met een speler die je aanbod aannam.
Zo verkreeg ik mijn allereerste pp. Aangezien deze werelden al heel wat ouder zijn kan ik best geloven dat slechts een stuk of 20 spelers dit maar gebruiken.
Het was net als de gewone markt die je nu kent.
ik bied 1000 hout aan voor 1 pp
ik bied 1000 leem aan voor 1000 ijzer
zoiets


Ofwel heb ik het nog totaal verkeerd en gaat dit over iets anders


Zoals Poo. het heeft uitgelegd lijkt het me oke:

incorrect. Je krijgt geen krediet meer (als je dorp veroverd werd kreeg je een krediet, en kreeg de nieuwe eigenaar de pp. Het ligt iets complexer dan dat maar dat is het basisidee erachter). Het kredietsysteem verdwijnt morgen, en bestaande kredieten verdwijnen op 3 juli.

Voordat iemand boze reacties begint te geven zonder dat iemand weet waarover het gaat laat ik jullie alvast even weten dat er op dit moment op NL slechts een twintigtal mensen zijn met een dergelijke krediet. Het is dus geen mega-groot probleem dat we de pannen van het dak moeten schreeuwen. (99% van de spelers, inclusief mods, weten niet eens van het bestaan van dit systeem af)
 

DeletedUser17472

Guest
Volgens mij alle werelden met een premiumbeurs. Of eigenlijk gewoon alle werelden. Het gaat om een grotere update en die is nooit op 1 wereld.
 
Reactiescore
746
Om het voor eens en altijd uit de wereld te helpen:

Jij hebt een dorp. Jij koopt grondstoffen voor premium, met andere woorden jij verstuurt premium en krijgt grondstoffen.
Nu wordt je dorp geëdeld voordat de grondstoffen aankomen.

Dit gebeurd er nu:
1) De ene partij krijgt zijn premium.
2) De nieuwe eigenaar van het dorp krijgt grondstoffen
3) Jij krijgt een premium krediet ter waarde van het aantal dat je hebt verkocht.

Deze krediet zal nu niet meer bestaan, stap 3 is weggehaald uit het proces. Bestaande krediet wordt verwijderd op 3 juli.

Zoals intussen al duidelijk is weet praktisch niemand, op uitzonderingen na, van het bestaan af van dit systeem en is vrijwel niemand geïmpacteerd door het weghalen ervan.

Hoe weet je of je krediet hebt? Easy. Ga naar je premium beurs. Zie je daar iets staan van krediet, dan heb je het, zie je daar niets dan heb je het niet.
 
Reactiescore
2.489
Changelog Version 8.137

Beste Community,

Het is al weer een tijdje geleden sinds een publieke changelog, dat betekent echter niet dat we niet aan het spel gewerkt hebben. Sinds het begin van dit jaar heeft het ontwikkelingsteam 378 tasks opgelost, daarvan waren 85 bugs die we opgelost hebben in de afgelopen maanden. Dit ging van account gerelateerde problemen spelers die hun account niet kunnen verifiëren, herstarten op een wereld of het veranderen van hun gebruikersnaam tot grote problemen zoals spelers die hun vlaggen niet kunnen terugtrekken, bevelen die in verkeerde volgorde terugkomen of spelers die hun mijlpalen niet krijgen.

We hebben ook hard gewerkt aan verbetering van onze backend infrastructuur. Zo hebben we bijvoorbeeld een nieuw push-notificatiesysteem gebouwd om betrouwbaardere push-notificaties te sturen naar je mobiele toestel en om problemen sneller op te kunnen sporen. We hebben ook gewerkt aan frontend problemen zoals ontbrekende vertalingen of lay-out issues. Last but not least hebben we ook enkele kleinere quality of life verbeteringen toegevoegd op verschullende plekken. Zo is het makkelijker geworden om bepaalde acties te doen, zoals bijvoorbeeld het selecteren van alle dorpen in het troepen aanvraag scherm. We waarschuwen je ook als bepaalde acties in het spel automatische gevolgen hebben; zoals het terugtrekken van troepen als je uit een stam gaat. We hebben ook gewerkt aan manieren om valsspelen in het spel op te sporen en hebben detectiemethoden toegevoegd voor verschillende populaire scripts en bots. We hebben ook onze android App verbeterd door bugs op te lossen, de gebruiksvriendelijkheid te verbeteren en ontbrekende features toe te voegen. en dat terwijl de app over de afgelopen maanden al significant verbeterd was. Zo willen we dat je ook Tribal Wars kan spelen on the go zonder problemen.

Terwijl de meeste kleine veranderingen niet zo zichtbaar zijn heb je vast ook enkele grote veranderingen aan het spel opgemerkt. We hebben onze "Beest Van Zwartberg", "Reizende handelaar" en "spectaculum" event herwerkt. We hebben tevens ook een server merge technologie ontwikkeld waarin spelers van kleinere markten door kunnen spelen op de internationale server in hun eigen taal. Recent hebben we ook een compleet nieuw endgame ontwikkeld. "De Grote Belegering" is al live op Beta live op beta (check it out!) en we kijken uit als jullie het in jullie handen krijgen!

Met Tribal Wars die 15 wordt willen we jullie graag bedanken voor jullie doorlopende ondersteuning. We zouden hier niet staan zonder jullie! Jullie toewijding staat ons toe om hard te blijven werken aan het spel. We kijken uit naar de volgende jaren!

Met vriendelijke groeten,
Het Tribal Wars Team

Het is liefde, niet slechts een spel!


Veranderingen en verbeteringen

Verkennersinfo in de simulator
De simulator geeft nu een overzicht over wat de verkenners zullen zien.

8137_scout.jpg


Dynamische groepsfilter voor grondstoffen
Dynamische groepsfilters zijn nu beschikbaar voor aanwezige grondstoffen alsook voor hun percentage.

8137_filter.jpg


Top Kills Prestatie
We houden nu ook de statistieken bij als ondersteuning. We hebben plaatjes toegevoegd voor verslagen tegenstanders als ondersteuner, aanvaller en verdediger. De 2 laatste werden al bijgehouden maar hadden geen plaatje. Deze badges kan je retroactief verdienen na afloop van een spelwereld maar enkel voor spelwerelden die sluiten na het invoeren van deze prestaties.

top_player_supporter.png
top_player_attacker.png
top_player_defender.png


Binnenkomende aanvallen filteren op spelersnaam
Filteren op spelersnamen in het binnenkomende aanvallen overzicht gebruikt nu auto-complete. Om te filteren op een speler moet je slechts een deel van de naam schrijven. De resultaten worden voor deze gefilterd.

Auto-Complete verbeteringen
We hebben de auto Complete ook verbeterd in andere schermen. Het zou nu overal veel sneller moeten werken.

Berichten sorteren in dorpsinfo scherm
Het dorpsinfo scherm sorteert nu op bericht aanmaakdatum. Oudere, doorgestuurde berichten staan niet meer vanzelf bovenaan.

Dorps info pop-up verbeteringen
De dorpsinfo pop-up op de kaart toont nu ook de toestemming en het muurniveau van dat dorp.

8137_tooltip.jpg


Push Notificaties voor stamopdrachten
Als een stam een nieuwe opdracht krijgt zullen stamleden een push-notificatie ontvangen.

Spelersnamen in berichten
Alle spelersnamen in berichten linken nu ook naar het spelersprofiel.

Vorige contacten
Als een wereld is afgesloten zullen stamleden automatisch toegevoegd worden als vorige contacten. Zo kan je ze makkelijker uitnodigen voor een nieuwe spelwereld.

Rooftochten vervangersrestricties
Vakantievervangers kunnen nu ingesteld worden om niet de rooftochtenfunctie te gebruiken.

Feedback

Dat was het! Al deze wijzigen werden doorgevoerd met versie 8.137.
Als je feedback hebt is deze altijd welkom in het feedbacktopic

Met vriendelijke groeten,

Update naar versie 8.138

Beste Community,

Na de lange changelog eerder deze week willen we jullie ook niet update 8.138 laten ontgaan. Hieronder de belangrijkste wijzigingen:

Wijzigingen en verbeteringen

Gebouwen manager sjabloon
Je kan nu gemakkelijk sjablonen voor de gebouwmanager exporteren en importeren. De optie vind je bij "beheer sjablonen" in de gebouwenmanager.
v8_138_am_exportimport.png


Casual Aanvalsrange
Wanneer je een speler aanvalt buiten je aanvalsratio zal je huidige puntenratio getoond worden in het bericht.

Bugfixes

Dorpsnotitie spoilers
De spoiler tag werkt nu correct in dorpsnotities.

Geblokkeerde Stamleden
Een probleem opgelost waar soms stamoprichters en leiding geen iconen zag voor geblokkeerde spelers.

Feedback

Feedback is natuurlijk altijd welkom in de Feedbackthread

The Tribal Wars Team

2 ietwat grotere changelogs :)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan