Discussie Updates discussietopic

Reactiescore
1.367
L0L

W37 eindigt in 3 dagen, dus wij krijgen m ook niet?
 
Reactiescore
746
L0L

W37 eindigt in 3 dagen, dus wij krijgen m ook niet?

Als ik het goed heb heeft W37 dan enkel de overwinningsvoorwaarden voltooid en gaat in vredesmodus. De awards worden toegekend bij het afsluiten. (dus na de week vredesmodus en bij het manuele afsluiten van de wereld).
Ik vraag het voor de zekerheid echter even na.
 
Reactiescore
1.367
Ja, daarna kunnen we niets meer ingame doen kwa aanvallen
87/90 atm
 
Reactiescore
746
Yup, als ik het correct heb zal je deze award dus pas krijgen wanneer de wereld gearchiveerd wordt (afgesloten).
Ik ben het voor de zekerheid toch even aan het navragen :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76018

Guest
Wat bedoel je met het feit dat ze een apart plekje krijgen?
 

DeletedUser72568

Guest
Mooie update!

Vraag: worden spelers die hun prestaties verborgen houden ook met hun spelersnaam getoond in de ranking of wordt dit dan gewoon "Verborgen door de speler" zoals het nu bij prestaties is?
 

DeletedUser

Guest
Leuke update :)

Vraag: Worden de prestaties 'wereldwinnaar' ook op het AF getoond? Zou misschien een leuke toevoeging zijn mits er interesse voor is..?
 

DeletedUser63648

Guest
Bwah. Ik heb het toch wel in mijn handtekening staan. Zoals de meesten, ook al houden velen het gewoon bij de stamnaam. Ik denk dat die naam op het AF vrij gevoelig is voor inflatie. Zeker als het enkel geld voor nieuwe werelden, terwijl oudere werelden dat niet krijgen.

Wel een top-update, alleen al dat dorpsnotities op kaart zetten is al mega chill : )
 
Reactiescore
746
Mooie update!

Vraag: worden spelers die hun prestaties verborgen houden ook met hun spelersnaam getoond in de ranking of wordt dit dan gewoon "Verborgen door de speler" zoals het nu bij prestaties is?

Net zoals het nu is. :)
Dus 'verborgen door de speler' al kan je deze awards net zoals de mijlpalen niet verbergen van je profiel.

Wat bedoel je met het feit dat ze een apart plekje krijgen?

Ze komen niet tussen de 'normale' awards te staan :)
 
Reactiescore
60
Hiermee wordt dus bedoeld dat wereldwinnaars van alreeds gesloten werelden (jammer genoeg) de prestatie niet zullen krijgen :(

Op zich mooie update, ook leuk dat als je een wereld wint dit op je profiel komt te staan. Wel jammer dat oudere werelden dan niet meetellen, aangezien die eigenlijk ook nog meer waard zijn.
 

DeletedUser65147

Guest
sinds de update heb ik problemen met tw gekregen. Ik kan dingen niet meer zien en het knipperd nu voor me alsof ik in een disco zit
 
Reactiescore
746
sinds de update heb ik problemen met tw gekregen. Ik kan dingen niet meer zien en het knipperd nu voor me alsof ik in een disco zit

'dingen' ? We zullen even zoeken of we flikkerende 'dingen' zien.
Kan je even specifieker zijn, aub? Dan kijken we het na :)

Alsook, heb je cookies en cache gewist? Tot nu toe hebben we nog geen meldingen gekregen van problemen. Vaak (meestal) liggen display problemen aan je cache.
 

DeletedUser65147

Guest
'dingen' ? We zullen even zoeken of we flikkerende 'dingen' zien.
Kan je even specifieker zijn, aub? Dan kijken we het na :)

Alsook, heb je cookies en cache gewist? Tot nu toe hebben we nog geen meldingen gekregen van problemen. Vaak (meestal) liggen display problemen aan je cache.

Ik heb u een privebericht gestuurd met wat er allemaal fout gaat
 

DeletedUser65147

Guest
'dingen' ? We zullen even zoeken of we flikkerende 'dingen' zien.
Kan je even specifieker zijn, aub? Dan kijken we het na :)

Alsook, heb je cookies en cache gewist? Tot nu toe hebben we nog geen meldingen gekregen van problemen. Vaak (meestal) liggen display problemen aan je cache.

Ik heb cache gewist helpt echter helemaal niks
 
Reactiescore
974

Leuk, alleen vrij nutteloos als niet elke award wordt meegerekend in de ranglijst.

"Hoogste scores bereikt in één dag (0:00:00 tot 23:59:59)"

Dat dus niet klopt. Als je de 2de hoogste score haalt en bent al in bezit van de hoogste, komt die er niet op en denkt de rank 2 op die lijst dat die het 2de meeste ODA heeft gehaald in een award op de wereld.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65875

Guest
Net zoals het nu is. :)
Dus 'verborgen door de speler' al kan je deze awards net zoals de mijlpalen niet verbergen van je profiel.

Dit geeft informatie over hoe actief iemand speelt, de ranglijst "In één dag"...

Mensen mogen van mij pochen over hoeveel ze hebben etc, maar ik heb het liefst dat mijn farm inkomsten geheim zijn.

dus kunnen jullie aub regelen dat we zoals bij prestaties dit verborgen kunnen houden?
 
Reactiescore
746
Dit geeft informatie over hoe actief iemand speelt, de ranglijst "In één dag"...

Mensen mogen van mij pochen over hoeveel ze hebben etc, maar ik heb het liefst dat mijn farm inkomsten geheim zijn.

dus kunnen jullie aub regelen dat we zoals bij prestaties dit verborgen kunnen houden?

Voel je vrij er een idee over in te dienen.
 

DeletedUser72576

Guest
Wanneer worden die ranglijsten geüpdatet? Mijn oude record bij grootmacht was 22, en die staat nog in de ranglijst, terwijl ik gister grootmacht had met 38 dorpen.
 

DeletedUser65875

Guest
Voel je vrij er een idee over in te dienen.

Hetzelfde als bij awards.

  • Profiel
    • Prestaties
      [Checkbox] Publiceer mijn prestaties
    • *NEW* Mijlpalen*
      [Checkbox] Publiceer mijn mijlpalen

*Hier kan je dan je 5 mijlpalen zien in een overzicht. Zo kan je makkelijk kijken wanneer je 'beste' dag was e.d.
 
Bovenaan