Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik kan dit onmogelijk een goede update dit keer noemen omdat mijn wens mede bevestigd door een overweldigende steun vanuit de community niet in de update zit en blijkbaar ook geen prioriteit heeft bij de makers van dit spel.
Hi, Als je een stammenbonus aanzet kun je deze daarna niet meer verlengen en moet je wachten totdat die helemaal is afgelopen voordat je hem kan verlengen. Ik zou dit graag verlengbaar willen zien net als met items uit je inventaris.
opzich wel goeie update ben wel tevreden ermee kan niet wachten totdat de devolper eens een keer een goeie bak koffie zet en werk maakt van onze mooie en goeie stambonusverlenger
is kijken als het straks live is maar dit kan wel is één van de grootste updates in een tijdje zijn.
ben benieuwd of dit automatische handelsroutes eindelijk bruikbaar gaat maken.
Wat is het punt van groepen gebruiken als hij inplaats van de groep vervolgens per dorp in die groep een regel gaat lopen aanmaken en je nog steeds met een limiet van 50 zit?
Dit blijft een zinloze functie nu.