Updates discussietopic

Reactiescore
398
Beetje salty dat jullie tag Discord bot niet meer werkt dus?

Lijkt me dat deze update handig was voor een fair playing field
Het is maar hoever je wilt gaan voor 'fairheid'. De casual speler ga je toch nooit genoeg kunnen helpen als dat zelfs de intentie al was. Dit soort updates maakt de spelers die er nog echt elke wereld zijn (of iig vrijwel elke) nou niet bepaald gemotiveerder. Tuurlijk het is een klein iets maar het is simpelweg een quality of life ding.

Maar zoals Tom zegt, debiele updates volgen elkaar t laatste jaar constant op helaas.

Reactiescore
1.372
Beetje salty dat jullie tag Discord bot niet meer werkt dus?

Misschien moeten jullie eens goed nadenken wie voor jullie het geld in het laatje brengt. Veel ervaren spelers wie uiteindelijk ook de endgame spelen en het geld erin gooien vinden tw steeds minder leuk worden door dit soort dingen.

Denk waarschijnlijk ook de mensen die al die mooie hulpjes uitvinden om het spel wat leuker te maken ipv een 24/7 online te moeten zijn.
Ach ja waarom zou het hier anders zijn dan ergens anders.
Vriendjes van klagen bij bepaalde mensen en daar wordt vaak naar geluisterd en hoppa dingen worden veranderd.
Vooral zo doorgaan misschien dat het spel dan binnen no time naar de klote is en niemand die het nog wil spelen die er geld in gooien.

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
1.133
Dit is gewoon een prima update joh :)

Goede keuze om niet alle meldingen volledig weg te doen (want dat zou rampzalig zijn) maar toch voldoende bij te sturen zodat de meldingen niet misbruikt worden om grote voordelen te behalen. Volledig in lijn met hoe er al jaren lang naar gekeken wordt, deze methode is namelijk gewoon een vernieuwde versie van de oude id tagger die ooit weg gehaald is omdat het niet de bedoeling was om inc te kunnen taggen zonder effectief online te zijn.

Nee de opeenstapeling van updates die het spel voor de ervaren speler steeds minder leuk maken. Zo’n tag bot is enkel handig endgame en zoals w85 hebben beide end game stammen zo’n bot. Nee de stam kleine boefje zusterstam heeft er geen nee, maar die weten amper wat taggen is, dus veel meerwaarden heeft het niet.
Voor zo ver ik kon zien had Melt dit niet hoor... En hoezo zou het enkel end game werken :rolleyes:

Reactiescore
951
En waarom is er dan nog steeds geen aanpassing gebracht aan T-timen verdedigend? :)

Enige in game aanvallende advantage die er blijft bovenuit steken tov het verdedigende aspect... :)

Reactiescore
5.120
Dit is gewoon een prima update joh :)

Goede keuze om niet alle meldingen volledig weg te doen (want dat zou rampzalig zijn) maar toch voldoende bij te sturen zodat de meldingen niet misbruikt worden om grote voordelen te behalen. Volledig in lijn met hoe er al jaren lang naar gekeken wordt, deze methode is namelijk gewoon een vernieuwde versie van de oude id tagger die ooit weg gehaald is omdat het niet de bedoeling was om inc te kunnen taggen zonder effectief online te zijn.

Voor zo ver ik kon zien had Melt dit niet hoor... En hoezo zou het enkel end game werken :rolleyes:
Martijn maakte ooit volgens mij de eerste en die speelt gewoon in Melt, dus lijkt mij van wel :)
Zeg nergens dat het enkel endgame werkt, ik zeg dat het enkel endgame écht handig is.

Wat maakt het nu uit dat we via discord makkelijk kunnen zien wie en in welke mate die aangevallen wordt en hiermee te kunnen anticiperen. Het zorgt ervoor dat je op bepaalde momenten zoals snachts, niet continu online hoeft te zijn, het maakte het spel dus een stukje dragelijker. Zou juist gestimuleerd moeten worden, aangezien dit in mijn ogen het spel goed doet.

Wat je zegt klopt wel ja, het ligt volledig in lijn met alles wat TW dragelijk maakte compleet met de grond gelijk te maken voor een gelijk speelveld waarbij vooral nieuwere spelers beschermd worden. Als TW verwacht dat deze nieuwe spelers nog blijven hangen, kan ik TW best die illusie ontnemen.

Warre

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
1.133
Martijn maakte ooit volgens mij de eerste en die speelt gewoon in Melt, dus lijkt mij van wel :)
Zoals ik zeg, hij was niet aangesloten op de Melt discord voor zo ver ik kon zien. Martijn heb ik, al een geluk, ook amper tot niet gezien daar ;)

Zeg nergens dat het enkel endgame werkt, ik zeg dat het enkel endgame écht handig is.
Ik bedoelde ook dat het niet enkel endgame handig is, ik zou zelfs zeggen dat het effect net veel groter is begin game.

Wat maakt het nu uit dat we via discord makkelijk kunnen zien wie en in welke mate die aangevallen wordt en hiermee te kunnen anticiperen. Het zorgt ervoor dat je op bepaalde momenten zoals snachts, niet continu online hoeft te zijn, het maakte het spel dus een stukje dragelijker. Zou juist gestimuleerd moeten worden, aangezien dit in mijn ogen het spel goed doet.
Als ik het goed begrijp is dit nog steeds mogelijk (de meldingen van inc in discord)? En daar zal inno zeker niet tegen zijn, je kan zelfs ingame zien wie inc krijgt en hoe veel en zelfs op welke dorpen!

De update gaat enkel in tegen scripts/discord bots die een stap verder gaan en ook gebruikt worden om te taggen en een compleet beeld te geven van de incs die er komen op een acc zonder dat er iemand van dat acc online moet zijn.

Reactiescore
370
Alleen maar goed voor de EOS baaskes dit

Reactiescore
20
pfff hoever wil je gaan... Wat krijgen we hierna? Scripts die vanaf een server kunnen bediend worden en hun functionaliteit aangepast op basis van een simpele input, zodat de maker van een script zichzelf voordelen kan toeeigenen?

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.406
goede update eens

Reactiescore
951
pfff hoever wil je gaan... Wat krijgen we hierna? Scripts die vanaf een server kunnen bediend worden en hun functionaliteit aangepast op basis van een simpele input, zodat de maker van een script zichzelf voordelen kan toeeigenen?
ik heb al jaren gratis PA en AM hoor dankzij @ixfuryanix zen scriptjes

Reactiescore
951
Bovenaan