Sommigen vinden stelen makkelijker helaas.Zeker nu de waarde van premiumpunten verkracht is, wie steelt er tegenwoordig nog premiumpunten. Ze liggen toch voor het grijpen.
Ja, maar zodra je dus op mail van een ander speelt kan je vrijwel niets. Ik speel zelf nooit op mijn eigen accounts bijv. zo zijn er nog tientallen die gewoon van account naar account hoppen om leuke werelden (voor zover die er nog zijn) te spelen.Ik snap het probleem niet, je kan meerdere accounts per mail hebben
Je kunt maar 1 account hebben per mailadres, voor meerdere accounts heb je dus meerdere e-mailadressen nodig.Ik snap het probleem niet, je kan meerdere accounts per mail hebben
Je kunt maar 1 account hebben per mailadres, voor meerdere accounts heb je dus meerdere e-mailadressen nodig.
Ik snap de functie van de meerdere edelmannen niet goed.
Ik snap het probleem niet, je kan meerdere accounts per mail hebben
Je kunt maar 1 account hebben per mailadres, voor meerdere accounts heb je dus meerdere e-mailadressen nodig.
Met hotmail ook volgens mijGewoon in je email-adres tussen twee letters een "." (<= punt) zetten en dat werkt, mails komen ook in je inbox terecht. Ik heb zo'n 10 accounts op dezelfde mail staan geloof ik.
Werk zo met gmail, idk of dat met andere mails ook werkt.
Gewoon in je email-adres tussen twee letters een "." (<= punt) zetten en dat werkt, mails komen ook in je inbox terecht. Ik heb zo'n 10 accounts op dezelfde mail staan geloof ik.
Werk zo met gmail, idk of dat met andere mails ook werkt.
Ja, maar zodra je dus op mail van een ander speelt kan je vrijwel niets. Ik speel zelf nooit op mijn eigen accounts bijv. zo zijn er nog tientallen die gewoon van account naar account hoppen om leuke werelden (voor zover die er nog zijn) te spelen.
Hier ben ik het mee eens. Elke keer je (onwetend) naar die pagina gaat krijgt de eigenaar een mail er van... dat moet toch anders beter kunnen.Een ander probleem is dat het systeem meteen in werking treed zodra je de overdragen pagina al bezoekt. open die pagina en de email-houder heeft meteen een spammailtje in zijn inbox.
Update naar versie 8.182
Beste Community,
Onze update naar versie 8.182 zal op dinsdag geïnstalleerd worden en bevat het volgende:
Wijzigingen en verbeteringen
Dynamische groepen
Er is een nieuwe filter toegevoegd in de dynamische groepen die je toestaat te filteren op basis van bevolking.
Farm Assistent
Paginanummers zijn bovenaan toegevoegd op de pagina.
De muiscursus hoveren over een bericht zal nu een het bericht laten zien in een preview-scherm.
Muur
Er is een beschrijving toegevoegd voor de muur.
Mijlpalen
De optie om mijlpalen te verbergen voor gesloten werelden is nu toegevoegd.
Ranglijsten
"Grondstoffen geroofd in 1 dag" is nu toegevoegd aan de "in één dag" ranglijst.
Inventaris
De inventaris bevat nu specifieke groepen om makkelijker te sorteren.
Bugs en fixes
- Een bug verholpen in de simulator die eenheden toonde zelfs als alle verkenners overleden.
- Een bug opgelost in het rooftochten scherm die het scherm veroorzaakte te verspringen als een knop werd aandrukt.
Feedback
Feedback mag altijd hier: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/updates-discussietopic.174692/page-66
Jouw
Tribal Wars Team