Discussie Updates discussietopic

Reactiescore
746
Werd wel gekickt met de boodschap dat er een update was.
Weet je het tijdstip toevallig? Dan moet ik dat even laten controleren op andere fouten, want er was wel degelijk geen update. (die boodschap wordt soms ook getoond als bepaalde services onbereikbaar zijn)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Weet je het tijdstip toevallig? Dan moet ik dat even laten controleren op andere fouten, want er was wel degelijk geen update. (die boodschap wordt soms ook getoond als bepaalde services onbereikbaar zijn)

11:39/11:40 daar ongeveer
 
Reactiescore
111
Check dan gelijk die 10x dat TW dinsdag niet bereikbaar was...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Miserie staat ingepland op dinsdag dus daarmee ga je moeten leren leven ;)

Maar het is tegenwoordig eerder 2-daags dat server wel één of andere fout verzint waardoor je niet kan inloggen
 
Reactiescore
746
Laatst bewerkt:

DeletedUser71298

Guest
Het troepen aanvragen is nu wel erg vervelend geworden.
Eerst het dorp zoeken, dan selecteren, dan weer helemaal naar boven scrollen, aanvragen klikken.
Oude manier vond ik toch stukken fijner en vooral sneller
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zeg, kan zo'n melding over een forumupdate wegklikbaar gemaakt worden? Ik heb hem nu zo'n 5 keer gelezen en ik weet echt wel wat er staat :rolleyes:
 
Reactiescore
19
lekker op tijd die melding van dat ip6
ik had al in paniek een bericht naar een bevriende game mod gestuurt omdat ik dacht dat ik was gehackt..
 

DeletedUser17472

Guest
Er zijn wekelijks kleinere updates. Die worden ook niet gemeld. Nu is dit toevallig een keer net al zichtbaar voor de spelers voordat het gemeld wordt. Ik vind het van een mug een olifant maken, sorry. Het heeft geen invloed op het spel, dus dat dit nu pas gemeld wordt, zie ik geen kwaad in.
Ik heb hier zelf ook vragen over gekregen via skype, maar die persoon deed niet zo moeilijk en raakte zeker niet in paniek.
 
Bovenaan