Discussie Updates discussietopic

DeletedUser61134

Guest
Ik ben tegen alle inventaris items, er zijn er veel teveel in omloop en het blijvend aanhouden van events + zaken zoals dit zorgen dat de inventaris goed gebruiken een belangrijke (binnenkort mogelijks de belangrijkste) tactiek wordt. Een aantal voorbeelden:

- Je krijgt 3 edels binnen dus besluit niet te snipen zodat je kan backtimen. Aanvaller had edelbooster, weg dorp
- Je aantal troepen doet er niet meer toe, je kan elke eenheid tot 25% extra gevechtskracht geven
- Gratis edels pakketten munten etc is sws een belachelijk iets
- ...

Goed ik heb geen zin om er meer te zoeken / op te sommen. Mijn punt is dat de inventaris items in plaats van een 'leuke' toevoeging aan het spel aan het evolueren zijn naar één van de hoofdzaken van het spel. En dat is waar ik tegen ben, of dat nu met pp is of niet. Mijn vorige opmerking was daarop natuurlijk niet echt geformuleerd, maar met de gang van zaken is het wel zeer goed mogelijk dat we dit in een van de volgende update-topics zien waarheid worden.

Gewoon 400% aan GS pakketten sparen, -56% op de muntkosten met de -10% en vlaggenbooster. En dat in een opslagdorp met extra opslag boosten met handelsinventaris dingetje.
Dan nog de PP van farmen op andere werelden besteden om je GS in balans te houden.

Je kan 300 edels maken in 48 uur.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Lekker, twtotal werkt niet meer na die skere hoofdpagina update. Kan de verantwoordelijke prutser dit ook weer terugdraaien svp?
 
Reactiescore
746
Lekker, twtotal werkt niet meer na die skere hoofdpagina update. Kan de verantwoordelijke prutser dit ook weer terugdraaien svp?
twtotal is niet van InnoGames en kunnen we dus ook onmogelijk rekening mee houden. Fouten op hun site moet je de sitebeheerder voor contacteren.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Had sympathiek geweest als er op zijn minst een alternatief kwam na het 'kapotmaken' van de tw.total... En een beetje minder 'doofpot' had ook gemogen. Er werd melding van gemaakt op het speedforum, waar er sommige mods aanwezig zijn en meelezen. Toch komt er geen reactie en moesten we zelf prive mods aanspreken. Als we daarna wat we te weten kwamen op het AF gooien kunnen de mods wel die post liken. Communicatie naar spelers kan toch beter, zeker als jullie op de hoogte zijn van de problemen.

De sitebeheerder is trouwens niet echt bereikbaar dus misschien kan er effectief naar een oplossing gezocht worden? Kan je zulke sites niet namaken/overnemen. Een speedranglijst zoals TW.total die deel is van tribalwars zelf zou nog geen slechte update zijn. In plaats van steeds maar grafische updates te doen dus de functionaliteit niet bevorderen.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Die beheerder reageert niet meer.

Maar voor de onnodige update werkte alles prima en wij zijn ook nog eens het enige land met deze update. Dus kan beter teruggedraaid worden
 
Reactiescore
976
Na persoonlijk met hen in gesprek gegaan te zijn, zien Poo en Duckje de ernst van de situatie in. Ze zullen daarom ter compensatie - en geheel vrijwillig want zij moeten dit niet doen (!) - een gelijkaardig alternatief op het forum uitwerken. De reeds gedane speeds zullen handmatig in een mooi tabelletje gegoten worden en deze zal door hen persoonlijk een dagelijkse update krijgen. Ze hebben wel even tijd nodig om alles op te zetten. Wat hebben we het toch getroffen met zo'n toegewijd CM.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.490
We bekijken de opties :)
 

DeletedUser78035

Guest
We bekijken de opties :)
Prutsers.
Twtotal nabouwen zou in principe niet langer dan een paar dagen mogen duren.
En al zeker niet als je al heel lang CM bent van een spel die voornamelijk dezelfde programmeertalen gebruikt.
Ik ben benieuwd wat jullie gaan uitrollen.

Toch wel lachen dat jullie met zo'n updates komen (ook de developers van Innogames). Ik denk dat jullie wel de slechtste developers hebben van alle gamehuizen in de wereld.
Zo'n budget en dan nog zo'n beschamende content/updates, doe zo verder jongens!

Zonder die microtransactions waren jullie al lang failliet.
 

DeletedUser17472

Guest
Prutsers.
Twtotal nabouwen zou in principe niet langer dan een paar dagen mogen duren.
En al zeker niet als je al heel lang CM bent van een spel die voornamelijk dezelfde programmeertalen gebruikt.
Ik ben benieuwd wat jullie gaan uitrollen.

Toch wel lachen dat jullie met zo'n updates komen (ook de developers van Innogames). Ik denk dat jullie wel de slechtste developers hebben van alle gamehuizen in de wereld.
Zo'n budget en dan nog zo'n beschamende content/updates, doe zo verder jongens!

Zonder die microtransactions waren jullie al lang failliet.
Sorry hoor.. maar kun jij kijken in de tijd van anderen? Ik zou zeggen, als jij het in een paar dagen kunt, ga je gang. En anders zul je geduld moeten hebben totdat anderen het voor je doen.

Sorry dat ik zo boos reageer, maar in plaats van dat je foetert op de maker van tw total, dat hij zijn programma niet up to date houdt, verwacht je van anderen dat zij het wel even na zullen bouwen. Er is meer op de wereld dan tw.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
746
Prutsers.
Twtotal nabouwen zou in principe niet langer dan een paar dagen mogen duren.
En al zeker niet als je al heel lang CM bent van een spel die voornamelijk dezelfde programmeertalen gebruikt.
Ik ben benieuwd wat jullie gaan uitrollen.

Toch wel lachen dat jullie met zo'n updates komen (ook de developers van Innogames). Ik denk dat jullie wel de slechtste developers hebben van alle gamehuizen in de wereld.
Zo'n budget en dan nog zo'n beschamende content/updates, doe zo verder jongens!

Zonder die microtransactions waren jullie al lang failliet.

Om hier even op in te gaan en om je te wijzen op de belachelijke vorm van je post:

1) TWTotal nabouwen is in de eerste plaats niet wettelijk toegelaten. Misschien even naar de site gaan en zie je onderin een copyright staan. Wat dus wilt zeggen dat als we komen met een andere optie/alternatief we het moeten vernieuwen/veranderen. Met andere woorden, de opties moeten afgewogen worden. Argument ongeldig.

2) Wij zijn CM's. Geen programmeurs. Naast het CM-werk hebben wij voltijdse jobs en/of school en een familie + vrienden die ook aandacht vraagt. Argument ongeldig.

3) Ja ze gebruiken dezelfde programmeertalen, maar dezelfde programmeertaal wilt niet zeggen dat alles zo even geschreven is. Een project als dit neemt al Gemakkelijk 1000-1500 lijnen code in, hierna moet de server opgesteld worden om het verkeer aan te kunnen, de domeinnaam moet ingesteld worden, DNS configs moeten gemaakt worden, https certificaat moet aangevraagd worden, apache server moet worden ingesteld. Daar ken jij natuurlijk niet veel van want dan had je dergelijke opmerking niet gemaakt. Hiernaast moet het hele platform debugged worden op beveiligingsproblemen, en zelfs gewoon foutieve code. Tip: Niet gedaan in 'een paar dagen', vooral niet als je andere bezigheden hebt, net zoals jijzelf genieten wij van onze vrije tijd na school en/of werk. argument ongeldig

4) TWTotal is geen project van innogames, is het nooit geweest. Wij kunnen onmogelijk rekening houden met projecten naast de eigen development. Je ziet IKEA ook geen rekening houden met de website van KBC, die van de voetbalbond geen rekening houden met die van je lokale voetbalclubje. Je argument slaat kant noch wal, dus nogmaals... Argument ongeldig.

5) Het budget dat InnoGames ter beschikking stelt heeft compleet niets te maken met de werking van TWTotal. Hoe je deze link legt is me vrij onduidelijk. Ik zal hier dus niet ongeldig zetten, want het houdt gewoon geen steek. Je feedback over voorbije updates is echter genoteerd en doorgegeven. (los van twtotal dus?)

6) Gezien het zo weinig tijd kost, en je al enige jaren TW speelt die in eenzelfde programmeertaal is geschreven als TWTotal kan je natuurlijk zelf even een twtotal opstellen en het delen met de community. Toch? Want die logica trek je nu door naar ons. Ik verwacht een resultaat tegen woensdag? Of naja... ik zal het er weer bijzetten: Agument ongeldig.

7) Je feedback over de nieuwe homepage wordt in rekening gehouden. Bedankt.

8) Het staat je altijd vrij een idee in te dienen voor een betere update. Als hij genoeg stemmen haalt wordt het misschien ingevoerd ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Klein vraagje: Wat doet TWtotal eigenlijk exact? :x Heb het nooit gebruikt...

EDIT: Oh het is iets voor speed ranglijsten.. Dat verklaard waarom ik het nog nooit gebruikt heb. De website bestaat nog ? Wat werkt er dan juist niet ?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Klein vraagje: Wat doet TWtotal eigenlijk exact? :x Heb het nooit gebruikt...

EDIT: Oh het is iets voor speed ranglijsten.. Dat verklaard waarom ik het nog nooit gebruikt heb. De website bestaat nog ? Wat werkt er dan juist niet ?

Tis een soort TW-stats voor speeders, word zeer veel gebruikt over verschillende servers heen. En sinds de tribalwars pagina die nieuwe lay-out heeft update het niet meer. Dus voorlopig is de pagina 'bevroren' en komen de nieuwe stats er niet meer bij. Op andere servers werkt die wel nog voor zolang de hoofdpagina niet geupdate wordt.
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus het is voor de mensen van TWtotal slechts een kwestie van bij het data ophalen de manier van ophalen overeen te stemmen met de huidige. Dat lijkt me niet zo veel werk voor hen ? Zijn ze echt op geen enkele manier de bereiken dan ? De website staat er nog steeds, iemand die echt niet meer te bereiken is zou die toch offline halen ?
 
Reactiescore
746
Dus het is voor de mensen van TWtotal slechts een kwestie van bij het data ophalen de manier van ophalen overeen te stemmen met de huidige. Dat lijkt me niet zo veel werk voor hen ? Zijn ze echt op geen enkele manier de bereiken dan ? De website staat er nog steeds, iemand die echt niet meer te bereiken is zou die toch offline halen ?

Er is 2 tal weken terug een mail verstuurd, geen resultaat.
Daarom werken we atm met enige speeders samen voor een oplossing, zou niet meer al te lang op zich mogen laten wachten :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Ah goed. Ik wou de technische kant even bekijken. Maar dat lijkt me toch een iets te groot werkje om even aan te beginnen hehe.
Die ene is een paar 0'en vergeten achter zijn aantal dagen denk ik :x

Haalt de info hier op ?
https://www.tribalwars.nl/page/speed/rounds/past

Eigenlijk is deze TW pagina toch al een goed begin, je kan de ranglijsten raadplegen, net zoals bij TWtotal. Enige wat er eigenlijk echt belangrijk is dat er bij komt is een ranglijst genomen overal alle speeds heen ? Of mis ik dingen ?

Ik ken er niks van he :D Maar als het op te lossen valt met een script / website die info haalt van die pagina hierboven en daarmee een ranglijst maakt (ladder) dan wil ik er miss wel eens naar kijken. Maar zo uitgebreid als TWtotal heb ik de tijd niet voor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
746
Update 8.72

Beste spelers,

Onze nieuwste update naar versie 8.72 zal op Dinsdag 7 februari gelanceerd worden tussen 11 en 12 uur;
Deze update bevat enige kleine bugfixes en een paar verbeteringen.

Verbeteringen
Delen van persoonlijke stats met je stam
Spelers die willen solliciteren voor een stam kunnen nu hun statistieken delen met de recruiter van de stam waarvoor ze solliciteren.
Applicants can now share their statistics with the recruiter of a tribe they are applying for.

v872_application.jpg

v872_recruiter.jpg

Het versturen van berichten naar mensen die je blokkeren
Het spel zal je nu een errorbericht weergeven wanneer je een chatbericht probeert te versturen naar een speler die je heeft geblokkeerd.

Bugfixes
Het delen van stamfora tijdens pre-reg
Het is nu weer mogelijk om stamfora te delen met andere stammen wanneer de wereld in pre-registratie is.

Rapportjesoverzicht layout
We hebben een probleem verholpen dat de layout van de berichten kapot maakte.


We hopen dat jullie de update leuk vinden, laat ons zeker weten wat jullie ervan vinden in het feedbacktopic!

Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars.nl Team
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Niets mis mee lijkt me.

Feedback op inlogbonus systeem:

Wat is er mis met opslagpakketten van 1-2-3-4-5 % , nu is er op 9 dagen tijd voor 38% aan opslagplaats grondstoffen te krijgen door gewoon in te loggen. STOP MET HET SPEL KAPOT TE MAKEN.
PLEASE :( :( :(
 
Bovenaan