Discussie Updates discussietopic

Reactiescore
60
Ik denk dat ze bij die toevoeging de speedwerelden even over het hoofd hebben gezien :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nou zowel mijn laatste reactie over de simulator die nu minde rhandig is om het huidige dorp in te vullen, en de belachelijke update waardoor je nu op een speedwereld moet een email aanvragen om te mogen herstarten zijn niet echt gebruiksvriendelijk voor de speedwereld.
 
Reactiescore
60
Reactiescore
746
Daar ben ik ook benieuwd naar. Handel is op oudere werelden minimaal, het zou goed kunnen dat dit er wat nieuw leven in blaast. Anderzijds is iedereen op oudere werelden vrij gesteld op elke grondstof die ze hebben, en zal men meer geneigd zijn om te balancen van eigen grondstoffen? (dat zijn mijn bedenkingen)
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat klinkt idd leuk voor later in het spel, maar kan je aanbiedingen ook massaal aannemen ? Anders is het wel leuk voor de plaatser, maar ocharme de persoon die aanneemt xd

Ps: is dit geen ideale moment om voor AM leveringen de max van 50 te verhogen / weg te halen, daar zou je late game pas iets aan hebben ^^
 

DeletedUser858

Guest
Als je nu op de kaart kijkt, is je huidige dorp extra gemarkeerd met twee witte dingen. Los van het feit dat ik denk dat het lelijk is, is het design ook niet ideaal (niet mooi, onrustig, etc.) als je je dorpen markeert:

zrdDbeP.png


Wellicht een idee om bij de spelinstellingen in te kunnen stellen of je de nieuwe markering wel/niet wilt?
 

DeletedUser72568

Guest
Je kan de oude kaart gebruiken, dan heb je er geen last van. :) (ik vind die nieuwe kaart lelijk)
Klassieke kaart afbeeldingen: Klassieke dorp en landschap afbeeldingen op de kaart.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De vorige icoontjes, rapporten PM's en stammenforum lichten enkel op bij meldingen en zijn anders zo maar op de achtergrond. Daardoor springen de nieuwe icoontjes er nog al uit, zeker die van de kaart dat me elke keer maar weer denken dat ik meldingen moet bekijken... Hopelijk went het snel genoeg... Maar het blijft een vreemd feit dat je nu met heldere en minder heldere icoontjes zit in die balk.
 

DeletedUser77014

Guest
De vorige icoontjes, rapporten PM's en stammenforum lichten enkel op bij meldingen en zijn anders zo maar op de achtergrond. Daardoor springen de nieuwe icoontjes er nog al uit, zeker die van de kaart dat me elke keer maar weer denken dat ik meldingen moet bekijken... Hopelijk went het snel genoeg... Maar het blijft een vreemd feit dat je nu met heldere en minder heldere icoontjes zit in die balk.
+1 !!
 

DeletedUser6918

Guest
Ik beeld me dat alleszins niet in. Voor de vorige update was de beurs grootte van het hout zelf meer dan 500.000

Sxkr2yR.png


5OMXEaM.png

LW9Ea
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Ik neem aan dat die dagelijkse inlogbonus niet voor w50 en classic werelden gaat gelden?
 
Reactiescore
1.094
Juist ja had dat niet zo begrepen, maar top danku.
 
Bovenaan