Discussie Updates discussietopic

Reactiescore
746
Meningen?

Update 8.53

Beste spelers,

Onze allernieuwste update naar versie 8.53 zal geinstalleerd worden op dinsdag 30 augustus tussen 11 en 12 uur.

Deze update bevat verscheidene kleine verbeteringen aangaande verschillende gameplay aspecten. Zoals gewoonlijk zullen de werelden tijdelijk onbereikbaar zijn gedurende de update.
Vanuit het Tribal Wars.nl Team delen we ook graag mee dat deze update verschillende ideeën vanuit onze community bevat!

We horen graag jullie feedback over de update in het feedbacktopic!

Nieuw 'kleine aanval' -icoon
We hebben een nieuw icoon voor kleine aanvallen ingevoerd; een groene bijl:
attack_medium-green.png
. Dit zou jullie beter moeten helpen om aanvallen te onderscheiden.

Toegang tot het verborgen forum
Zoals vermeld in de tooltip zal het recht om verborgen fora te zien nu ook automatisch toegang verlenen aan de fora voor vertrouwde leden. Dit was voorheen niet het geval.

Sjablonen in de simulator
(Idee vanuit TW.NL: Oorspronkelijk idee & recent gebumped . Bedankt voor jullie idee!)

De simulator laat nu toe om sjablonen te gebruiken. De dropdown zal enkel beschikbaar zijn als er een sjabloon ingesteld is.

simulator_template.png

Verbeterde opslagplaats notificaties

We hebben de timing op de 'opslagplaats vol'-notificaties verbeterd om hen nuttiger te maken. Denk eraan dat deze notificatie kan ge(de)activeerd worden in je instellingen.

Dynamische handelaren groepen
(Idee vanuit TW.NL: Oorspronkelijk idee. Bedankt voor je idee! Dit idee werd in twee stukken ingevoerd, het eerste ervan in een vorige update)
Je kan nu een dynamische groep aanmaken gebaseerd op het aantal (totale aantal of percentage) beschikbare handelaren.



Laat ons weten wat je vindt van het idee in het feedbacktopic!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
 
Reactiescore
660
Yup, goede update.
 
Reactiescore
7
Toegang tot het verborgen forum
Zoals vermeld in de tooltip zal het recht om verborgen fora te zien nu ook automatisch toegang verlenen aan de fora voor vertrouwde leden. Dit was voorheen niet het geval.

Schijnbaar verzonnen door iemand die nog nooit deel van een stamleiding heeft uitgemaakt??
Ik vind dit een zeer domme verandering.

Het verborgen forum word vrijwel altijd door de stamleiding gebruikt om te kunnen communiceren over de stam = stambeleid/stamacties/etc.
De optie "vertrouwde leden" wordt meestal gebruikt om een beperkt aantal stamleden - al dan niet tijdelijk - toegang tot een soort "midden forum" te geven waar zij mee kunnen discussiëren over bijv een te plannen stamactie, maar die nog niet voor de hele stam bedoelt is.
Maar.......de stamleden die de "vertrouwde leden" status hebben, maken nooit automatisch deel uit van de stamleiding, dus hebben in mijn ogen niks te zoeken op het verborgen forum waar normaal gesproken alleen de stamleiding toegang toe heeft.

En zo zijn er nog een paar redenen waarbij ingame van de optie "vertrouwde leden" gebruikt gemaakt word op een stamforum, naast het "verborgen forum" voor de stamleiding en het "gewone" forum voor een hele stam.

Vandaar dat ik dit een zeer domme verandering vind want je beperkt een stamleiding behoorlijk in hun ingame communicatie mogelijkheden.
 
Reactiescore
1.140
Ondanks dat ik het gedeeltelijk met je eens bent wat het beperkt idd de mogelijkheden en ik heb deze aanpassing liever ook niet.
Echter is het niet zo dat als je het vertrouwde leden forum kunt bekijken je ook het verborgen forum kunt zien maar als je het verborgen forum kunt zien kun je automatisch ook het vertrouwde leden forum bekijken.
Echter zijn er wel situaties waarin je deze forums los van elkaar wilt kunnen gebruiken bijvoorbeeld met bg gedeelde fora en dan kun je hier nu niet meer gebruik van maken.
 
Reactiescore
746
Uh, ik denk dat je het verkeerd begrijpt?
'Vertrouwde leden' geeft GEEN toegang tot verborgen fora (leidingsfora), toegang tot verborgen fora (leidingsfora) geeft WEL toegang tot vertrouwde fora.
Ik ga ervan uit dat de degenen die toegang hebben tot de leidersfora bij jullie ook toegang hebben tot de vertrouwde fora?

Het kan dat ik jullie verkeerd begrijp, maar ik vermoed dat jullie de twee omgewisseld hebben (wat inderdaad geen vooruitgang zou zijn)
 
Reactiescore
1.140
Ik zeg het precies zoals jij het zegt.
Echter is het niet altijd het geval dat iedereen die toegang heeft tot het verborgen fora ook toegang heeft tot het vertrouwde fora uiteraard als je puur naar de naam van de fora's kijkt zou dit wel logisch zijn maar zo worden ze nou eenmaal niet altijd gebruikt.
Ook is het zo dat juist omdat de naam van de fora's puur de naam was en ze verder gewoon het zelfde functioneerde eerst sommige stammen het vertrouwde fora als leiders fora hebben gebruikt en het verborgen fora als vertrouwleden. Wat voor de wat minder oplettende leider tot wat pijnlijke situaties gaat kunnen leiden als deze update nu plots ingevoerd word.
 
Reactiescore
604
Ik erger me aan het groene aanvals icoontje ipv het grijze...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Die simuator update is goed maar de knop 'dit dorp invullen' had gewoon apart mogen blijven bestaan. Vind die extra klik echt irritant (ivm gebruik op speedwerelden)
 
Reactiescore
126
Die simuator update is goed maar de knop 'dit dorp invullen' had gewoon apart mogen blijven bestaan. Vind die extra klik echt irritant (ivm gebruik op speedwerelden)
Ik vind die op gewone werelden al irritant hoor, moet ik een extra keer met men muis mikken
 
Reactiescore
746
Ik kreeg net van iemand te horen 'beste update in tijden'. Zijn jullie het daarmee eens?
Update 8.54

Beste spelers,

Onze allernieuwste update naar versie 8.54 zal doorgevoerd worden op dinsdag 6 september tussen 11 en 12 uur.

De update bevat meerdere kleine verbeteringen met betrekking to gameplay. Zoals gewoonlijk zullen de werelden tijdelijk onbereikbaar zijn gedurende de update.

We horen graag jouw feedback in dit topic!

Bijkomende bevestiging voor herstarts
Om te herstarten zullen spelers nu een bevestigingscode nodig hebben die hen wordt opgestuurd via mail.


Minimum aantal scouts bijgewerkt
Onze scoutsystemen hadden een minimum aantal van 4 scouts nodig om een niet verdedigd dorp zonder enig verlies te scouten (op sommige werelden). Deze limiet is nu weggehaald, de farm assistent en simulator zijn ook aangepast om met deze verandering rekening te houden.

Nieuwe dynamische groepen filters
Dynamische groepen bevatten nu een filter voor permanente effecten. Deze filter kan nu dorpen selecteren die een bepaald effect hebben, of net niet.


Dagelijkse ranking voor eenheden gedood als ondersteuner
De dagelijkse ranglijsten bevatten nu ook een onderdeel voor het doden van de meeste eenheden als ondersteuner in één dag.

Ondersteuner van de dag
Bovenstaande verandering brengt ook een nieuwe prestatie met zich mee:

supported-of--the-day-46x46.png
Je kan deze prestatie winnen door het hoogste aantal eenheden te doden als ondersteuner op die dag.

We hopen dat jullie deze update leuk vinden! Laat ons zeker jullie feedback horen.

Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars.nl Team
 

DeletedUser69389

Guest
Hoevaak moeten we nog zeggen dat we niet op die onzin zitten te wachten? Dat maakt jou als verdedigende partij zoveel zwakker, omdat de aanvaller kan zien wie zijn deff is verloren als os en daardoor een ideaal target is.... Haalt het strategische van TW gewoon weer verder uit het spel.
 

DeletedUser77014

Guest
Het maakt Tribalwars daar en tegen wel weer spannender en zorgt ook voor een hoop nieuwe/andere plannen van een stam en wie weet wel nieuwe tactieken.
 
Reactiescore
205
Die award en verslagen tegenstanders als ondersteuner moet dat echt? Je loopt nu wel heel veel risico als je je front def naar je buurman stuurt.
Vind dat het aan de aanvallende partij is om dat zelf uit te vinden. Nu hoeft die maar één blik op de ranglijst te werpen en je bent als ondersteunende partij meteen de sjaak.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
die opnieuw start ding mag weer terug, hoezo 2 uur wachten op een speedronde om opnieuw te kunnen starten...

8f8ed693c9d2e8eecfd6f08fb1358e1e.png
 
Bovenaan