update

DeletedUser23133

Guest
Ik begrijp niet waarom het nodig was om het op de oude door te voeren ,ik bedoel ,door het daar ook te doen komen er echt geen nieuwe leden bij.
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp niet waarom het nodig was om het op de oude door te voeren ,ik bedoel ,door het daar ook te doen komen er echt geen nieuwe leden bij.

ja en weet je nu al het antwoord erop?:p volgens mij heb je het al zon 30 keer gevraagd..?>
 

DeletedUser

Guest
wss weten ze er geen goed antwoord op dus negeren ze het gewoon net als alle andere negatieve reacties naar de update toe!
 

DeletedUser

Guest
Ze geven geen antwoorden.
Ze lullen maar wat raak en denken dan sterke punten te hebben gemaakt.
Maar nog steeds vind ik het gelul wat ze uitkramen over alles.

Natuurlijk is een update leuk, En natuurlijk kan het TW team hier weinig aan doen.
Ze doen ook maar wat er opgedragen wordt.

Maar toch vind ik wel dat we er iets tegen kunnen doen.
InnoGames zijn een stel gluiperds en geld jatters.
Meer of minder zijn ze niet.

Door hen kunnen we weliswaar Tribalwars spelen maar nou niet echt op de manier die de meeste leden willen.
Maar goed, Macht.. Zij hebben het, Wij kunnen het niet krijgen.
 

DeletedUser23133

Guest
Ik ben het met je eens dat aan het feit het team niets kan doen maar communiceren met leden is ook niet hun sterkste punt en dat zou op zijn minst toch een eigenschap moeten zijn die ze moeten bezitten.Al brengen ze maar een klein verslagje over hoe het nu zit met het oplossen van de fouten.
 

DeletedUser33425

Guest
Ze geven geen antwoorden.
Ze lullen maar wat raak en denken dan sterke punten te hebben gemaakt.
Maar nog steeds vind ik het gelul wat ze uitkramen over alles.

Natuurlijk is een update leuk, En natuurlijk kan het TW team hier weinig aan doen.
Ze doen ook maar wat er opgedragen wordt.

Maar toch vind ik wel dat we er iets tegen kunnen doen.
InnoGames zijn een stel gluiperds en geld jatters.
Meer of minder zijn ze niet.

Door hen kunnen we weliswaar Tribalwars spelen maar nou niet echt op de manier die de meeste leden willen.
Maar goed, Macht.. Zij hebben het, Wij kunnen het niet krijgen.

Dus... wat bedoel je nou? Kunnen we er nu wel/niet wat aan doen? :confused:
 

DeletedUser23133

Guest
In theorie kan je er met zijn alle iets aan doen, het stoppen met PA kopen. Dat voelt inno direkt. Probleem is alleen dat je dat nooit voor elkaar krijgt, dus in theorie kunnen we iets doen , in de praktijk lukt het niet.
 

DeletedUser

Guest
is dus eigenlijk heel slecht dat we totaal niks kunnen beginnen, totaal geen democratie heerst er hier.
 

DeletedUser

Guest
Dus... wat bedoel je nou? Kunnen we er nu wel/niet wat aan doen? :confused:

In de zin van we bedoel ik echt heel tw.nl
Maar dat is onmogelijk dus die macht kunnen we niet krijgen.

Naar mijn idee kunnen we er wel iets aan doen maar die macht kunnen we niet krijgen.
Tenzij ineens heel tw.nl naar dit topic kijkt?
 

DeletedUser43327

Guest
Heel TW.nl.. never.. er zijn max 400 mensen op t AF on per dag.. waarvan zeg zon.. 150 bezoekers, nou daar kom je niet ver mee :)
 

DeletedUser

Guest
Heel TW.nl.. never.. er zijn max 400 mensen op t AF on per dag.. waarvan zeg zon.. 150 bezoekers, nou daar kom je niet ver mee :)

Dat bedoel ik.
En ga maar eens na hoeveel mensen meerdere accounts hebben ;)
Dan zit je ook al heel gauw lager dan het eigenlijk is.
 

DeletedUser

Guest
hehe eindelijk een beetje fatsoenlijk antwoord gekregen van Tw-team op het forum, het mocht tijd kosten hoor. en moon we worden al als vriendjes van w9 beschouwt:p:p
 

DeletedUser23694

Guest
Ja ben ik mij daar even een partij giftig om zeg. Alsof ik een partij verzinsels post daar en vriendjes nodig heb om mij daarin te steunen. Zijn ze nu van de pot gerukt.
 

DeletedUser23133

Guest
het is inderdaad om bloedlink van te worden ,ze zijn dom of houden zich zo :mad:
 

DeletedUser

Guest
haha ja zoiets dacht ik ook al, wat een malloten.. ze moesten toch iets verzinnen om ons af te kraken he.. plus denken ze dat 80% achter hun staat, en ze alles zijn. maar het tegendeel, ze proberen zich er nog steeds groten deels onderuit te lullen. Maar ze merken het over een tijdje wel. dan zij niet meer de actiefste Tw community van de wereld of hoe ze zich ook noemen..
 
Bovenaan