update

DeletedUser30617

Guest
Ik blijf het een verbetering vinden en van die lay-out heb ik zelfs helemaal geen last van.

De update vind ik verder ook niet vervelend maar het gaat mij om de snelheid die flink achteruit is gegaan, heb jij hier geen last van dan?
 

DeletedUser54763

Guest
hebh ik al eerder gedaan:)
heb ook een nieuwe tv gekocht voor black ops

update doet het prima bij mij
 

DeletedUser

Guest
Je moet dat bloed wel in hd kunnen zien he. Ik heb ook een HD-tv op mijn kamer maar ik heb maar in HD-port :')

Zie dus alleen tv in hd :p

Ik kan het 3d spelen :D. Allez, tis te zeggen, voor zover black ops 3d ondersteunt. Best vettig van tijd ;).
 

DeletedUser47947

Guest
Stanoorlogen zijn nu al een ramp. Iedere idioot kan voortdurend vredesaanbiedingen doen en die weer intrekken. Verziekt het interne overzicht binnen de stam, pagina's vol met debielen die oorlogen verklaren.
 

DeletedUser40402

Guest
Stanoorlogen zijn nu al een ramp. Iedere idioot kan voortdurend vredesaanbiedingen doen en die weer intrekken. Verziekt het interne overzicht binnen de stam, pagina's vol met debielen die oorlogen verklaren.

Heb ik ook eens gedaan op W9 met een accountje. Is tof hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Stanoorlogen zijn nu al een ramp. Iedere idioot kan voortdurend vredesaanbiedingen doen en die weer intrekken. Verziekt het interne overzicht binnen de stam, pagina's vol met debielen die oorlogen verklaren.

Ik word er ook doodziek van..:(
 

DeletedUser53396

Guest
Stanoorlogen zijn nu al een ramp. Iedere idioot kan voortdurend vredesaanbiedingen doen en die weer intrekken. Verziekt het interne overzicht binnen de stam, pagina's vol met debielen die oorlogen verklaren.

Heel irritant inderdaad, het enige pluspuntje aan deze update vind ik de dat de kaart is verbeterd
 

DeletedUser

Guest
weet er iemand hoe de snelheidsscripts weer kunnen werken ondanks die update?
want de mijne werken nog steeds niet,
vind ik niet zo leuk want het farmen gaat nu een stuk trager.

Mvg,
 

DeletedUser29828

Guest
Opnieuw opzoeken en gebruiken helpt wel.

Op wereld 5 hebben we daar geen last van. (Misschien te weinig noobs.)
 

DeletedUser40358

Guest
sommige dingen zijn wat nadelig ge worden,maar over het algemeen was het wennen,andere dingen zijn zelfs weer wat beter geworden.
al bij al proberen hun zijn best toch ook te doen,om het ons naar de zin te maken..togg.
 
Bovenaan