update

DeletedUser

Guest
zeker irritant dat de lay-out is veranderd.
buiten alle schijt toevoegingen die er bij zijn gekomen ergert het mij ook dat de kaart verrot klote is op je mobiel.
 

DeletedUser

Guest
Vind het gewoon allemaal @$#%#%#

Of terug naar oude versie, of laten kiezen welke versie wij willen. De spelers moeten tevreden gehouden worden of niet?

Als het nu 1 persoon was ok, maar ik zie tot nu toe meer personen die het niet fijn vinden dan mensen die het wel fijn vinden.

Tot nu toe 41 die het goed vinden, en dik 250+ die het haten! :rolleyes:


Gewoon even stemmen op: Ik wil hem absoluut niet hebben!
Stem hier:


http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=95968
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat mensen een beetje zeuren, zo slecht is het allemaal niet. Ook op de mobiel heb ik nergens last van. Het is even zoeken en wennen, daar ben je in een paar dagen klaar mee. Niet zo negatief doen allemaal zeg :D.
 

DeletedUser

Guest
zou bijna een extra acc aanmaken om op nee te stemmen :D

Haha, het liefste maakte ik er ook 10 aan.:D

Wat je wel kan doen is dit aan zoveel mogelijk mensen te laten zien op je wereld of andere werelden.
Ik ben enkel bekend op W12.:eek:
 

DeletedUser51794

Guest
Het meest irritante is dat ik zie dat het enorm trager gaat..

Dat is gewoon hinderlijk.. :s
 

DeletedUser54763

Guest
Update is te doen ff een dag no-lifen en je bent er aan gewent dus heb ik maar gedaan xD
 

DeletedUser29828

Guest
Ik denk dat het wennen is, en de snelheid moeten ze wel even kijken time gaat hierdoor stuk lastiger.
 

DeletedUser40402

Guest
IK merk eigenlijk echt niets dat het trager is :p bij mij gaat het gewoon hetzelfde.
 

DeletedUser54763

Guest
merk niks van de update niet trager en ben er nu al aangewend
speel natuurlijk ook no-life
 

DeletedUser7629

Guest
ik weet van andere spellen dat je kan schakelen van oude versie naar nieuwe en terug, omdat updates altijd vervelend zijn! we houden liever de dingen die we gewend zijn.
 

DeletedUser

Guest
IK merk eigenlijk echt niets dat het trager is :p bij mij gaat het gewoon hetzelfde.

Heb jij al je greasemonkey scripts inzake TW en andere verwijdert of iets dergelijks glennieboy? ;)

Want 3-5 seconden om een 20x20 kaartje te laden vind ik wel overdreven.
 

DeletedUser40402

Guest
Heb jij al je greasemonkey scripts inzake TW en andere verwijdert of iets dergelijks glennieboy? ;)

Want 3-5 seconden om een 20x20 kaartje te laden vind ik wel overdreven.

Al mijn scripts staan gewoon aan. Of ze werken weet ik niet, maar trager gaat het niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik blijf het een verbetering vinden en van die lay-out heb ik zelfs helemaal geen last van.
 
Bovenaan