Update Kaartjes

DeletedUser

Guest
Kaartjes

Top 10 Stammen
stammen.png

Top 10 ODA Stammen
odastammen.png


Top 10 ODD Stammen
oddstammen.png

Top 10 Stammen, Groei
groeistammen.png

Dominatie Stammen
dominantiestammen.png

Top 15 Spelers
spelers.png

Top 15 ODA Spelers
odaspelers.png

Top 15 ODD Spelers
oddspelers.png

Top 15 Spelers aantal veroveringen per maand
overnamespelers.png

Dominatie Spelers
dominantiespelers.png


Top 15 Spelers
topplayers.png

Top 15 Stammen
toptribes.png

Top 15 Snelste edelaars
fastnoblers.png

Top 15 Meeste overnames Stammen
topnoblers.png

Top 15 Hoogste puntengemiddelde Stammen
topavgtribes.png

Top 15 ODA Spelers
topkaplayers.png

Dominantie Spelers
topkplayers.png

Dominantie Stammen
topktribes.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bij 'Top 15 Spelers aantal veroveringen per maand' ben je nog een haakje vergeten ;)
 

DeletedUser

Guest
Top 15 Spelers aantal veroveringen per maand

Daar is je bbcode fout.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat je het goed bij gaat houden ;)
Dan ben ik trots op je:D
maar wat heb je daaraan?:O
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij zijn dit aardig gekke kaartjes! :D

GD of ImageMagick?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vanaf wanneer treden de meeste kaartjes in werking? Ik weet dat voor veel dingen zoals b.v. ODA een bepaalde formule achter zit maar hoe zit dat met de top 15 spelers? Moeten die niet gewoon al weer gegeven worden?
 

DeletedUser

Guest
Vanaf wanneer treden de meeste kaartjes in werking? Ik weet dat voor veel dingen zoals b.v. ODA een bepaalde formule achter zit maar hoe zit dat met de top 15 spelers? Moeten die niet gewoon al weer gegeven worden?

Dat klopt. Maar we zullen nog moeten wachten totdat Hezhi de kaartjes laat werken ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt. Maar we zullen nog moeten wachten totdat Hezhi de kaartjes laat werken ;)

Als Hezhi even contact met mij opneemt kan ik wel een script maken dat hij daar niet meer om hoeft te denken. Bovendien heb ik ook nog hosting ruimte voor hem mocht hij nog een extra ruimte (bandbreedte nodig zijn).

Maar ik denk dat de verhouding nog verkeerd staan in vergelijking met andere werelden. ;)
 

DeletedUser5456

Guest
Scripts zijn er al om het werkend te krijgen, maar dan moet ik wereld 16 wel meenemen in de dagelijkse update van de database ;-) Anders ga je weinig verschil zien. Bandbreedte heb ik voorlopig ook nog wel genoeg.

Ik heb nu een handmatige update gedraaid, en vanaf aankomende nacht worden ze gewoon in de dagelijkse update meegenomen.
 
Bovenaan