Update Kaartjes

DeletedUser35742

Guest
Al sta ik 14e ODD (nu 16e) als kleine speler zijnde, dan nog sta ik geen top 15 op deze kaartjes. Ik begin de formule die hier gebruikt word eigenlijk steeds minder te snappen.
 

DeletedUser

Guest
Al sta ik 14e ODD (nu 16e) als kleine speler zijnde, dan nog sta ik geen top 15 op deze kaartjes. Ik begin de formule die hier gebruikt word eigenlijk steeds minder te snappen.
Niet kwaad worden maar heb klein gevoel dat enkel de top100 (punten) erin wordt gezet.
 

DeletedUser

Guest
Op W14 was ik er op den duur ook uit gehaald (top 15 ODA), omdat ik geinternd werd zat ik op den duur onder de 3.000.000 punten en ik stond er niet meer in :(

Gek genoeg nog wel iemand die nog kleiner was :eek:
 

DeletedUser

Guest
lolz, dan was je gewoon niet cool genoeg:cool:

nja, de kaartjes zijn gewoon nogal appart gemaakt.


Volgens het ene kaartje heb ik 24% van ons c in handen (53) volgens het andere heb ik er maar 7-8%:confused:

Da's toch ook een redelijk opmerkelijk verschil.
Al is dat te verklaren als de ene de bb's meetelt die er liggen (en dat zijn er nogal wat:() en de andere niet:p
 

DeletedUser

Guest
Zal idd wel komen doordat de een BB dorpen meetelt en de ander niet. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Het zou wel relaxt zijn, kan ik eindelijk dit account fatsoenlijk op orde krijgen, zonder constant os te verliezen.. :rolleyes:
Wacht tot de eerste massa-aanval eraan komt dan zul je pas echt gaan wensen voor rust ;)
 

DeletedUser49074

Guest
Ahja ik denk dat we dan een sterke samenwerking moeten laten zien. Trouwens een echte massa aanval was het niet hoor
 

DeletedUser49074

Guest
Zo dat bespaard heel wat spam op andere fora.
Deze 'oorlog' bestaan al redelijk lang, van voor dat Mental gevormd werd.
Nu is deze 'oorlog' blijkbaar intressanter dan vroeger.

Er is verder één Massa-aanval van Fallen op Mental geweest maar nog nooit een massa-aanval van Mental op Fallen.

Ik doel op de "massa aanval" die vanuit ons gekomen zou zijn.
 
Bovenaan