Update Kaarten

DeletedUser

Guest
Haha klopt, maarja anders moet ik aan kDied gaan beginnen, en daar zie ik aardig tegen op!
 

DeletedUser

Guest
Ja dat weet ik, hij is een enorme bluffer. Mijn oda is maar iets van 200k lager. maar als het erop aankomt denk ik dat hij zijn stam erbij haalt, en die kunnen wel wat.
 

DeletedUser

Guest
Ja dat weet ik, hij is een enorme bluffer. Mijn oda is maar iets van 200k lager. maar als het erop aankomt denk ik dat hij zijn stam erbij haalt, en die kunnen wel wat.

Wie weet. Als je het zo ziet kan je beter nu al gaan stoppen ja? Alleen internen lijkt mij niks aan. Of ze joinen xD
 

DeletedUser

Guest
Ja dat weet ik, hij is een enorme bluffer. Mijn oda is maar iets van 200k lager. maar als het erop aankomt denk ik dat hij zijn stam erbij haalt, en die kunnen wel wat.

Gewoon aanvallen, neem een risico :)
Weliswaar is hij groter / heeft een grotere stam... als zijn stam op meerdere fronten oorlog heeft schiet hij daar al niets mee op.
En 1 vs 1 kan je met een beetje activiteit speeld haal je het wel :)
 

DeletedUser

Guest
Haha over aanvallen ga ik hier niks zeggen hoor. Maar als jullie tips hebben, kom maar op xD

Maar er is nog een probleem, namelijk viperwolf en tsu.tey liggen in de buurt, en dat zijn geen beroerde spelers qua ODA.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm, de tip die ik je zoiezo kan geven is niet van te voren alles scouten.

Gewoon opeens knallen, en daar tussen je scouts proppen opzoek naar de kerken.
De kerkdorpen die je gevonden hebt van hem overnemen / de kerken slopen en door blijven knallen :)
 

DeletedUser

Guest
je krijgt niet zomaar aanvallen hoor, daar moet je wel echt wat voor doen hoor.

zelfs na al mijn bedrijgingen aanvallen en onzin die ik de deur uit stuur krijg ik geen aanvallen binnen:(
 

DeletedUser

Guest
Klopt niet helemaal, laatst nog een aanvaller van de dag award gehaald op de spelers die ik nu edel!

Dat zegt toch niks over dat je veel/weinig internt? Ik zie op je overnamelijst veel overname's van stamgenoten. (lijkt me internen nietwaar? :p)

je krijgt niet zomaar aanvallen hoor, daar moet je wel echt wat voor doen hoor.

zelfs na al mijn bedrijgingen aanvallen en onzin die ik de deur uit stuur krijg ik geen aanvallen binnen:(

Haha, same problem hier. Sta te popelen weer eens een massa om me te krijgen :p
 

DeletedUser

Guest
Dat zegt toch niks over dat je veel/weinig internt? Ik zie op je overnamelijst veel overname's van stamgenoten. (lijkt me internen nietwaar? :p)

Ja dat klopt, maar ik weet niet of jij het anders had gedaan in mijn situatie
 

DeletedUser

Guest
En interns kan je ook links laten liggen, je bent niet verplicht ze te pakken :)
 
Bovenaan