Update 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het is wennen maar opzich raak ik er telkens meer van overtuigt dat het zeker zijn voordelen heeft. Vooral dat oorlogsverklaringsgedeelte vind ik wel leuk, zo kan iedereen zien in de stam hoe het er nauw echt aan toe gaat..
 

DeletedUser

Guest
Het is wennen maar opzich raak ik er telkens meer van overtuigt dat het zeker zijn voordelen heeft. Vooral dat oorlogsverklaringsgedeelte vind ik wel leuk, zo kan iedereen zien in de stam hoe het er nauw echt aan toe gaat..

Ik neem aan dat de leiding haar leden toch wel op de hoogte houdt over de betrekkingen met andere stammen e.d?
 

DeletedUser

Guest
Ik neem aan dat de leiding haar leden toch wel op de hoogte houdt over de betrekkingen met andere stammen e.d?

Ja tuurlijk dat wel, maar die statistieken er bij is wel mooi.. je ziet precies wie aanvalt enzo, overnamens etc etc..
 

DeletedUser50576

Guest
Weet niet wat jullie gebruiken maar bij mij werkt alles nog ^^

Owja en heb gewoon de update grotendeels uitgeschakelt, lay out etc.
 

DeletedUser54606

Guest
bij mij is me dorpoverzicht bugged...


hij staat nog op de hele oude versie, hg op plaats van marktplaats, me hg is me boer, boer is muur...


Ik snap er geen kut van:S
 

DeletedUser

Guest
bij mij is me dorpoverzicht bugged...


hij staat nog op de hele oude versie, hg op plaats van marktplaats, me hg is me boer, boer is muur...


Ik snap er geen kut van:S

Net alsof je vriendin ineens thuis komt: Kijk ik ben naar naar kapper geweest!! ! en wat vind je er van??

ah tja.. . het is.. eens iets anders? :eek:
 

DeletedUser53227

Guest
Ik kom er zot van, niets weet ik maar staan, zoeken zoeken zoeken

Ook Lay-out werd aangepast, maakt een wereld van verschil nu het terug op oude lay-out staat.

Het zal aanpassen worden met dat nieuwe als je het oude gewoon bent.
 

DeletedUser54346

Guest
bij mij is me dorpoverzicht bugged...


hij staat nog op de hele oude versie, hg op plaats van marktplaats, me hg is me boer, boer is muur...


Ik snap er geen kut van:S

Laat mij je helpen ik heb oplossing ik pm je zometeen.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon de Fail update van de totale TW geschiedenis..

Hier word het spel niet beter, en/of makkelijker van maar alleen maar irritant, en gewoon nog meer tijd kostend:mad:
 

DeletedUser

Guest
Ik was er tegen, maar voor de tools die niet meer werken is al legale vervanging in onze stam dankzij een van onze beta-spelers dus die werken weer, de lay-out is wat wennen maar opzich mooi. de politieke kaart werkt niet meer goed, is wel balen, en het sangu-package moet nog ff ge-updatet worden. ik ben blij dat ze die manager gedoe niet hebben meegenomen naar deze wereld en bouwtijd halveren ook niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik was er tegen, maar voor de tools die niet meer werken is al legale vervanging in onze stam dankzij een van onze beta-spelers dus die werken weer, de lay-out is wat wennen maar opzich mooi. de politieke kaart werkt niet meer goed, is wel balen, en het sangu-package moet nog ff ge-updatet worden. ik ben blij dat ze die manager gedoe niet hebben meegenomen naar deze wereld en bouwtijd halveren ook niet.

Manager komt nog..
 

DeletedUser

Guest
Ik was er tegen, maar voor de tools die niet meer werken is al legale vervanging in onze stam dankzij een van onze beta-spelers dus die werken weer, de lay-out is wat wennen maar opzich mooi. de politieke kaart werkt niet meer goed, is wel balen, en het sangu-package moet nog ff ge-updatet worden. ik ben blij dat ze die manager gedoe niet hebben meegenomen naar deze wereld en bouwtijd halveren ook niet.

manager wel graag.. . halveren zou echt te zuig zijn.. .. .
 

DeletedUser

Guest
Discussiëren over deze update kun je hier. Het is niet nodig om een apart topic voor te maken hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan