Update 7.0

DeletedUser37502

Guest
Wat vinden jullie van de Update 7.0?
Lucht hier je hart.


Tot nu toe hoor ik enkel klachten klachten & nog eens klachten.:eek:


Wat zal ik eens zeggen :p

-Voel me net een chinees :D
-Verder heb ik de meeste dingen die je terug kon zetten weer terug gezet in oude staat:) .o.a de blije berichtjes met een poppetje `ahh wat schattig` , dat is meer iets voor mijn broertje van 8 jaar, wist niet hoe snel ik dat er vanaf wilde hebben :eek:

Ik leef met name mee met degene die telkens alle scripts moeten aanpassen enzo, die zouden eigenlijk door inogames betaald moeten worden door de tijd die ze hierin moeten steken bij elke update ;)
 

DeletedUser33211

Guest
alles loopt gewoon pokketraag. Waar ik vroeger amper 2 minuten nodig had om te recruiten en munten te slaan doe ik er minstens 4 keer zo lang over. Vind het erg irritant.
 

DeletedUser

Guest
ik dacht dat het door de update sneller zou gaan. Maar wat bljjkt... Als je troepen naar een dorp stuurt heb je nu een extra klik. => meer werk en tijdsverlies.

Als je op een dorp klikt krijg je nu visueel een aantal mogelijkheden, en dan moet je nog's klikken om naar het dorpsoverzicht te gaan om dat dorp te selecteren... => beter? lijkt me niet!

zo goed als geen enkele tool werkt nog... => beter? lijkt me ook niet!

Het enige positieve is de kaart, maar dan nog... om de 30x30 instelling te kunnen benutten heb je een dijk van een scherm nodig. => hoeveel spelers hebben een 24 inch scherm?

Aantrekkelijker om te spelen vind ik het alvast niet. Integendeel... Ik ga nu 4 keer zoveel werk hebben. Vind dit ronduit belachelijk.

En je kunt meteen op aanval versturen klikken waardoor je weer de tijd van het laden van een pagina kwijt bent.

er word al aan gewerkt om alle tools te verwerken naar de nieuwe versie.

Heb je die niet dan?:p
 

DeletedUser

Guest
Wat zal ik eens zeggen :p

-Voel me net een chinees :D
-Verder heb ik de meeste dingen die je terug kon zetten weer terug gezet in oude staat:) .o.a de blije berichtjes met een poppetje `ahh wat schattig` , dat is meer iets voor mijn broertje van 8 jaar, wist niet hoe snel ik dat er vanaf wilde hebben :eek:

Ik leef met name mee met degene die telkens alle scripts moeten aanpassen enzo, die zouden eigenlijk door inogames betaald moeten worden door de tijd die ze hierin moeten steken bij elke update ;)

Haha, Hoelang is een chinees?! :cool:

Ik zelf kan maar niet wennen aan de politieke kaart, die zag ik heel graag terug op de grote kaart. (Misschien zelfs een knopje dat je hem op de grote kaart kan in en uit schakellen.)
 

DeletedUser44060

Guest
gewoon een ongeslaagde update ..
als je de goede dingen van dit samen met de oude samenbrengt dan word het een goede update ..
dus mensen van inogames ..
jullie weten wat er jullie te doen staat :p

MVG Glitter ! :p
 

DeletedUser28156

Guest
het wordt nog veel erger, let maar op. De ontwikkelaars hebben in het verleden nou ook niet bepaald aangetoond bezig te zijn voor de spelers, er moet tenslotte geld verdiend worden.Moet je eens op w21 gaan spelen, daar kan je de bouwtijd van een gebouw halveren door 10 premiumpunten te betalen, wat een stelletje hufters (ban).
Ik weet ook niet wie die interface heeft ontwikkeld, echt door een bananebuiger bedacht, alleen moet die nog 5 jaar oud worden. Misschien zou die eens moeten gaan sturderen op het ontwikkelen van interfaces, zou enorm helpen.

Om toch positief af te sluiten, het slepen van de kaart vind ik wel een verbetering, dat is dan ook het enige, de rest is bagger. Als dit een product was geweest dat ik in de winkel had gekocht had ik het terug gebracht.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de update wel lekker spelen juist:

- Heb alles naar oud omgezet (achtergrond en die plaatjes enzo).
- Heb er een nieuwe massa recruiter op laten zetten, dus dat werkt weer.
- Je kan schuiven met die map, wat ik echt handig vind.
- Je ziet nu ook de punten van je dorp bij het groepenoverzicht... ook erg handig.
- Milliseconden bij aanvallen als je op een dorp klikt :) (int lichtgrijs).
- Ik wen elke dag meer aan de nieuwe positie van de knoppen bovenin... klik nog wel heel vaak op "Kaart" wanneer ik naar overzicht wil gaan maja.

Al met al dus WEL geslaagd ;)
 

DeletedUser

Guest
En ik wil de politieke kaart nog steeds terug op de grote kaart!:mad: :p
 

DeletedUser

Guest
Ah ik gebruikte die toch nooit, werd er knetter van haha.
Maarja het komt niet meer terug las ik ergens dus je moet er maar mee leren leven denk ik :p
 
Bovenaan