Update 7.0

DeletedUser

Guest
Wat vinden jullie van de Update 7.0?
Lucht hier je hart.


Tot nu toe hoor ik enkel klachten klachten & nog eens klachten.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik kan niet meer massarecruiten verd*mme :(
pm's is ook naadje, als je na een bericht terug keert naar mededelingen dan is de boel al gelezen, erg vaag :(
 

DeletedUser

Guest
Weet iemand waar je het oude overzicht (van al je dorpen) terug kan vinden? :p
 

DeletedUser

Guest
Links boven bij Overzichten?:rolleyes:

En idd, veel tools werken niet meer.


Heeft de rest hier ook zoon problemen met de politieke kaart die weg is op de grote kaart?:(
 

DeletedUser

Guest
Dat slepen met die kaart vind ik wel een hele verbetering btw.
 

DeletedUser33211

Guest
ik dacht dat het door de update sneller zou gaan. Maar wat bljjkt... Als je troepen naar een dorp stuurt heb je nu een extra klik. => meer werk en tijdsverlies.

Als je op een dorp klikt krijg je nu visueel een aantal mogelijkheden, en dan moet je nog's klikken om naar het dorpsoverzicht te gaan om dat dorp te selecteren... => beter? lijkt me niet!

zo goed als geen enkele tool werkt nog... => beter? lijkt me ook niet!

Het enige positieve is de kaart, maar dan nog... om de 30x30 instelling te kunnen benutten heb je een dijk van een scherm nodig. => hoeveel spelers hebben een 24 inch scherm?

Aantrekkelijker om te spelen vind ik het alvast niet. Integendeel... Ik ga nu 4 keer zoveel werk hebben. Vind dit ronduit belachelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43405

Guest
Wat ik ook mis, is dat je als je op een vijandig dorp klikt waar er aanvallen op lopen van je, je die aanvallen niet kan zien :(
 

DeletedUser

Guest
Als ze nou de "Servertijd" en die text in de onderste balk gooien dan is die ook nog nuttig....

Nu is die irritant en ligt hij in de weg :p!

Maak hem nuttig :)!
 

DeletedUser

Guest
Maak dan direct die politieke kaart als vanouds.. Daar stoor ik me echt erg aan, de rest kan ik nog mee leren leven...:(

phalanx44, De extra klik op een dorpje kun je uitschakellen, zodat het als vanouds is en maar 1 klik nodig heeft en niet 5 vakjes er om heen verschijnen.
Dacht ergens op de kaart ;)
 
Reactiescore
973
Gelukkig al wat aan gewend door w21.
 

DeletedUser

Guest
ik dacht dat het door de update sneller zou gaan. Maar wat bljjkt... Als je troepen naar een dorp stuurt heb je nu een extra klik. => meer werk en tijdsverlies.

Als je op een dorp klikt krijg je nu visueel een aantal mogelijkheden, en dan moet je nog's klikken om naar het dorpsoverzicht te gaan om dat dorp te selecteren... => beter? lijkt me niet!

zo goed als geen enkele tool werkt nog... => beter? lijkt me ook niet!

Het enige positieve is de kaart, maar dan nog... om de 30x30 instelling te kunnen benutten heb je een dijk van een scherm nodig. => hoeveel spelers hebben een 24 inch scherm?

Aantrekkelijker om te spelen vind ik het alvast niet. Integendeel... Ik ga nu 4 keer zoveel werk hebben. Vind dit ronduit belachelijk.

je kunt veel uitzetten ook die extra popup bij je kaart

3de vink bij je kaar, politieke zooi

Verder Happy dat hij er is:D
 

DeletedUser

Guest
Buiten dat ik de knopjes voor het AF en de vriendenlijst nog niet gevonden heb, vind ik de update meer dan geslaagd.
Hoe meer ik de nieuwe versie gebruik, hoe beter ik hem vind.
Er zitten een aantal heel handige verbeteringen en toevoegingen in die me een pak tijd besparen.
 

DeletedUser

Guest
Buiten dat ik de knopjes voor het AF en de vriendenlijst nog niet gevonden heb, vind ik de update meer dan geslaagd.
Hoe meer ik de nieuwe versie gebruik, hoe beter ik hem vind.
Er zitten een aantal heel handige verbeteringen en toevoegingen in die me een pak tijd besparen.

Onderaan staat het!


Edels slaan is slecht je kan maximaal niet selecteren
 
Reactiescore
973
Onderaan staat het!


Edels slaan is slecht je kan maximaal niet selecteren

Jawel hoor, je opent het aantalbalkje en doet het maximale. Dan heb je maximaal.
 

DeletedUser52747

Guest
De politieke kaart, die mis ik! De rest zal ik wel aan wennen, scripts komen wel in orde en gelukkig kon je die lelijke nieuwe kleur omzetten naar de oude versie maar die politieke kaart, dat is echt een misser!
 

DeletedUser

Guest
Inmiddels hier compleet gewend, dat de meeste knoppen nu ergens anders zitten; layout teruggezet naar oude stijl; contextmenu lekker uitgezet.
Was gisteren al blij met het kunnen afbreken van gebouwen op dezelfde wijze als het kunnen bouwen, alsmede de uitbreiding van het notitieblok.

Ik zie wel degelijk mijn aanvallen op vijandelijke dorpen. Sterker nog: het is nu compleet met milliseconden. Erg fijn! :)

Politieke kaart werkte ik sowieso al nooit mee, maar dan nog... die wordt nog steeds getoond. Weliswaar enkel in de minimap, maar hij wordt getoond.
Nu ik er over nadenk vind ik dat een hele verbetering zelfs :p
Heb weleens vv gekregen van mensen die de politieke kaart aan hadden staan: werd bijna blind door al die kleuren!

Dus al met al ben ik nog niet eens zo heel erg ontevreden met de update. Het is gewoon hier en daar even wennen.
 
Bovenaan