United Flop Organisation

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
waarom niet een chess-mod?
 

DeletedUser80588

Guest
Belachelijk dat ik een In-Game PM over dit forum krijg. Had het al gelezen en ik had er al ik wordt er helemaal beroerd van. Gatverdamme, wat een smerig zooitje woorden zijn dit bij elkaar. Ga je schamen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 279661

Guest
Kan iemand mij nu vertellen waarom iedereen in de wereld hierover een pm van TW krijgt,laat ze het lekker zelf uitzoeken
 
Reactiescore
2.367
Hij deed maar voor goed hoor, die minion
 
Reactiescore
32
Ja het past alleen niet zo echt in de Tw wereld... Ze sturen een Pm rond over een topic waar een stam (nu UFO, kon evengoed een andere stam zijn) wordt besproken.
Echter lijkt (farmdecibel) via support dat dood normaal, waarop ik haar van antwoord dien, dat ik in m'n hele TW geschiedenis op het AF, nog nooit een PM heb ontvangen over een topic die specifiek over een speler of stam gaat.
Vervolgens krijg ik geen reactie meer terug....

Tevens gaan wij er dus vanuit dat ofwel:

1) Via vriendjes de het topic is gekomen en zo de PM is verstuurd...
2) TW het voor alle topics doet die over één speler of stam gaan.
3) TW gewoon hun AF weer leven willen geven door zaken zoals deze te promoten via een mededeling.

Echter vinden wij de wijze van Tw hoe ze dit promoten alles behalve. Mochten ze nu voor ieder topic die aangemaakt wordt een mededeling rondsturen, zouden wij hier niet over klagen. Alleen gebeurd dat momenteel enkel met bepaalde events, PP-zaken (voor dit) en dan nu met een topic specifiek over één stam om de stam zowat in alles wat het doet zwart te maken.
Een beetje propaganda mag altijd, maar Tw zet met deze PM/mededeling in de kijker dat spelers alle zever dat verteld worden gaan bekijken en daardoor zwart/wit gaan kijken naar UFO zelf. Je kan het dus beschouwen als manipulatie van het spel...
 

DeletedUser65747

Guest
Ja het past alleen niet zo echt in de Tw wereld... Ze sturen een Pm rond over een topic waar een stam (nu UFO, kon evengoed een andere stam zijn) wordt besproken.
Echter lijkt (farmdecibel) via support dat dood normaal, waarop ik haar van antwoord dien, dat ik in m'n hele TW geschiedenis op het AF, nog nooit een PM heb ontvangen over een topic die specifiek over een speler of stam gaat.
Vervolgens krijg ik geen reactie meer terug....

Tevens gaan wij er dus vanuit dat ofwel:

1) Via vriendjes de het topic is gekomen en zo de PM is verstuurd...
2) TW het voor alle topics doet die over één speler of stam gaan.
3) TW gewoon hun AF weer leven willen geven door zaken zoals deze te promoten via een mededeling.

Echter vinden wij de wijze van Tw hoe ze dit promoten alles behalve. Mochten ze nu voor ieder topic die aangemaakt wordt een mededeling rondsturen, zouden wij hier niet over klagen. Alleen gebeurd dat momenteel enkel met bepaalde events, PP-zaken (voor dit) en dan nu met een topic specifiek over één stam om de stam zowat in alles wat het doet zwart te maken.
Een beetje propaganda mag altijd, maar Tw zet met deze PM/mededeling in de kijker dat spelers alle zever dat verteld worden gaan bekijken en daardoor zwart/wit gaan kijken naar UFO zelf. Je kan het dus beschouwen als manipulatie van het spel...

Ach joh neem het niet zo serieus, dit is gewoon het actiefste topic op deze wereld zo niet op heel het forum van de afgelopen dagen en dat willen ze gewoon een beetje promoten.
 
Reactiescore
32
Ja dat is dus niet de manier waarop ;)
Dat ze hun AF willen promoten tot daar aan toe.
Maar als ik een support stuur --> Met de vraag of ze het binnen TW normaal vinden om zulke topics te promoten naar de buitenwereld toe (alle spelers).
Dan krijg ik als antwoord, dat dat heel normaal is....

Oké dan. Het is normaal, het is een vorm van politiek en propaganda krijg ik te horen....
Hoezo komt het dan dat ik op geen enkele andere wereld een mededeling kreeg over zulke topics? Die zijn er volgens mij ook wel zeker en vast geweest op iedere wereld, maar dan hoort het plots niet bij het spel...?
Zoals ik zei: Als ze consequent zijn in die zaken, hoeven wij er ook niet zo op te reageren.
Het feit is enkel dat dit de eerste keer is dat ik over zo'n topic een mededeling IG krijg, en als je hen erover aanspreekt vinden ze het gewoon normaal en doen ze het altijd...
 
Reactiescore
3.452
Part of the game Sjaak.
Tribalwars is een oorlogs/vecht online game en geen knuffel spelletje voor tere zieltjes.
Wat je al eerder zei hoort propaganda er gewoon bij.
 
Reactiescore
146
Als deze Mod banden heeft met een of andere stam en met deze PM, UFO in diskrediet wil brengen, vind ik dat pure belangen-verstrengeling, en mag hij wat mij betreft ontslagen worden!
 
Reactiescore
3.452
Moderators mogen niet op de wereld spelen waar ze modereren.
 

DeletedUser80588

Guest
Als een mod een bepaald forum promoot met een bepaalde stelling in dat forum is het een feit dat het tribal wars team deze stelling promoot. Dit is onacceptabel en trekt bepaalde groepen in het spel voor. Ik stel voor dat dit nooit meer gebeurt en dat we dit forum snel vergeten.

Die CF is trouwens helemaal geen CF. Zo simpel is het. Voor de mensen die mij niet zo een twee drie geloven. Bekijk de kaart maar.
 
Reactiescore
32
J
Moderators mogen niet op de wereld spelen waar ze modereren.
Je hoeft niet op een wereld te zitten, om geen banden of vrienden te zijn lijkt me ;)

Het feit is, dat ik de afgelopen jaren een aantal werelden heb gespeeld, waar er nog veel meer werd vermeld over stabs/Stammen, waar we IG geen mededeling over kregen.
Waarom daarover niet, en dan dit wel vragen wij ons af ;)

Deze vraag heb ik ook gesteld, en enige antwoord dat wij krijgen is : Propaganda hoort erbij.
Dan moet je in dat opzicht consequent zijn en alle topics die het AF voorbijkomen aangeven IG.
Als wij een topic beginnen over NEO, kan jij me 100% verzekeren dat deze ook IG zal meegedeeld worden ... o_O
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
dus doordat een mod een topic promoot waarin door beide partijen een redleijke gezonde discussie wordt gevoerd, en beide partijen hun zegje naar voren kunnen komen, is de mod partijdig puur door de titel van het topic?

En stop eens met je tunnelvisie op NEO :confused:.Dit topic is gemaakt door een CHESS- speler en er wordt evenveel door CHESS gerageerd als dat NEO of UFO reageren.
 
Reactiescore
3.452
Vind het wel mooi om te zien dat jullie op een onbenullige Pm vanuit tw reageren terwijl Sjaak nog een paar dagen terug hier zei dat dit topic nogal een beetje lullig was omdat Ufo niet op het af zat of niet wilde reageren .

Selectief reageren noemen we dit dus:)
Ik ga van het zonnetje genieten ik raad het jullie ook aan,ajuus!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65747

Guest
Door te zeggen dat dit jullie zwart maakt geef je alleen maar toe dat de zaken die hier belicht zijn op waarheid berusten. Anders zou je je er vast niet zo druk over maken dat nog wat meer mensen dit topic zien.
 
Reactiescore
32
Dat heeft niemand beweerd. Het feit is echter, dat dit topic niet aangemaakt is om beide partijen met argumenten tegenover te stellen.
Dit topic is puur gemaakt om de stam UFO, in zwart daglicht te stellen, door alle zaken die de stam uitvoert of wat er speelt op tafel te leggen...

Ik heb het volgende in dit topic al gelezen;

1) UFO vind het doodnormaal CF's te plaatsen.
=> TEn eerste, zijn het geen CF's. Want CF's zijn dorpen binnen een cluster van een tegenstander. Die dorpen lagen aan de grens, dus niet in het cluster. Nogmaals ik begrijp hier wel de frustratie van, vandaar dat wij open stonden om een gesprek IG hierover te hebben.
Wat jullie doen is meteen op het AF huilen, zonder ons eerst aan te spreken hierover om een oplossing te zoeken.

2) De spelers van UFO zijn van geen niveau en kunnen zelf niet normaal communiceren.
=> Is niet zo letterlijk verwoord in dit topic, maar je kan er wel uit afleiden dat sommigen onder ons, de manier waarop UFO communiceert alles behalve vinden. Wat verwacht je anders, als alles wat wij zeggen of doen, helemaal omgedraaid wordt tegen ons...?

3) Bij een aanval van NEO, waarbij de meeste clears, tot bijna allemaal doodliepen, komen ze plots klagen dat UFO hulp krijgt van andere spelers... Als dit topic bij TW hoort dan hoort het hulp krijgen of bieden ook bij TW. Waarom gooi je dit dan in het topic? Puur om UFO zwart te maken en mensen erop te wijzen dat wij zo functioneren?

4) UFO is een stam die enkel maar kan internen.
=> Waar slaat dit op? Dit is gewoon van de pot gerukt, omdat ze een speler wat dorpen op korte tijd zien overnemen. Mocht je zien zijn er wel verslagen tegenstanders + heeft die speler al meer verslagen tegenstanders als aanvaller dan degene die het verwijt heeft dat de speler enkel maar kan internen (ook alleen maar zwartmaken dus...)


Als jullie nou eens feiten kunnen voorleggen, daarbij een gesprek startten, zonder al die BS van communicatie dit en dat. DAn staan wij gewoon open voor een normaal gesprek.
De manier waarop wij communiceren naar jullie, is de manier hoe jullie ons behandelen.
Wij zijn van het principe met een goed gesprek behaal je het doel. Met zwartmakerij doen wij gelukkig niet mee. Dit is niet onze aard van het beestje om iemand of een stam op de wereld te trachten zwart te maken naar de overige spelers toe ;)


Degene die hier zinnig kunnen op antwoorden mogen dit van mij gerust doen.
Degene die hier BS gaan op verkopen blijven beter in hun zetel verder kijken naar wat ze graag zien.
Voor degene die interesse hebben --> nog 2uurtjes geduld dan begint de F1
 
Bovenaan