United Flop Organisation

Reactiescore
3.452
Odd rang 2,zoekt hij een veilig onderkomen?
 

DeletedUser65747

Guest
Heeft hij al, heeft alle stammetjes en spelers om hem heen voor OS gevraagd haha. Ben benieuwd waar hij nog heen wil gaan edelen met alle samenwerkingen die hij rondom hem heeft gemaakt..

Wel typerend voor UFO, ik durf te wedden dat het daar intern belabberd geregeld is en dat er minimaal 5/6 accountjes puur blijven omdat ze geen normale ligging hebben om wel bij een topstam aan te kunnen sluiten.
 
Reactiescore
3.452
Zag al wat aparte uitschieters staan bij de ondersteuner van de dag :p

Zal wel weer uitdraaien op een fusie gok ik.
 
Reactiescore
32
Heeft hij al, heeft alle stammetjes en spelers om hem heen voor OS gevraagd haha. Ben benieuwd waar hij nog heen wil gaan edelen met alle samenwerkingen die hij rondom hem heeft gemaakt..

Wel typerend voor UFO, ik durf te wedden dat het daar intern belabberd geregeld is en dat er minimaal 5/6 accountjes puur blijven omdat ze geen normale ligging hebben om wel bij een topstam aan te kunnen sluiten.

Als je niets van de interne zaken van af weet, ga je beter gewoon IG spelen, in plaats van de onnozele uit het AF uit te hangen...

Je kan beter een variant maken van 'Gok de Top'.
Maar dan iets van Gok wat er gebeurd in anderen stammen :D

En de winnaars krijgen een prijs, zoals gewoonlijk wellicht PP.

728d0a6f17ba34d4ca00e311ede678c1.png


Om het nog mooier te maken
Oorzaak van dit is tevens al gevonden en besproken binnen UFO ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Als je niets van de interne zaken van af weet, ga je beter gewoon IG spelen, in plaats van de onnozele uit het AF uit te hangen...
Is toch een logische constatering wanneer de ODS van die accounts toeneemt en voor de rest vrijwel geen verdedigers? Dat in combinatie met bevestigingen van aantal spelers over samenwerking met andere partijen?
 

DeletedUser65747

Guest
Als je niets van de interne zaken van af weet, ga je beter gewoon IG spelen, in plaats van de onnozele uit het AF uit te hangen...

Basseer ik niet op niets,
Beste spelers van Chess.
Bij deze, zoals jullie weten ben ik sinds kort geen leider meer binnen UFO. Aangezien ik (dat mogen jullie weten), met sommige zaken binnen de stam niet tevreden was en daar ook vaak mijn mening over uitte, heb ik een stap opzij gezet. Dit omdat ik vond dat de sfeer binnen de stam achteruit ging en ik ook met de leiding meer en meer woorden begon te krijgen (zelfs tot het negeren van elkaar toe).
Ik kan dus niet spreken vanuit de leiding van UFO.
Dit is gewoon al een teken dat het absoluut niet lekker loopt..


Oorzaak van dit is tevens al gevonden en besproken binnen UFO ;)
Jullie blijven wel oorzaken en oplossingen vinden voor deze speler he? Poosje geleden al met de gedwongen fusie, nu weer dit. Ipv een hand boven zijn hoofd te houden kun je beter gewoon inzien dat hij gewoon geen andere keuze heeft, en anders allang bij jullie weg was geweest.
 
Reactiescore
32
Is toch een logische constatering wanneer de ODS van die accounts toeneemt en voor de rest vrijwel geen verdedigers? Dat in combinatie met bevestigingen van aantal spelers over samenwerking met andere partijen?

Bevestiging van samenwerking met anderen? Als ze onderling met spelers wat samenwerken lijkt me dat ook prima. Daar hoeft niemand verder op te benadrukken tijdens een aanval lijkt me.

Basseer ik niet op niets,

Dit is gewoon al een teken dat het absoluut niet lekker loopt..

Jullie blijven wel oorzaken en oplossingen vinden voor deze speler he? Poosje geleden al met de gedwongen fusie, nu weer dit. Ipv een hand boven zijn hoofd te houden kun je beter gewoon inzien dat hij gewoon geen andere keuze heeft, en anders allang bij jullie weg was geweest.

Zoals ik ook al ergens neer had gezet, heb ik inderdaad de leidinggevende zaken overgedragen, vanwege een meningsverschil met de leider die uitgegroeid was tot een grotere discussie. Verder heb ik toen zelf besloten een stap opzij te zetten, vanwege de sfeer binnen de stam. Inmiddels is die sfeer er al terug, dus lijkt me niet meer relevant om daarop terug te komen.

Verder, weet ik niet vanwaar je het haalt dat we een fusie met die speler van plan waren? Mocht je je eigen posten kunnen verduidelijken met screens of dergelijke is allemaal prima. Echter heb ik het verhaal rond Inne al uitgelegd eerder op AF.
Wij kregen binnen Naussau te horen dat Inne zou gaan fuseren met een speler die over kwam naar ons toe, uiteindelijk bleek dit vanuit Naussau verkeerde informatie, waardoor de plannen van die fusie ook meteen van tafel werden geveegd.
Dus gedwongen? ga eerst het AF raadplegen of bijhouden van wat ik eerder heb gezegd, heb geen zin om telkens alles dubbel te noteren


Let een beetje op jullie dubble en triple posten ;)

Speciaal voor jou, opnieuw opgemaakt :D
 

DeletedUser69389

Guest
Bevestiging van samenwerking met anderen? Als ze onderling met spelers wat samenwerken lijkt me dat ook prima. Daar hoeft niemand verder op te benadrukken tijdens een aanval lijkt me.


Moet je bij die spelers zijn die dat bevestigen en niet bij mij.
 
Reactiescore
32

Ik neem aan dat dat laatste van jou is? ^^

Nou zoals ik zei, als die spelers het zelf willen bevestigen is dat hun goed recht. Maar om dan zoiets op het AF te gooien, dat iemand een ander helpt bij aanvallen, zo zal je er nog velen mogen noteren dan.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik neem aan dat dat laatste van jou is? ^^

Nou zoals ik zei, als die spelers het zelf willen bevestigen is dat hun goed recht. Maar om dan zoiets op het AF te gooien, dat iemand een ander helpt bij aanvallen, zo zal je er nog velen mogen noteren dan.
Hangt ervan af hoe je als stam wilt werken. Bij ons van N.E.O zul je dat niet vlot zien.
 

DeletedUser65747

Guest
Bevestiging van samenwerking met anderen? Als ze onderling met spelers wat samenwerken lijkt me dat ook prima. Daar hoeft niemand verder op te benadrukken tijdens een aanval lijkt me.
"met spelers wat samenwerken" die heeft gewoon de hele stam Resist achter zich staan volgens mij. Is verder geen problem hoor, maar een week of 2 geleden vroeg hij me nog voor een gezamelijke aanval op die stam. Is dus gewoon duidelijk een speler die van alle walletjes mee wil eten om daar zelf het beste uit te komen. Hij wilde zelfs nog bijna fuseren met een stabbertje nadat hij hem al bijna volledig gecleard had. Ik vind het allemaal vrij lachwekkend en hoop niet dat dit een richtlijn is voor het niveau binnen UFO.



Zoals ik ook al ergens neer had gezet, heb ik inderdaad de leidinggevende zaken overgedragen, vanwege een meningsverschil met de leider die uitgegroeid was tot een grotere discussie. Verder heb ik toen zelf besloten een stap opzij te zetten, vanwege de sfeer binnen de stam. Inmiddels is die sfeer er al terug, dus lijkt me niet meer relevant om daarop terug te komen.
Vriendelijke vriend, dit was gister dat je poste dat je nog maar kort leiding af was. Zijn die sfeeromslagen zo snel bij UFO? Daarbij als ik zie dat je eigen stamleider al posts van je moet gaan verwijderen omdat hij blijkbaar niet in staat is om zaken normaal af te handelen vraag ik me af of je er goed aan hebt gedaan om je plek als leiding af te staan. Volgens mij ben jij zo'n beetje de enige die nog enigzins redelijk is omtrend afspraken etc.

Verder, weet ik niet vanwaar je het haalt dat we een fusie met die speler van plan waren? Mocht je je eigen posten kunnen verduidelijken met screens of dergelijke is allemaal prima. Echter heb ik het verhaal rond Inne al uitgelegd eerder op AF.
Wij kregen binnen Naussau te horen dat Inne zou gaan fuseren met een speler die over kwam naar ons toe, uiteindelijk bleek dit vanuit Naussau verkeerde informatie, waardoor de plannen van die fusie ook meteen van tafel werden geveegd.
Dus gedwongen? ga eerst het AF raadplegen of bijhouden van wat ik eerder heb gezegd, heb geen zin om telkens alles dubbel te noteren
Ik wil best screens posten waarin Inne UFO een stabstammetje noemt maar als jullie die situatie intern blijkbaar alweer hebben opgelost lijkt me dat onnodig.
 

DeletedUser80645

Guest
Goedemiddag,

Ik zal hier zelf even op reageren, ik merk nogal dat er wat frustratie zit bij de woordvoerder van NEO zit? Neem aan dat jij Plato bent?

Ten eerste valt mij het op dat jullie dit spel wel héél erg serieus nemen, kom op, het is maar een spelletje?

Ten tweede vind ik het persoonlijk nogal triest dat jullie zo'n bericht online zetten over DPschut in het algemeen, namen bewerken enzo, eigenlijk letterlijk uitlachen. Lukt het niet helemaal met spelen?
Kom op eh, nogmaals, is maar spelletje? Heb je niks anders te doen in je leven dan conversaties van tribal wars te bewerken, of zit je de hele dag thuis op de bank met je shag in je mond, biertje erbij, een goor hemdje en je laptop voor je bakkes?

Ten derde, als we het account Inne toch te kakken zetten, precies op het moment dat El Capitan wat troepjes heeft verloren. Wat probeer je te bereiken? Te stoken binnen UFO om zo een betere positie te verzilveren. Zal ik dan even de rapportjes online zetten van El Capitan met z'n goed georganiseerde massa's? Hoe veel troepen was die ook alweer kwijt geraakt? 140k? Hoe veel dorpen heeft die gepakt? 0?
Of zal ik het voorval even aankaarten van de massa van El Capitan op Bjarnetjuh? 88k troepen kwijt geraakt?
En dat terwijl Bjarnetjuh met een deal bezig was met Cheqmate om B0llebram te internen, hierna zou hij toch ook hoogstwaarschijnlijk NEO joinen?
Na Bjarne gaan we Inne testen niet?

Denk dat jullie misschien naar een verslavingsverschijnselen hebben, hier wat tips:
https://www.psycholoog.nl/klachten/gameverslaving/

Voor de rest, hoop ik dat dit het enige bericht is wat ik op het "oh zo spannende algemene forum" ga plaatsen. Prima spel hoor, maar er zijn ook nog andere dingen buiten Tribal Wars.

Zal hier waarschijnlijk een hoop gezeik van krijgen door jullie kiddo's maar dat is te verwachten.

Commentaar?

In-game name W66: Inne

Veel plezier nog op deze wereld ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79447

Guest
Neem aan dat jij Plato bent?
OrAsU is een andere speler, niet zoals ik Philosophy of Plato, maybe een brilletje?

Ten eerste valt mij het op dat jullie dit spel wel héél erg serieus nemen, kom op, het is maar een spelletje?
Als je aan iets begint zonder enige motivatie, kan je net zo goed niet beginnen. Dat wij wel geïnteresseerd zijn om daadwerkelijk een wereld te winnen. Is dan waarschijnlijk ook de reden dat jij binnen een aantal weken wel klaar bent op deze wereld.


Ten tweede vind ik het persoonlijk nogal triest dat jullie zo'n bericht online zetten over DPschut in het algemeen, namen bewerken enzo, eigenlijk letterlijk uitlachen. Lukt het niet helemaal met spelen?
Weet je wat triest is? Om de acties te doen, zoals UFO ze doet. Niet dat er een gesprek staat.

Ten derde, als we het account Inne toch te kakken zetten, precies op het moment dat El Capitan wat troepjes heeft verloren. Wat probeer je te bereiken? Te stoken binnen UFO om zo een betere positie te verzilveren. Zal ik dan even de rapportjes online zetten van El Capitan met z'n goed georganiseerde massa's? Hoe veel troepen was die ook alweer kwijt geraakt? 140k? Hoe veel dorpen heeft die gepakt? 0?

Verder nog, er is 88k off dood gegaan ten opzichte van 74,8k deff. Oftewel, er is belabberd gedeffed.
Als je dan zegt dat het een slechte aanval was, hoe slecht was de verdediging wel niet?

Dat jij, ja jij zonder inzicht een paar K deff in een dorp stopt en de muur down laat bashen en het goed verdedigd vind, alá. Maar, zoals de spelers die het spel wél begrijpen zullen zien, is dat de verdedigende partij gewoon ronduit bagger was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67275

Guest
Ik zou hier niet eens op moeten ingaan, heb ik ingame ook niet gedaan, maar ga het nu toch heel kort doen.

Wij nemen het spel niet al te serieus, althans, ik speel het voor de lol. Doordat we een goed ingespeeld team hebben, loopt alles lekker hier. Verder vraag ik me oprecht af wat je wilt bereiken met je derde puntje. Wil je graag een schouderklopje voor je 'defwerk' of hoe zit dat?

Ten slotte, de toon die jij aanslaat bevalt me absoluut niet. Ik hoop dan ook zeker dat dit je enige bericht op het AF is, en daarmee blijft. Heb verder genoeg commentaar op je, maar ik ga daar mn tijd niet aan verspillen. Ik ben namelijk te dedicated aan TW, dus dan kan ik wat minder op het AF reageren natuurlijk.
 
Reactiescore
853
Ik speel momenteel niet op deze wereld maar even een korte reactie op je nogal teleurstellende post..

Ten eerste valt mij het op dat jullie dit spel wel héél erg serieus nemen, kom op, het is maar een spelletje?
Dit is letterlijk het excuus van elke rukker die geen idee heeft van het spelletje. Dat je dit aankaart toont dan ook al aan met wat voor stam we te maken hebben als we het over UFO hebben. Ik kan dan ook niet anders dan concluderen dat UFO slechts een tijdelijke stam is die zal opsplitsen, mochten er nog accounts met kwaliteit zitten.

en tweede vind ik het persoonlijk nogal triest dat jullie zo'n bericht online zetten over DPschut in het algemeen, namen bewerken enzo, eigenlijk letterlijk uitlachen.
Nogal triest om een ingame bericht te bespreken op het wereldforum? Dat is letterlijk waar het forum voor bedoeld is, heeft niets met triest te maken. Dan je punt over namen bewerken, dat is niet gedaan om hem belachelijk te maken, maar om de idiote privacyregels waardoor je spelersnamen niet op het forum mag benoemen omdat dit zogezegd de privacywet schendt.

Ik hoop dat je nog een fijne dag hebt en geen zorgen, je zal hier niet al te vaak meer hoeven te kijken gezien je bestaan op deze wereld slechts van korte duur zal zijn :)
 

DeletedUser80682

Guest
Dames en heren, koeken en peren.

Goedenavond!

Waarom zouden we niet in elkaars cluster mogen edelen? Omdat het “jouw” gebied is?
Wat mij betreft mag dit gewoon. Als je niet wil dat iemand in jouw cluster edelt zul je er wat tegen moeten doen. Dat kan bijvoorbeeld door je cluster dicht te edelen of het dorp gelijk overnemen als je ziet dat iemand in jouw cluster heeft geedelt.

It’s a part of the game so deal with it. Het leven is nou eenmaal niet eerlijk.

Betreft de katapulten.. die dingen zitten nou eenmaal in de game en dus mogen ze gewoon gebruikt worden.

Ik word een beetje moe van de extra regels die de spelers zelf maken.
 

DeletedUser69389

Guest
Dames en heren, koeken en peren.

Goedenavond!

Waarom zouden we niet in elkaars cluster mogen edelen? Omdat het “jouw” gebied is?
Wat mij betreft mag dit gewoon. Als je niet wil dat iemand in jouw cluster edelt zul je er wat tegen moeten doen. Dat kan bijvoorbeeld door je cluster dicht te edelen of het dorp gelijk overnemen als je ziet dat iemand in jouw cluster heeft geedelt.

It’s a part of the game so deal with it. Het leven is nou eenmaal niet eerlijk.

Betreft de katapulten.. die dingen zitten nou eenmaal in de game en dus mogen ze gewoon gebruikt worden.

Ik word een beetje moe van de extra regels die de spelers zelf maken.

man-man-man-hier-word-ik-niet-vrolijk-van.jpg

man-man-man-hier-word-ik-niet-vrolijk-van.jpg
 
Bovenaan