Unirush Enquete

Wereld eindigen zonder Unirush


  • Totaal aantal stemmers
    88
Reactiescore
7
Echt geen enkel idee wat er op deze wereld allemaal gebeurd is, maar na een dag het AF hier te hebben gevolgd ben ik verbaasd dat er enige tegenstand is tegen een uni rush. Wereld voorbij en je bent van al het gezeik af, een verdiende winnaar gaat er toch niet komen.
Candice is de winnaar van de wereld! Het mooiste account die er is <3
 
Reactiescore
300
Ik heb de uni rush niet in gang gezet, dit is ten eerste antwan geweest, met daarbij een reactie van jamie op hetgeen dat antwan de uni ol lvl 2 zette. @Ezra the King en ik zijn het er over eens dat deze wereld zsm tot een einde gebracht moet worden, om verder kwaad te voorkomen.


Ik heb de uni aangezet nadat ik aan jou gevraagd had of je de uni ging rushen en het antwoord daarop ja was. :/
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik heb de uni rush niet in gang gezet, dit is ten eerste antwan geweest, met daarbij een reactie van jamie op hetgeen dat antwan de uni ol lvl 2 zette. @Ezra the King en ik zijn het er over eens dat deze wereld zsm tot een einde gebracht moet worden, om verder kwaad te voorkomen.

Ezra is amper actief geweest. Meer een doodsteek naar zijn team en de rest van de stam dan.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ja, want ik heb gehackt, CF’s niet leeggezet, een ban gekregen of iemand met een ban aangevallen.
 

Deleted User - 487966259

Guest
Ja, want ik heb gehackt, CF’s niet leeggezet, een ban gekregen of iemand met een ban aangevallen.

Nogmaals, die CF ging gewoon leeg van zodra er edels kwamen. Is er nergens een geschreven regel dat die al leeg moet zijn voordat je edels stuurt. Als fix leiding zegt dat je m mag edelen, stuur dan gewoon edels en dan zullen ze er wel voor zorgen dat edels doorlopen
 
Reactiescore
270
Nogmaals, die CF ging gewoon leeg van zodra er edels kwamen. Is er nergens een geschreven regel dat die al leeg moet zijn voordat je edels stuurt. Als fix leiding zegt dat je m mag edelen, stuur dan gewoon edels en dan zullen ze er wel voor zorgen dat edels doorlopen

Dit is gewoon bullshit en dat weet je zelf ook wel. Zo kan je overal een punt aan lullen.
 

Deleted User - 487966259

Guest
Dit is gewoon bullshit en dat weet je zelf ook wel. Zo kan je overal een punt aan lullen.

T is even veel bullshit om te zeggen dat ze m niet leeg zouden zetten. Verder is dit een welles nietes spelletje waar beide partijen het nooit eens over zullen zijn.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ezra is amper actief geweest. Meer een doodsteek naar zijn team en de rest van de stam dan.
Heb niks besloten voor planet/chameleon eerder puur voor mezelf. Heb met Mark gepraat en besproken of deze wereld de energie en moeite van ons beide waard zou zijn om nog een poging te doen de uni rush te stoppen. Beide vinden we de wereld het niet waard en laten daarom de uni rushers lekker hun gang gaan. Wij gaan ons focussen op positievere werelden zoals hopelijk .net

Had misschien de wereld nog wel kunnen redden inderdaad, maar beide partijen zijn het niet waard. Jullie verdienen elkaar ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Heb niks besloten voor planet/chameleon eerder puur voor mezelf. Heb met Mark gepraat en besproken of deze wereld de energie en moeite van ons beide waard zou zijn om nog een poging te doen de uni rush te stoppen. Beide vinden we de wereld het niet waard en laten daarom de uni rushers lekker hun gang gaan. Wij gaan ons focussen op positievere werelden zoals hopelijk .net

Had misschien de wereld nog wel kunnen redden inderdaad, maar beide partijen zijn het niet waard. Jullie verdienen elkaar ;)

Wel jammer Ezra, want zoals je ook wel weet zijn er echt heel veel personen binnen Planet die tegen deze acties zijn en normaal willen doorspelen.

Helaas is het duidelijk, ook allang intern binnen F!x wat ik uit betrouwbare bronnen heb gehoord, is dat ze allang niet meer willen doorspelen en hoe dan ook doorgaan met unirushen. SImpelweg een mooi excuus gepakt om te uni rushen daar ze het ingame niet kunnen winnen.
 
Reactiescore
76
Wel jammer Ezra, want zoals je ook wel weet zijn er echt heel veel personen binnen Planet die tegen deze acties zijn en normaal willen doorspelen.

Helaas is het duidelijk, ook allang intern binnen F!x wat ik uit betrouwbare bronnen heb gehoord, is dat ze allang niet meer willen doorspelen en hoe dan ook doorgaan met unirushen. SImpelweg een mooi excuus gepakt om te uni rushen daar ze het ingame niet kunnen winnen.

1607284495062.png
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153

Paar seconde later was jullie uni lvl 2. Jullie gingen ermee dreigen en daarom om niet hopeloos achter te liggen is hij hier ook aangezet he

Dat ze ongeveer tegelijk level 2 waren zegt niets.

Dat jullie het opperen en ermee doorgaan zegt alles. Slim ben je niet echt he knulletje.

Overigens weet ik allang wat jij op het interne forum van F!x hebt gezegd over de uni rush.
 
Reactiescore
76
ik heb indd lekker doorgaan gezegd, dit boek mag wat mij betreft gesloten worden maar zoals team dorps zou zeggen :

''YIKES.. Sad life zeg. slechte verliezers!!!''
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
ik heb indd lekker doorgaan gezegd, dit boek mag wat mij betreft gesloten worden maar zoals team dorps zou zeggen :

''YIKES.. Sad life zeg. slechte verliezers!!!''

Omdat je weet dat je anders niet kan winnen. Symbool voor de F!x mentaliteit :)
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wel jammer Ezra, want zoals je ook wel weet zijn er echt heel veel personen binnen Planet die tegen deze acties zijn en normaal willen doorspelen.

Helaas is het duidelijk, ook allang intern binnen F!x wat ik uit betrouwbare bronnen heb gehoord, is dat ze allang niet meer willen doorspelen en hoe dan ook doorgaan met unirushen. SImpelweg een mooi excuus gepakt om te uni rushen daar ze het ingame niet kunnen winnen.
Had er oprecht wel wat van willen maken. Maar na alle signalen eromheen is het de moeite gewoon niet waard.
 
Bovenaan