Unirush Enquete

Wereld eindigen zonder Unirush


  • Totaal aantal stemmers
    88

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ach laat ze, een stam verdedigen die zoveel mogelijk afspraken breekt en waarvan de leiding niet eens wilt samenzitten om onder andere dat account Illy op te lossen is immers heel leuk
 
Reactiescore
17
Gewoon even voor de duidelijkheid. De uni van planet was eerder level 2 dan die van F!x. Daar bestaat ook bewijs van.

Dus even opsommen:

- een account laten bannen;
- dat account massaal aanvallen nadat de bevestiging binnenkomt door een mol;
- uni eerst op level 2 zetten;
- doen alsof alles de fout van F!x is.

conclussie: bek houden allemaal.

kusjes
 
Reactiescore
1.228
Als dat collectief besloten was, was het account nu 150 dorpen kwijt. Geen aannames doen.
Als je als stam nog geen accounts kan doen stoppen van verder edelen weet je toch dat de situatie uitzichtloos is Timo? Ik ben sowieso tegen een uni rush maar op dit moment als mensen de wereld serieus willen spelen moet je het verleden achter je kunnen laten en nu een NAP afspreken tot er duidelijkheid is.

Een voorstel maken hoe alles correct zou moeten verlopen en dat dan ook na te komen kan alleen maar als mensen bereid zijn het "verleden" achter zich te laten.
 
Reactiescore
68
Echt geen enkel idee wat er op deze wereld allemaal gebeurd is, maar na een dag het AF hier te hebben gevolgd ben ik verbaasd dat er enige tegenstand is tegen een uni rush. Wereld voorbij en je bent van al het gezeik af, een verdiende winnaar gaat er toch niet komen.

Jawel allemaal op delete en Didi tot overwinnaar uitroepen :engel::engel: hihi
 
Reactiescore
270
Als je als stam nog geen accounts kan doen stoppen van verder edelen weet je toch dat de situatie uitzichtloos is Timo? Ik ben sowieso tegen een uni rush maar op dit moment als mensen de wereld serieus willen spelen moet je het verleden achter je kunnen laten en nu een NAP afspreken tot er duidelijkheid is.

Een voorstel maken hoe alles correct zou moeten verlopen en dat dan ook na te komen kan alleen maar als mensen bereid zijn het "verleden" achter zich te laten.

Ja, zo zou je het ook kunnen omdraaien, als je 1 account niet eens kan stoppen met het laten pakken van illegale cfs waar zijn we dan mee bezig? Ik ben ook tegen de unirush, maar het zou vrij naief zijn om nog te verwachten dat de wereld normaal uitgespeeld kan worden ben ik bang.
 
Reactiescore
1.278
Jullie scheren heel planet over 1 kamp met die ban terwijl volgens mij niet meer dan 3-4accs ook echt wat gestuurt hebben op illy.

En daarna mogen wij dat niet doen met jullie met de cfs.
Alles maar goedpraten.

FiX Is GeWeLdIg eN dOeT nIkS fOuT...
Lekker bezig gozert ...

Jullie... ik speel in eerste plaats niet in Fix. Aangenaam kennis te maken.

Als er een oproep tot aanvallen in de stam gedeeld wordt en hier wordt vrij massaal gehoor aan gegeven dan wordt je inderdaad als stam over 1 kam geschoren. Zeker al houden de aanvallen even aan. Ben er mee eens dat dit niet altijd eerlijk is, maar het stond iedereen uiteraard vrij om een tegengeluid te laten horen. Of hier gevolgen aan te hangen. Wat heb jij bijvoorbeeld gedaan om dit te voorkomen?
 
Reactiescore
1.228
Ja, zo zou je het ook kunnen omdraaien, als je 1 account niet eens kan stoppen met het laten pakken van illegale cfs waar zijn we dan mee bezig? Ik ben ook tegen de unirush, maar het zou vrij naief zijn om nog te verwachten dat de wereld normaal uitgespeeld kan worden ben ik bang.
Net mijn volledige punt ja. :)

Tis niet dat iemand w74 wereldwinst in zen sig kan zetten of daarmee serieus genomen zal worden op deze manier...
 
Reactiescore
372
Jullie... ik speel in eerste plaats niet in Fix. Aangenaam kennis te maken.

Als er een oproep tot aanvallen in de stam gedeeld wordt en hier wordt vrij massaal gehoor aan gegeven dan wordt je inderdaad als stam over 1 kam geschoren. Zeker al houden de aanvallen even aan. Ben er mee eens dat dit niet altijd eerlijk is, maar het stond iedereen uiteraard vrij om een tegengeluid te laten horen. Of hier gevolgen aan te hangen. Wat heb jij bijvoorbeeld gedaan om dit te voorkomen?

Hij heeft het eerste dorp gepakt, hypocriet much?
 
Reactiescore
271
Jullie scheren heel Fix over 1 kamp met die zogenaamde hack, wat in werkelijkheid gewoon een oude CO is geweest (wss) die het wachtwoord nog wist

Gaan we weer alles om het allerheiligste fix goed te praten;)

Was ook geen verassing maandenlang afspraken negeren en alles goedpraten zonder inhoud. Iedereen had kunnen weten dat fix een unirush zou inzetten kon gewoon niet anders.

Ken je die uni niet nog wat versnellen dan hoef ik die inc meldingen ook niet meer te zien. :rolleyes:
 
Reactiescore
742
Gaan we weer alles om het allerheiligste fix goed te praten;)

Was ook geen verassing maandenlang afspraken negeren en alles goedpraten zonder inhoud. Iedereen had kunnen weten dat fix een unirush zou inzetten kon gewoon niet anders.

Ken je die uni niet nog wat versnellen dan hoef ik die inc meldingen ook niet meer te zien. :rolleyes:

Wat praat ik precies goed?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Jullie doen allemaal of Fix heel veel te zeggen heeft. De enige met een Uni is Mark, dus Mark is de machtigste man binnen fix en heeft het lot van de wereld samen met Antwan in handen.
 
Reactiescore
152
Jullie doen allemaal of Fix heel veel te zeggen heeft. De enige met een Uni is Mark, dus Mark is de machtigste man binnen fix en heeft het lot van de wereld samen met Antwan in handen.

Ik heb de uni rush niet in gang gezet, dit is ten eerste antwan geweest, met daarbij een reactie van jamie op hetgeen dat antwan de uni ol lvl 2 zette. @Ezra the King en ik zijn het er over eens dat deze wereld zsm tot een einde gebracht moet worden, om verder kwaad te voorkomen.
 

Deleted User - 487948682

Guest
Jullie doen allemaal of Fix heel veel te zeggen heeft. De enige met een Uni is Mark, dus Mark is de machtigste man binnen fix en heeft het lot van de wereld samen met Antwan in handen.
Je begrijpt dat Mark weg is he?
 
Bovenaan