Unirush Enquete

Wereld eindigen zonder Unirush


  • Totaal aantal stemmers
    88

Deleted User - 487966259

Guest
Zie het als de druppel die de emmer heeft doen overlopen. Je kan me toch niet gaan vertellen dat Planet dacht dat Fix goed ging reageren op het aansmeren van een ban door een pm? Kom op zeg.
 
Reactiescore
1.278
Valt wel op dat er vanuit Planet gezocht wilt worden naar een oplossing en Fix enkel een unirush wilt goedpraten :biggrin: :biggrin:

1607272949976.png

Klopt heb zelden een stam zo gretig zien zoeken naar een oplossing.
 
Reactiescore
736
Bekijk bijlage 25269

Klopt heb zelden een stam zo gretig zien zoeken naar een oplossing.

Als de dorpen uiteindelijk teruggaan nadat er een akkoord is gegeven op de eventuele oplossing is er toch niks aan de hand?

Echter is het gewoon overduidelijk dat F!x een uni rush wilt, intern wijst alles daar naartoe.
 
Reactiescore
7.931
Valt wel op dat er vanuit Planet gezocht wilt worden naar een oplossing en Fix enkel een unirush wilt goedpraten :biggrin: :biggrin:

Rofl je wilt dat unirush stopt maar wel verder gretig gebruik maken van de ban. Wat verwacht je nou xd. Stop met edelen.
 
Reactiescore
1.237
Rofl je wilt dat unirush stopt maar wel verder gretig gebruik maken van de ban. Wat verwacht je nou xd. Stop met edelen.
Dat is het enige wat ik nog steeds niet begrijp, het is toch meer dan logisch dat F!x pas wilt praten als ze stoppen met edelen op een banned account?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Vergeet geen stabbers te steunen jongens!!
 
Reactiescore
271
Dat is het enige wat ik nog steeds niet begrijp, het is toch meer dan logisch dat F!x pas wilt praten als ze stoppen met edelen op een banned account?

Niet echt het is fix eigen om dat te roepen om tijd te rekken om vervolgens nog door te gaan met de unirush.
Als ze open staan om te praten kunnen ze teruggegeven worden mits hun illigale cfs ook terugkomen.
Lijkt mij de betere oppossing
 

Deleted User - 487966259

Guest
Fix legt illegale cfs, gooit kattas op boer, loggen op coruscant. En dat heb ik het alleen over de laatste week.

2 van de drie zaken zijn feiten na het aansmeren van de ban? (waar het loggen nog niet bevestigd is overigens en dus loos geroep is) Zijn dus niet echt relevant voor het aansmeren van een ban. Verder kan je een account bannen niet vergelijken met 1 cf
 
Reactiescore
271
2 van de drie zaken zijn feiten na het aansmeren van de ban? (waar het loggen nog niet bevestigd is overigens en dus loos geroep is) Zijn dus niet echt relevant voor het aansmeren van een ban. Verder kan je een account bannen niet vergelijken met 1 cf
Blijven roepen dat wij die ban aangesmeert hebben.
Heel onze stam kwam er pas achter na het feit en daarom scheer je heel planet over 1 kamp lekker bezig gozert...
 

Deleted User - 487966259

Guest
Blijven roepen dat wij die ban aangesmeert hebben.
Heel onze stam kwam er pas achter na het feit en daarom scheer je heel planet over 1 kamp lekker bezig gozert...

Het maakt toch niet uit of heel je stam het wist? Iemand uit Planet smeerde Illy die ban aan en er werd direct opgeroepen om er clears op te gooien? Erg vonden ze het dus ook niet.
 
Reactiescore
1.278
Fix legt illegale cfs, gooit kattas op boer, loggen op coruscant. En dat heb ik het alleen over de laatste week.

Heb je het nu over Fix of over individuele accounts binnen Fix? Een account kan een misstap begaan en daarop kan opgetreden worden. Het is echter gekker al beslist een gehele stam om gebruik te maken van een aangesmeerde ban. Eén accounts kan je corrigeren een gehele stam wordt lastig.
 
Reactiescore
270
Heb je het nu over Fix of over individuele accounts binnen Fix? Een account kan een misstap begaan en daarop kan opgetreden worden. Het is echter gekker al beslist een gehele stam om gebruik te maken van een aangesmeerde ban. Eén accounts kan je corrigeren een gehele stam wordt lastig.

Ja, fix is inderdaad behoorlijk effectief geweesr in het corrigeren van hun accounts. Dan krijg je na een week antwoord van weer een compleet nieuwe leider in de trend van: " ja sorry, ben het met je eens. Alleen het lid wil de illegale cfs niet afgeven".
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
7.931
Beide stammen zijn echt compleet debiel bezig hoor. Maar als je weet dat de vijand zo debiel is, why the fuck smeer je ze dan een ban aan zonder consequenties te verwachten. Wie is er dan dom?
 
Reactiescore
1.278
Ja, fix is inderdaad behoorlijk effectief geweesr in het corrigeren van hun accounts. Dan krijg je na een week antwoord van weer een compleet nieuwe leider in de trend van: " ja sorry, ben het met je eens. Alleen het lid wil de illegale cfs niet afgeven".

Nee dat is een kwalijke zaak. Het is ook niet dat beide stammen vrijuit gaan, zeker niet. Zoals ik ook eerder op het AF heb aangegeven. Alleen het blijft wel appels met peren vergelijken. Een account die een faire wereld uit de weg wilt gaan of een stam die collectief dit besluit maakt.
 
Reactiescore
271
Leg is uit gozert.
Jullie scheren heel planet over 1 kamp met die ban terwijl volgens mij niet meer dan 3-4accs ook echt wat gestuurt hebben op illy.

En daarna mogen wij dat niet doen met jullie met de cfs.
Alles maar goedpraten.

FiX Is GeWeLdIg eN dOeT nIkS fOuT...
Lekker bezig gozert ...
 
Reactiescore
270
Nee dat is een kwalijke zaak. Het is ook niet dat beide stammen vrijuit gaan, zeker niet. Zoals ik ook eerder op het AF heb aangegeven. Alleen het blijft wel appels met peren vergelijken. Een account die een faire wereld uit de weg wilt gaan of een stam die collectief dit besluit maakt.

Als dat collectief besloten was, was het account nu 150 dorpen kwijt. Geen aannames doen.
 
Bovenaan