Unirush Enquete

Wereld eindigen zonder Unirush


  • Totaal aantal stemmers
    88

Deleted User - 487966259

Guest
Hoe kan het meer dan 70% van de wereld zijn als 1 stam al unirusht? Dat er binnen Planet 70% tegen is, maakt voor Fix weinig uit. Moet je zelf ook wel beseffen
 
Reactiescore
766
Ik moet eerlijk zijn. Al zou mij zoiets worden geflikt, dus een simpele grap bannen en hierop met de hele stam aanvallen gaan sturen dan had je precies hetzelfde gekregen(unirush). Dit is niet iets wat morgen anders is namelijk, want dit een mentaliteit dingetje. Normaal gesproken werkt een stam zelfreinigend. In iedere stam zitten wat rotte appels, maar die worden dan wel gecorrigeerd door de rest. Op w74 is dit nu niet het geval. De leiding heeft te weinig macht en de stammen bevatten teveel rotte appels. Mocht je nu niet een unirush doorzetten dan zit je volgende week weer met hetzelfde gezeik.

Zeker jammer voor de spelers die wel willen, maar laat het een les zijn om de volgende keer wel met fatsoenlijke lui een stam te maken.
Ik mis je oude profielfoto bro, vanwaar deze drastische verandering.. :(
 
Reactiescore
271
Hoe kan het meer dan 70% van de wereld zijn als 1 stam al unirusht? Dat er binnen Planet 70% tegen is, maakt voor Fix weinig uit. Moet je zelf ook wel beseffen
Weet ik fix spreekt zichzelf al heel de wereld al te graag tegen.

Ik heb niet gestemt want ik wil beide niet
Ik mis een optie.

Maar als fix lekker wil unirushen doen ze der best maar deze wereld staat tog al in de top meest beschamende werelden niemand die w74 winst op zijn acc wil hebben hoor.
 

Deleted User - 487966259

Guest
Weet ik fix spreekt zichzelf al heel de wereld al te graag tegen.

Ik heb niet gestemt want ik wil beide niet
Ik mis een optie.

Maar als fix lekker wil unirushen doen ze der best maar deze wereld staat tog al in de top meest beschamende werelden niemand die w74 winst op zijn acc wil hebben hoor.

Voor velen, de meeste zelf draait t niet om de winst. Gewoon dat deze wereld eindelijk kan opzouten want de meeste zijn het spuugzat
 
Reactiescore
766
Weet ik fix spreekt zichzelf al heel de wereld al te graag tegen.

Ik heb niet gestemt want ik wil beide niet
Ik mis een optie.

Maar als fix lekker wil unirushen doen ze der best maar deze wereld staat tog al in de top meest beschamende werelden niemand die w74 winst op zijn acc wil hebben hoor.
Geef mij die winst maar, juist een leuk aandenken. Planet die voor staat met unirush nergens te bekennen, nu achter staan en het opeens niet meer willen :p
 
Reactiescore
1.380
crap ik heb fout gelezen
Mijn stem moet ook naar zonder uni rush.

Je kan wel zien dat de Fix noobs unirush willen doen haha
 
Reactiescore
201
Voor velen, de meeste zelf draait t niet om de winst. Gewoon dat deze wereld eindelijk kan opzouten want de meeste zijn het spuugzat
Als het niet draait om die winst, enkel maar over het willen afsluiten van... en niemand momenteel waarde hecht aan deze ‘winst’ gooi accounts die niet verder willen op delete en bol het af naar een andere wereld.

diegene die wel nog geloven in een fijne endgame moeten het recht krijgen die te houden!

alles gaat in tegen de gemaakte afspraken waarin beide partijen het unaniem eens warenover 1 ding!
Geen uni rush.

ik heb gestemd op die afspraken, ervan uitgaande dat die worden gevolgd.
Welke waarde hebben afspraken nog in volgende werelden waar iedereen gaat spelen die initieel gestemd heeft tegen uni rush, en nu vervolgens loopt te boosten om als eerste de uni af te hebben?!

wanneer de grondwet niet meer nageleefd moet worden, heeft het geen zin meer om wetten te maken
 

Deleted User - 487966259

Guest
Als het niet draait om die winst, enkel maar over het willen afsluiten van... en niemand momenteel waarde hecht aan deze ‘winst’ gooi accounts die niet verder willen op delete en bol het af naar een andere wereld.

diegene die wel nog geloven in een fijne endgame moeten het recht krijgen die te houden!

alles gaat in tegen de gemaakte afspraken waarin beide partijen het unaniem eens warenover 1 ding!
Geen uni rush.

ik heb gestemd op die afspraken, ervan uitgaande dat die worden gevolgd.
Welke waarde hebben afspraken nog in volgende werelden waar iedereen gaat spelen die initieel gestemd heeft tegen uni rush, en nu vervolgens loopt te boosten om als eerste de uni af te hebben?!

wanneer de grondwet niet meer nageleefd moet worden, heeft het geen zin meer om wetten te maken

Naja weet je, hoe je het draait of keert. Fix vertrouwt Planet voor geen haar en vice versa. Stel Fix gaat toch door, wat echt onbestaand is, denk je nu echt dat er dan volgende week niet weer ergens gezeik rond is? Zo is het al hele wereld en paar dagen geleden is de knop bij vele Fixleden direct omgedraaid en moet deze wereld beëindigd worden. Dat jullie nog motivatie mooi, maar tegen wie ga je spelen? 2 accounts die nog eventueel zouden verder willen ofzo? Zou je daar plezier uit halen? Met een beetje realisme besef je ook wel dat er nooit een mooie eindstrijd gaat komen op w74. Is het niet nu, dan is het binnen paar weken. Deze oorlog tussen Fix en Planet ging nooit goedkomen.
 
Reactiescore
372
Wacht even, Planet leiding geeft aan na de ban geen NAP te willen maar tegelijk een unirush te willen starten omdat F!x er klaar mee is, daar zijn screenshots van. Vervolgens start Planet eerder de uni dan F!x, geen man overboord want ‘gaat F!x toch nooit lukken’ nu is er een kleine voorsprong en moet de wereld ineens fair uitgespeeld worden, na alle smerige acties die er zijn uitgehaald, daarbij is een CF niet te vergelijken met een account een ban aansmeren om vervolgens de hele stam tot aanvallen op te roepen.

Waarom nu zeuren terwijl Planet zelf de unirush is gestart?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
152
Fred, Mark is gone, ‘leider’ kan je ‘t niet meer noemen.

Gone uit discords etc. Ja, van het acc niet persè. Ik sta niet achter de uni rush die is ingezet, maar ben het wel met Anton eens, doe je dit nu niet, blijft het zich herhalen en herhalen, laat dit een harde les voor de toekomst zijn.

Uiteindelijk is planet zelfs zelf de uni rush begonnen, waarna jamie gereageerd heeft door er ook mee te starten (actie --> reactie).

Eerlijk lijkt het me niet meer zinvol om er nog een eerlijke en leuke wereld van te maken, er is inmiddels zoveel haat tussen beide stammen, dat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen, waardoor je nooit meer een eerlijke en leuke wereld zal krijgen.

Beide stammen zijn erg dom geweest en beide partijen moeten zich doodschamen en eens goed in de spiegel gaan kijken richting de toekomst, misschien leren mensen ervan.

Voor mij is de ban van illy ook hard aangekomen, omdat ik precies weet hoe het voelt, dankzij dezelfde spelers die de pm hebben aangegeven. Met dezelfde actie tot gevolg (het versturen van aanvallen richting een account dat zich niet kan verdedigen).

De uni rush is voor mij een prima afsluiting, een afsluiting waarbij een van de triestste werelden al dan niet de triestste wereld ooit tot een einde komt en we deze wereld zo snel mogelijk kunnen vergeten.

De wereld winst van w74 zal of naar fix of naar planet gaan, maar zal er nooit een zijn met enige waarde en zal altijd te boeken gaan als iets waar je je meer voor moet schamen dan er trots op te zijn.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Wacht even, Planet leiding geeft aan na de ban geen NAP te willen maar tegelijk een unirush te willen starten, dat wou de stam, daar zijn screenshots van. Vervolgens start Planet eerder de uni dan F!x, geen man overboord want ‘gaat F!x toch nooit lukken’ nu is er een kleine voorsprong en moet de wereld ineens fair uitgespeeld worden, na alle smerige acties die er zijn uitgehaald, daarbij is een CF niet te vergelijken met een account een ban aansmeren om vervolgens de hele stam tot aanvallen op te roepen.

Waarom nu zeuren terwijl Planet zelf de unirush is gestart?
Wacht, wat? Mark gaf in het gesprek aan geen andere uitweg te zien dan een gelijktijdige unirush. Ik heb gezegd dat te willen bespreken met de stam, daar was hij akkoord mee. We zouden de dag erna dat bespreken en eventueel doorvoeren. Ik hoor al een aantal keer de verwijten dat dit idee vanuit ons komt, maar dat is gewoon pertinent onjuist.

Tevens zit een co van jou privé aan mij te verkondigen dat er zeker nog wel een normale wereld mogelijk is, terwijl hier op het AF het absolute tegenovergestelde blijkt. Wellicht kun je daar wat duidelijkheid in verschaffen? Op een enkele ziel na is er niemand in F!x die ook maar een greintje zin blijkt te hebben om deze wereld op een normale manier uit te spelen, waarom wordt dit dan wel aangedragen als reden dat de aanvallen op Illy moeten stoppen?
 
Reactiescore
1.278
Wacht, wat? Mark gaf in het gesprek aan geen andere uitweg te zien dan een gelijktijdige unirush. Ik heb gezegd dat te willen bespreken met de stam, daar was hij akkoord mee. We zouden de dag erna dat bespreken en eventueel doorvoeren. Ik hoor al een aantal keer de verwijten dat dit idee vanuit ons komt, maar dat is gewoon pertinent onjuist.

Tevens zit een co van jou privé aan mij te verkondigen dat er zeker nog wel een normale wereld mogelijk is, terwijl hier op het AF het absolute tegenovergestelde blijkt. Wellicht kun je daar wat duidelijkheid in verschaffen? Op een enkele ziel na is er niemand in F!x die ook maar een greintje zin blijkt te hebben om deze wereld op een normale manier uit te spelen, waarom wordt dit dan wel aangedragen als reden dat de aanvallen op Illy moeten stoppen?

Een grote groep uit Planet heeft de keuze gemaakt om een geband account aan te vallen en daarmee aangetoond dat ze de wereld niet normaal wilden uitspelen. Kan je het Fix kwalijk nemen dat ze geen greintje zin hebben om tegen een tegenstander te spelen met zo'n mentaliteit? Het gegeven dat er om een grap een support is gestuurd zou al genoeg reden moeten zijn om de aanvallen te staken, die aanvallen hadden er in eerste plaats überhaupt niet moeten zijn.

Ben toch wel benieuwd hoe dit allemaal in jouw stam heeft kunnen gebeuren Fred. Je stam maakt enorme misstappen en jij gaat dan ook nog is met de gevolgen van die misstappen zitten dreigen. Onbegrijpelijk.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Je zou Fix bijna complimenteren voor het unirushen?
 
Reactiescore
1.278
Ik mis je oude profielfoto bro, vanwaar deze drastische verandering.. :(

Kwam deze toevallig tegen en vond het wel een grappig menneke die wat minder boosaardig overkomt als de goomba. Mocht ik nog ergens weer gaan spelen komt hij misschien weer terug. :biggrin:
 

Deleted User - 487966259

Guest
Actie reactie, daar zeg je het. Jullie doen alsof het enkel Fix is die hier de blaam treft terwijl je goed genoeg weet dat beide stammen graag de grenzen opzoeken en er vaak zelf overgaan
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Valt wel op dat er vanuit Planet gezocht wilt worden naar een oplossing en Fix enkel een unirush wilt goedpraten :biggrin: :biggrin:
 
Bovenaan