Unirush Enquete

Wereld eindigen zonder Unirush


  • Totaal aantal stemmers
    88

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Beste spelers van w74

Hierbij een enquete omdat ik toch echt hoop (en net als ik ongeveer iedereen in Planet) dat de uni rush kan worden gestopt.

Graag daarom hier een enquete plus mogelijk discussietopic. Haal er aub geen randzaken bij, daar zijn genoeg andere topics voor
 
Reactiescore
736
blijkbaar wil fix unirush
dus ik zou als ik planet was dit ook maar eens asap gaan doen.

Wat een laffe wereld de ene stam is aan het hacken een de andere smeert een ban aan. Waar gaat het heen met TW

Zou gewoon relaxt zijn als het werd opgelost, maar schijnt toch behoorlijk lastig te zijn :)
 
Reactiescore
271
Heeft niks meer te maken met unirush willen winnen.

Ik wil dat de wereld eindigt.

Hacken van een acc ,
iedere week afspraken schenden,

Voor mij is het klaar...
 

Deleted User - 487959329

Guest
blijkbaar wil fix unirush
dus ik zou als ik planet was dit ook maar eens asap gaan doen.

Wat een laffe wereld de ene stam is aan het hacken een de andere smeert een ban aan. Waar gaat het heen met TW

Van waar komt dit gezeik dat iemand van Fix een account gehacked zou hebben?
Er is geen enkel account die een BAN heeft behalve Illy door die pm uitwisseling.
Als er tekenen van inbraak waren geweest, waren er wel gevolgen gekomen voor diegene die het 'geflikt' heeft.
Dus snap niet dat er hier naar Fix gewezen wordt, terwijl geen enkel account consequenties draagt?
Wie zegt dat het niet iemand van het account zelf is? Hoeveel mensen weten het ww etc etc...

Als er geen tekenen van inbraak zijn, is het 99% dat er nonchalant met het ww omgegaan wordt en te veel mensen ervan op de hoogte zijn.
Er gebeuren al gehele wereld nare dingen, mol, stabben,... ga zo maar door.
Laat deze wereld maar lekker eindigen, uitslag maakt geen flikker uit.
Uni wereld zal altijd een klote wereld zijn tbf...
 
Reactiescore
385
Van waar komt dit gezeik dat iemand van Fix een account gehacked zou hebben?
Er is geen enkel account die een BAN heeft behalve Illy door die pm uitwisseling.
Als er tekenen van inbraak waren geweest, waren er wel gevolgen gekomen voor diegene die het 'geflikt' heeft.
Dus snap niet dat er hier naar Fix gewezen wordt, terwijl geen enkel account consequenties draagt?
Wie zegt dat het niet iemand van het account zelf is? Hoeveel mensen weten het ww etc etc...

Als er geen tekenen van inbraak zijn, is het 99% dat er nonchalant met het ww omgegaan wordt en te veel mensen ervan op de hoogte zijn.
Er gebeuren al gehele wereld nare dingen, mol, stabben,... ga zo maar door.
Laat deze wereld maar lekker eindigen, uitslag maakt geen flikker uit.
Uni wereld zal altijd een klote wereld zijn tbf...
Zoals al vaker aangegeven, zijn er wel degelijk bewijzen voor dat er gehacked is geweest. Alleen moet de cm dit verder afhandelen. Het is daarop wachten. Maar bevestiging van een hack is er zeker
 

Deleted User - 487959329

Guest
Zoals al vaker aangegeven, zijn er wel degelijk bewijzen voor dat er gehacked is geweest. Alleen moet de cm dit verder afhandelen. Het is daarop wachten. Maar bevestiging van een hack is er zeker

Kan dit dan effe voorgelegd worden?
Want wij kregen te horen, dat er een account ban zou gekregen moeten hebben indien dit waar was. Tot op heden geen enkel account die ban heeft en illy ban is nog steeds dezelfde. Dit is allemaal rond deze middag opnieuw gecheckt en is ongewijzigd. Dus niet wijzen in Fix richting tot het tegendeel bewezen is. Wat is de schade op het account? (etc etc)
 
Reactiescore
201
Ik wil toch nogmaals een keer vragen aan Fix om te stoppen met deze onzin.

er is tot de dag van vandaag geen stam die een winstkan/mag claimen.
Bovendien druist een uni rush tegen de gemaakte afspraken in.
Als jullie er klaar mee zijn in fix dan kan dit ook gewoon door op delete te gaan.

uit deze enquête zal duidelijk worden dat er geen meerderheid wil winnen door een unirush.

ga aub op delete en laat de mensen die wel nog geloven in deze wereld, en er wel nog een leuke wereld van kunnen maken (want dat zijn net degene die niet voor de unirush zijn) gewoon lekker spelen.

vertrek dan naar een andere wereld waar er opnieuw drama gemaakt kan worden, blijf weg van w74

laat een actie van enkele individuen niet het speelplezier van een hele wereld verneuken.
 
Reactiescore
1.278
Ik moet eerlijk zijn. Al zou mij zoiets worden geflikt, dus een simpele grap bannen en hierop met de hele stam aanvallen gaan sturen dan had je precies hetzelfde gekregen(unirush). Dit is niet iets wat morgen anders is namelijk, want dit een mentaliteit dingetje. Normaal gesproken werkt een stam zelfreinigend. In iedere stam zitten wat rotte appels, maar die worden dan wel gecorrigeerd door de rest. Op w74 is dit nu niet het geval. De leiding heeft te weinig macht en de stammen bevatten teveel rotte appels. Mocht je nu niet een unirush doorzetten dan zit je volgende week weer met hetzelfde gezeik.

Zeker jammer voor de spelers die wel willen, maar laat het een les zijn om de volgende keer wel met fatsoenlijke lui een stam te maken.
 
Reactiescore
151
Bovenaan